Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Upgradare clasa poluare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgradare clasa poluare

    Are cineva idee despre montarea unor filtre sau dispozitive ( EGR ), filtre de particule...etc, in vederea upgradarii clasei de poluare

    EX: NON-EURO -> EUR1 -> EUR2,s.a.m.d.

    Se pare ca in Germania acest sistem functioneaza la orice service; la noi, momentan, sunt bete-n roate.. ; respectuos, rog solidaritate !

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Pe unu din thread-uri aratam un link, unde in olada se primeste subventie de la stat cate 500 de euri pentru cei care vor sa-si monteaza dpf (diesel particulate filter). la noi problema e cu omologarea si cu rar-ul, acest stat in stat care nu tine cont decat de interesele si buzunarele propriilor angajati.

    Comment


    • #3
      Posteaza te rog link-ul la care te-ai referit. Multumesc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sclassic View Post
        Posteaza te rog link-ul la care te-ai referit. Multumesc.

        Link-ul cu olandejii aici:


        Thread-ul unde se discuta de poluare aici:

        Comment


        • #5
          Benzina:
          upgrade-ul pt un W126 Benzinar cu injectie de la Euro0->Euro1->Euro2 este relativ simplu si nu prea costisitor(vreo 200€) daca ai deja un catalizator pe masina.

          Pt. S-Klasse am gasit doar pt. modelul 300SE(L) dar stiu ca exista si pt. 260, 280...

          Diesel:
          pt. un upgrade al unui W126 cu motor diesel (300D - foarte rar) trebuie privit mai diferentiat. Un filtru de particule nici nu exista inca practic pt. W126/W116/W123/W115/W110 samd.
          S-au vandut acum 20 ani in California modele W126 300 Diesel si Turbo Diesel cu un filtru special de particule pt. piata SUA dar nu ti-as recomanda o astfel de solutie.

          Este uzual si in Germania sa se subventioneze cu XXX Euro aceste masuri, in special "Partikelfilter" pt. Diesel. Chiar a fost un mare scandal ca dupa un asemenea upgrade in decurs de cite luni acest filtru si-a pierdut efectul. Acuma se inlocuiesc toate pe culanta. Eu nu cred ca tehnologia aste este deja destul de coapta ca sa investesc un ban in ea. Si pt. corabiile noastre tema oricum nu este relevanta deoarece nu se gasesc/nu se fabrica si asta nu cred se va schimba atit de repede.



          Aici scrie ca pt. un 220CDI C-Klasse vechi costa vreo 900€. Subventia este 330€.
          Last edited by svobl1; 07-13-2008, 11:20 AM. Reason: update

          Comment


          • #6
            Originally posted by svobl1 View Post
            Benzina:
            upgrade-ul pt un W126 Benzinar cu injectie de la Euro0->Euro1->Euro2 este relativ simplu si nu prea costisitor(vreo 200€) daca ai deja un catalizator pe masina.

            Pt. S-Klasse am gasit doar pt. modelul 300SE(L) dar stiu ca exista si pt. 260, 280...

            Diesel:
            pt. un upgrade al unui W126 cu motor diesel (300D - foarte rar) trebuie privit mai diferentiat. Un filtru de particule nici nu exista inca practic pt. W126/W116/W123/W115/W110 samd.
            S-au vandut acum 20 ani in California modele W126 300 Diesel si Turbo Diesel cu un filtru special de particule pt. piata SUA dar nu ti-as recomanda o astfel de solutie.

            Este uzual si in Germania sa se subventioneze cu XXX Euro aceste masuri, in special "Partikelfilter" pt. Diesel. Chiar a fost un mare scandal ca dupa un asemenea upgrade in decurs de cite luni acest filtru si-a pierdut efectul. Acuma se inlocuiesc toate pe culanta. Eu nu cred ca tehnologia aste este deja destul de coapta ca sa investesc un ban in ea. Si pt. corabiile noastre tema oricum nu este relevanta deoarece nu se gasesc/nu se fabrica si asta nu cred se va schimba atit de repede.



            Aici scrie ca pt. un 220CDI C-Klasse vechi costa vreo 900€. Subventia este 330€.
            Da da da...incet...ca stirile la TV sunt una si realitatea e alta.
            Filtrul pt diesel a fost fabricat de o firma (chinavenezuelataiwan ce stiu eu) si a fost cumparat de 3 firme germane din cel putin 15 care exista. Rezultat , cam 10-15% din filtrele pt diesel au fost schimbate pe garantie. Deci nu facem din furnica elefant
            2. De la non euro nu merge asa repede si ieftin la euro 1 sau 2...fiindca non euro poate avea catalizator dar nu are sonda lambda...sonda include si legatura la electronica masinii...unde faci legatura????

            Comment


            • #7
              Partikelfilter:
              In toamna lui 2007 Firmele GAT(Mercedes, Opel, BMW, Toyota si anumite modele VW) Bosal si Tenneco au renuntat de buna voie la vanzarea acestora, chiar le-au retras din comert si au promis inlocuirea filtrelor montate / afectate.
              Ceva asemanator s-a mai intimplat in 2006.
              Mie cel putin nu imi creaza o stare de increde deplina in tehnologie sau executie.

              Benzinar
              ai dreptate - doar odata ce ai un catalizator cu sonda lambda este destul de ieftin sa pui un upgrade.
              daca ai carburator sau doar k-jetronic este mai greu cu legatura dar sunt solutii - Paul Wurm de exemplu cu niste preturi pe masura calitatii http://www.wurmkat.de/

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF