Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by altho View Post
    Am rezolvat partea de acceleratie - cred ca cer brevet de la Mercedes - am combinat parghii de la cateva modele ca sa iasa acceleratia.
    Pârghiile le-ai așezat foarte frumos, chiar a ieșit și plăcut ochilor. Bravo ! ... cu brevetul, vezi tu ... trimite o poză la Stuttgart ...
    Originally posted by altho View Post
    Mai am treaba cu vacumurile
    Unde am pus eu săgeata roșie în a 2-a poză, acolo nu-ți vine tot un furtun de vacuum ?

    Este tare interesant cum la tine furtunul principal de vacuum iese din galeria de admisie (săgeata verde din prima poză, pusă de mine). Iar în a 2-a poză, unde am pus săgeata albastră, cred că ai uitat să pui un colier pe acel furtun ...

    Spor mai departe, stimă pt. ce faci !
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Vacumul mic de pe galerie de langa servofrana e cel care duce la cutia automata.

      Comment


      • #48
        Felicitari. Arata bine parghiile. Am salvat poza ca model. Oare se intampla ceva daca nu se pune tija aia pe langa evacuare pana la cutie? Ma uitam ca ar trebui pus un mecanism de parghii pe deasupra motorului dar fix acolo vine filtrul de aer.
        Vacumurile alea de la incalzire se leaga pe undeva pe langa cilindrul de frana cu o supapa din aia de sens. Nu am ajuns azi pe la masina sa vad cum is la mine da stiu ca am doar unul in compartimentul motor. Trebuie sa il caut si pe calalalt. Oricum nu mi-am putut da seama ce rost au.Bine ca nu ai si inchidere centralizata.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Levi View Post
          Pârghiile le-ai așezat foarte frumos, chiar a ieșit și plăcut ochilor. Bravo ! ... cu brevetul, vezi tu ... trimite o poză la Stuttgart ...
          Unde am pus eu săgeata roșie în a 2-a poză, acolo nu-ți vine tot un furtun de vacuum ?

          Este tare interesant cum la tine furtunul principal de vacuum iese din galeria de admisie (săgeata verde din prima poză, pusă de mine). Iar în a 2-a poză, unde am pus săgeata albastră, cred că ai uitat să pui un colier pe acel furtun ...

          Spor mai departe, stimă pt. ce faci !
          Dupa lungimea furtunului de vacum si din alte poze, am legat acolo numai furtunul de vacum principal.
          Pe galerie langa carburator vine pus un furtun cu holender care duce la cutie, iar tumburicul ala se leaga la vacumul central - gasca aia de furtunase de langa tulumba de servo frana.
          Am cumparat ieri mai multe coliere sa completez lipsurile.

          Multumesc de aprecieri.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Intrebare stupida- unde se leaga la carburator parghia de acceleratie? Ca nu gasesc nici un loc unde sa o prind.

            Comment


            • #51
              Originally posted by altho View Post
              Exista vreo schema pe undeva?Dupa culori?

              Am schema vacuumatica, doar ca e pentru K-Jetronic. Daca crezi ca iti e de folos, anuntama!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                A pus si eu azi parghiile peste motor ca sa leg tija de la cutia de viteze. Am dublura tija lunga de peste motor si o piesa de legãtura de lângã carburator. Nu am avut cu ce face poze. Poate mâine daca ajung la garaj.
                Deci, Dane daca te intereseazã anunța-ma.

                Comment


                • #53
                  Parghia peste motor ma intereseaza, deci pune-o deoparte.Si pe cealalta...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Am schema vacuumatica, doar ca e pentru K-Jetronic. Daca crezi ca iti e de folos, anuntama!
                    Sper sa fie la fel, deci as avea nevoie, multumesc

                    Comment


                    • #55
                      Acesta este schema vacuumatica de pe un w116 280 SE ...sper sa fie de folos...
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc ptr schema vacumatica.Am sa incerc zilele astea sa le pun cap la cap.

                        Am o alta intrebare.
                        Am un singur fir care duce la sonda de temperatura apa si am 3 sonde.Din schema de mai sus am vazut senzor la 17 gr si la 40 gr.
                        Are vreo legatura, imi lipseste vreun fir, ca altele nu mai am in zona aia sub baterie?
                        Cand pun contactul, se misca putin contactul la ceasul de apa.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          La mine sunt doar doua.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Una din ele sigur era pt AC , una probabil e pt injectie

                            Comment


                            • #59
                              1. Senzor temperatura pentru pornirea la rece...

                              2. Senzor de temperatura...

                              3. Senzor de temperatura de 100 °C și adaptor M 18 x 1,5 pentru ventilator suplimentar AC...
                              Attached Files
                              Last edited by mer_se280; 05-01-2014, 09:31 AM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #60
                                Am inteles, acum.Dar la firul meu singurel ii fac un split si merg pe amandoua sondele?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF