Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu sunt foarte sigur pe mine, dar dacă cele precizate de colegul mer_se280 sunt corecte, atunci - pe cale de logică - ar trebui să ai 2 fire: unul să trimită semnal la șocul automat la pornirea la rece (adică la atingerea unei anumite temperaturi în motor, să oprească șocul și să scadă turația la ralanti), iar celălalt ar trebui să trimită semnal la acul din bord pt. temperatura apei. Tu îl ai doar pe acesta din urmă. Poate îl ai și pe celălalt rătăcit pe undeva ...
    A 3-a sondă este în mod cert pt. AC, mai ales că dacă bine-mi aduc aminte, la un moment dat ziceai că motorul provine de pe o mașină dotată cu AC, dar tu ai renunțat la instalație ...
    Last edited by Levi; 05-03-2014, 21:07 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #62
      Originally posted by Levi View Post
      A 3-a sondã este în mod cert pt. AC, mai ales cã dacã bine-mi aduc aminte, la un moment dat ziceai cã motorul provine de pe o mașinã dotatã cu AC, dar tu ai renunțat la instalație ...

      Asa este, a 3-a sonda este pentru AC (cum am mai mentioant mai sus), in schimb motorul pe care l-am schimbat (cel care propulseaza BVL-ul in momentul de fata) nu are acea sonda si agragatul a fost prevazut cu AC din fabrica (chiar eu am cumparat o parte din instalatie AC. Acu sunt si eu curios ce comanda electroventilatorul!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #63
        Originally posted by altho View Post
        Am inteles, acum.Dar la firul meu singurel ii fac un split si merg pe amandoua sondele?
        Un raspuns , va rog.

        Comment


        • #64
          Ieri am facut o sedinta foto, dupa ce am spalat-o - curatat-o interior/exterior.

          Dupa o tura prin curte, a mortat CUTIA. Adica intra in toate vitezele, dar nu se mai misca .Fara nici un simptom, stop si gata.
          Are ulei, filtru nou, a functionat 5 zile, a schimbat a -2-a, etc.
          Am sa schimb "creierul", poate -si revine.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Originally posted by altho View Post
            Adica intra in toate vitezele, dar nu se mai misca .Fara nici un simptom, stop si gata.
            De turat o poti tura...adica urca turatia stand pe loc si cu levierul de viteza in D?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #66
              Am schimbat si creierul, degeaba.
              Se tureaza , dar nu se misca.Cineva spunea ca s-ar putea sa fie pompa de ulei, ca nu mai baga presiune si de aia nu mai misca.

              Culmea , acelasi lucru s-a intamplat vineri si unui prieten care are un ochios.
              Seara a lasat-o in garaj, dimineata nu a vrut sa se mai miste de pe loc.

              Studiem problema, dam cu aghiasma dupa mecanic - e acelasi.

              Comment


              • #67
                Văd că ai început să cauți o cutie. Înseamnă că asta și-a dat duhul, fără șanse de resuscitare ? Îmi pare rău să aud ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Decat sa bajbai dupa ceva , dar sa nu stiu de unde sa incep, prefer sa dau banii pe ceva mergator.Oricum cutia pe care o aveam era de W123/124 sau ........, am facut o groaza de inventii ptr cuplaj, etc, etc.
                  Caut acum numai originala, si mergatoare, cu toate acareturile la ea.

                  Comment


                  • #69
                    Încearcă aici http://www.clubmercedes.ro/dezmembre...-t35978p3.html
                    Mie nu-mi mai răspunde, dar poate tu ai noroc ...
                    Poate iei şi piesa care-mi trebe' mie
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #70
                      Mersi de pont, dar........
                      Cutia este manuala in 4, nu are AC, la bara spate colturile sunt mancate de rugina, ornamentele sunt in stare buna, maine le fac poze si le postez aici impreuna cu preturi.
                      __________________

                      Comment


                      • #71
                        Am cumparat cutia de viteze -originala de pe W116.Sper sa si functioneze....
                        Dupa o spalare , arata cam asa:
                        Mai am si conductele ce duc in fata la radiator + teava in care intra joja ( si joja aferenta)
                        Trebuie sa schimb semeringul de la convertizor, ca am gasit arculetul separat de semering in cutie .
                        Attached Files
                        Last edited by altho; 05-29-2014, 20:53 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Cutia originala pe 116 nuare teava cu joja? A mea e de 115 cred si de asta am zis ca nu are. Daca pui teava cu joja, nu faci si niste poze cu operatiunea? Mai am si eu o cutie bulita si poate iau de la aia.

                          Comment


                          • #73
                            Teava cu joja se cupleaza printr-un holender sub baia de ulei.
                            Adica teava se termina cu un ochi prin care intra surubul de prindere.
                            Codurile pe cutie incep si cu 115 si cu 114.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              Am pus cutia sus si momentan se misca ... inainte/inapoi.
                              Cati litri de ulei sa mai bag in cutie, ca deja am bagat 4litri ?
                              Vazusem ca 6litri ar fi de ajuns, - cutia e cea din poza de mai sus, postul 71.

                              Cutia cealalta decedase din cauza pompei de ulei = rupta. - bagasem 6 litri de ulei in ea, nu-mi explic de ce s-a rupt.

                              Comment


                              • #75
                                Acu depinde ce model e cutia...daca e 722.3 atunci intra in jur de 7 L ...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF