Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by altho View Post
    Am rezolvat partea de acceleratie - cred ca cer brevet de la Mercedes - am combinat parghii de la cateva modele ca sa iasa acceleratia.
    Pârghiile le-ai așezat foarte frumos, chiar a ieșit și plăcut ochilor. Bravo ! ... cu brevetul, vezi tu ... trimite o poză la Stuttgart ...
    Originally posted by altho View Post
    Mai am treaba cu vacumurile
    Unde am pus eu săgeata roșie în a 2-a poză, acolo nu-ți vine tot un furtun de vacuum ?

    Este tare interesant cum la tine furtunul principal de vacuum iese din galeria de admisie (săgeata verde din prima poză, pusă de mine). Iar în a 2-a poză, unde am pus săgeata albastră, cred că ai uitat să pui un colier pe acel furtun ...

    Spor mai departe, stimă pt. ce faci !
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Vacumul mic de pe galerie de langa servofrana e cel care duce la cutia automata.

      Comment


      • #48
        Felicitari. Arata bine parghiile. Am salvat poza ca model. Oare se intampla ceva daca nu se pune tija aia pe langa evacuare pana la cutie? Ma uitam ca ar trebui pus un mecanism de parghii pe deasupra motorului dar fix acolo vine filtrul de aer.
        Vacumurile alea de la incalzire se leaga pe undeva pe langa cilindrul de frana cu o supapa din aia de sens. Nu am ajuns azi pe la masina sa vad cum is la mine da stiu ca am doar unul in compartimentul motor. Trebuie sa il caut si pe calalalt. Oricum nu mi-am putut da seama ce rost au.Bine ca nu ai si inchidere centralizata.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Levi View Post
          Pârghiile le-ai așezat foarte frumos, chiar a ieșit și plăcut ochilor. Bravo ! ... cu brevetul, vezi tu ... trimite o poză la Stuttgart ...
          Unde am pus eu săgeata roșie în a 2-a poză, acolo nu-ți vine tot un furtun de vacuum ?

          Este tare interesant cum la tine furtunul principal de vacuum iese din galeria de admisie (săgeata verde din prima poză, pusă de mine). Iar în a 2-a poză, unde am pus săgeata albastră, cred că ai uitat să pui un colier pe acel furtun ...

          Spor mai departe, stimă pt. ce faci !
          Dupa lungimea furtunului de vacum si din alte poze, am legat acolo numai furtunul de vacum principal.
          Pe galerie langa carburator vine pus un furtun cu holender care duce la cutie, iar tumburicul ala se leaga la vacumul central - gasca aia de furtunase de langa tulumba de servo frana.
          Am cumparat ieri mai multe coliere sa completez lipsurile.

          Multumesc de aprecieri.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Intrebare stupida- unde se leaga la carburator parghia de acceleratie? Ca nu gasesc nici un loc unde sa o prind.

            Comment


            • #51
              Originally posted by altho View Post
              Exista vreo schema pe undeva?Dupa culori?

              Am schema vacuumatica, doar ca e pentru K-Jetronic. Daca crezi ca iti e de folos, anuntama!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                A pus si eu azi parghiile peste motor ca sa leg tija de la cutia de viteze. Am dublura tija lunga de peste motor si o piesa de legãtura de lângã carburator. Nu am avut cu ce face poze. Poate mâine daca ajung la garaj.
                Deci, Dane daca te intereseazã anunța-ma.

                Comment


                • #53
                  Parghia peste motor ma intereseaza, deci pune-o deoparte.Si pe cealalta...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Am schema vacuumatica, doar ca e pentru K-Jetronic. Daca crezi ca iti e de folos, anuntama!
                    Sper sa fie la fel, deci as avea nevoie, multumesc

                    Comment


                    • #55
                      Acesta este schema vacuumatica de pe un w116 280 SE ...sper sa fie de folos...
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc ptr schema vacumatica.Am sa incerc zilele astea sa le pun cap la cap.

                        Am o alta intrebare.
                        Am un singur fir care duce la sonda de temperatura apa si am 3 sonde.Din schema de mai sus am vazut senzor la 17 gr si la 40 gr.
                        Are vreo legatura, imi lipseste vreun fir, ca altele nu mai am in zona aia sub baterie?
                        Cand pun contactul, se misca putin contactul la ceasul de apa.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          La mine sunt doar doua.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Una din ele sigur era pt AC , una probabil e pt injectie

                            Comment


                            • #59
                              1. Senzor temperatura pentru pornirea la rece...

                              2. Senzor de temperatura...

                              3. Senzor de temperatura de 100 °C și adaptor M 18 x 1,5 pentru ventilator suplimentar AC...
                              Attached Files
                              Last edited by mer_se280; 05-01-2014, 09:31 AM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #60
                                Am inteles, acum.Dar la firul meu singurel ii fac un split si merg pe amandoua sondele?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF