Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tutoriale cu extragerea butucului din contact/clante etc...(modele mai vechi)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutoriale cu extragerea butucului din contact/clante etc...(modele mai vechi)

    Cum nu avem un topic pe tema asta, am decis sa postez cateva poze cu diferite etape a extragerii butucilor din contact, clante s.a.m.d. Pe langa toate astea metode de a modifica pinii in butuci ca sa se potriveasa la cheiea doria!


    Am sa postez un link postat de Marius (Tumar) unde se poate vedea cum se extrage un butuc de W123 (butuc cu o gaura pentru deblocarea sigurantei)

    http://http://www.youtube.com/watch?v=H2kAIA2-sZ8



    Am incercat sa remediez o problema veche (asa am luat masina) cu contactul schimbat. Mai exact am avut doua chei la masina...una pentru protiere si una pentru contact. Teoretic ar trebui sa fie doar una pentru toate...asa ca m-am bagat si eu in seama ca sa fiu si eu in rand cu lumea!

    Deci...butucul de la contact era de W201...nu demult am cumparat un butuc W126 OEM (SH) cu cheie originala!

    Pentru cei care nu stiu...(si eu acuma am aflat )...butucii sunt de mai mult feluri...adica sistemul de prindere/siguranta s.a.m.d. Exista un fiulmuletul postat de Marius pe Club.M(unde tipul scoate butucul cu cheia rupta) are doar o siguranta (se poate vedea in filmulet ca introduce doar un singura sarma la care capatul este tesit la un unghi de 70*. Bun, unele modele aveau deja doua astfel de orificii in care sa introduceau doau sarme simultan pentru a desface siguranta.

    Deci...diferenta dintre o gaura si doua...din ce am constatat:

    Butucul cu o singura gaura: capacul care acopera butucul (cel negru) se dezfileteaza (exact cum este in filmuletul postat de Marius)

    Butucul cu doua gauri: capacul se va extrage fara a se dezfileta precum a fost la butucul cu o singura gaura!



    Mentionez...acea sarma care este tesit la 70*, daca nu este introdus corect atunci sunt slabe sanse sa desfaci butucul!!!


    Sa nu mai lungesc cu vorba...postez cateva poze...

    Butucul (w126) cu doua orificii...


    Se poate observa ca sunt introduse doua sarme pentru deblocarea sigurantelor...



    Se poate observa ca capacul butucului nu are filet pe interior...




    In total sunt trei sigurante care trebuiesc deblocate ca sa se poata extrage butucul...

    Doua sunt la baza contactului...cele argintii...





    ...si a treia este pe butuc...este o placuta metalica oteloasa...



    Mentionez: daca nu se debloceheaza simultan cele trei sigurante, atunci mai mult ca sigur ca nu se poate extrage butucul!!!
    Last edited by mer_se280; 10-04-2013, 14:43 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Inca cateva poze cu pozitia sarmei si locasului...

    sarmele din dotare...




    Contactul pe pozitie...





    Aici apasa siguranta care se afla pe butuc...






    Sper sa fie de folos!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Extragerea butucului din clanta...

      Butucul pe clanta este fixat cu doua sigurante. Una care cuprinde tot butucul si are acces pe ambele capete si una mica aprox. 1 cm la care este acces doar pe o parte (necezita un pic de mestereala ca sa se poata extrage siguranta).

      Cele doua sigurante pe o parte...



      Doar o siguranta pe peartea cealalta...adica aia care cuprinde tot butucul...



      Am scos sigurantele...





      Pentru a scoate siguranta mica de 1 cm, am dat o gaura cu un burghiu de 3 in spatele sigurantei si am lovit-o cu o tija metalica pana am reusit so scot suficient ca so prind cu un patent si so trag afara...





      Asa arata un butuc de la clanta...




      Va urma...
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Imi cer scuze pentru prima postare, am uitat sa-l editez..tutorialul l-am copiat de pe W126.com


        Continuarea...

        Ca sa ajung la ''miez" si sa pot modifica pinii a mai trebuit sa scot o siguranta...




        Asa arata in interior...




        Se poate observa ca pinii nu sunt retrasi cand cheia se afla introdus in butuc...deci necesita modificare, asa ca iarasi m-am facut lacatus...




        Pentru modificarea am folosit alti pini dintr-un butuc vechi.




        Am inceput sa inversez pinii intre ei pana ce am obtinut rezultatul dorit. Pinii care nu au putut fi schimbati, le-am polizat cu o pila pana ce sa potrivit in butuc.

        Incepe sa prinda forma...



        Rezultatul final...



        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Mi-am achizitionat o cutie cu rulou sub cotiera, la care nu am avut cheie pentru yala dar in schimb am reusit sa modific pinii in butuc, ca sa se potriveasca pentru cheia pe care o folosesc la masina. Am desfacut butucul in care se afla 5 pini care sunt actionate de arcuri. Am reusit sa inversez pinii intre ei + putin am pilit cu o pila ca sa se potriveasca la cheia mea. Din pacate 2 dintre pini nu am putut folosi dar functioneaza perfect si cu trei.

          Cutia cu rulou..
          .




          Iata cateva poze cu butucul...

          ...se poate observa ca yala are 3 pini pe o parte si doua pe cealalta...




          In urmatoarele poze se poate observa ca din cinci pini au ramas doar trei care au fost inversate intre ele ca sa se potriveasca cu cheia actuala si care functioneaza perfect...







          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Modificarea butucului de la torpedou a colegului Norbert (ANITA). Vazand cum am reusit sa imi modific si eu butucul de la cutia cu rulou, ma rugat sa il ajut. Broblema era ca cheia lui nu era originala precum sunt cele de la W126...dar cu un mic noroc am avut eu una primita ce stiu eu de unde. Asa ca urmeaza operatiunea ''cheia''...

            Butucul are patru sigurante din plastic. Pentru a elibera butucul am folosit patru ace de cusut pentru deblocarea sigurantelor. Dupa ce am reusit sa scot butucul am introdus cheia ca sa vad care sunt pinii care trebuiesc modificate.

            Pinii au fost pilite cu o pila fina, pana cand nivelul piniilor au fost la nivel cu butucul.

            Cateva poze...






            Operatiunea...deblocarea sigurantelor cu acele de cusut...




            Cheia OEM pe care am folosit-o...necesita o carcasa noua...


            Pinii pilite pana la dimensiunea dorita...


            Rezultatul final...




            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Am gasit, la w126, "legat" de yala o mufa rotunda cu 3 pini.. Oare de la ce poate fi? Daca stie cineva, poate ma lamureste si pe mine. Multumesc!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Costinw126 View Post
                Am gasit, la w126, "legat" de yala o mufa rotunda cu 3 pini.. Oare de la ce poate fi? Daca stie cineva, poate ma lamureste si pe mine. Multumesc!
                Inca nu am vazut mufa rotunda la contact...fa cateva poze sa veden despre ce ar fi vorba!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  La yala de la usa (stanga).. Avea legata de ea o mufa rotunda cu 3 pini..

                  Comment


                  • #10
                    Oooo, stai ca am gresit eu...nu stiu de ce am inteles contact...


                    Da, intradevar la usa stanga este o mufa rotunda cu trei pini. Din cate situ, este pentru inchiderea centralizata...adica firele de la yala comunica cu motorasul vacuumatic din portbagaj!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Sa fie oare de la 'ceva' alarma OEM ?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Hopa...mufe asemanatoare sunt la inchidera centralizata...dar asta nu e in nici un caz de acolo...mai degraba pare sa fi avut alarma originala masina si face parte din sistemul antifurt...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Bun.. Mi-am schimbat clanta de la usa din stanga sa pot deschide masina si din cheie la nevoie (pana acum o puteam deschide doar din telecomanda). Clanta care am pus-o nu are acea mufa dar inchiderea centralizata functioneaza fara probleme.. As mai avea o nelamurire, cum as putea desface clanta din partea dreapta fara cheia originala? Multumesc domnu' Feri pentru raspunsurile promte!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Costinw126 View Post
                            As mai avea o nelamurire, cum as putea desface clanta din partea dreapta fara cheia originala? Multumesc domnu' Feri pentru raspunsurile promte!
                            Deci, pentru a demonta clanta pe partea dreapta, daca nu ai cheia o sa fi nevoit sa desfaci si mecanismul de care este conectat tija de la clanta...altfel nu poti!

                            Vorbesc din propriet experienta ...nu demult mi-am schimbat si eu clantele!

                            La inlocuirea clantei nu o sa fie problema ca ai deja cheia!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles. Multumesc inca odata pentru lamuriri domnu' Feri! Numai bine si drumuri bune!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF