Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reducerea poluarii la automobilele vechi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reducerea poluarii la automobilele vechi

    Pun asta in cadrul w123 pentru ca asta ma arde direct. s-ar putea sa fie util si in alta parte....

    S-ar putea sa nu stiti, eu fac de asemenea parte din clubul ecologic local timisoara (eco pentru timisoara). Si acolo exista discutii si pareri despre poluarea auto masini noi vs vechi, tehnologii de reducere a..si asa mai departe.

    Una dupa alta de ceva vreme (cam de 2 luni) m-am pus sa caut tot felul de tehnologii care pot fi adaptate pe masinile mai vechi pt ca acestea sa se comporte cat de cat cu bun simt cand vine vorba de gazele care le emit.

    Coroborat cu zvonul cu 2011 s-ar putea sa fie util

    Uitati aici ce fac olandezii (dupa ce au fumat ceva probabil). In loc sa arunce cu zvonuri de legi impotiva cetatenilor, ei incearca sa-i ajute.
    Este vorba de o subventie de 500 E acordata celor care isi instaleaza DPF (diesel particulate filter) pe dieselurile vechi.


    Daca mai aveti informatii de gen va rog postati.
    Eu inca mai caut solutii sa instalez pe w123 un DPF si sa incerc sa-l introduc intr-o clasa euro de poluare, fie ea si euro 1.

  • #2
    Nu vreau sa intru in polemici fara de sfarsit,dar ecologismul care are ca tinta automobilele mi se pare o mare magarie (te rog,n-o lua personal).Si iti explic si de ce:stii cam cat polueaza o centrala electro-termica industriala,care merge cu carbuni, celebrele CET-uri pe care le gasesti in fiecare oras?Cu un filtru care preia 98%,din reziduuri - cateva tone de particule,pe ora,care se raspandesc in atmosfera.Deci ăia 2% inseamna cateva tone - si asta la alea care au filtre,fara sa mai socotesti vagoanele de zgura ramase...Si pe urma ma iau astia la puricat,pe mine,ca poluez cu Cobra mea...Asociatiile ecologiste ar trebui sa puna tunurile pe industrie, in primul rand,nu pe masini.Si te rog,nu-mi spune ca sunt miliarde de masini pe planeta,o sa-ti raspund sa sunt sute de mii de centrale electro-termice care sunt anexate oraselor,pe aceeasi planeta...
    In ce priveste treaba cu filtrul la Cobra,in afara de satisfactia ta personala,nu cred sa ai vreun succes la autoritati,fiindca dobitocii astia,nu numai ca nu dau nici o subventie pentru GPL ,de exemplu,dar nici nu-l recunosc ca un grad inferior de poluare. (Uite asta tema de pus pe masa asociatiei!!)

    Comment


    • #3
      Originally posted by bulgaru View Post
      In ce priveste treaba cu filtrul la Cobra,in afara de satisfactia ta personala,nu cred sa ai vreun succes la autoritati,fiindca dobitocii astia,nu numai ca nu dau nici o subventie pentru GPL ,de exemplu,dar nici nu-l recunosc ca un grad inferior de poluare. (Uite asta tema de pus pe masa asociatiei!!)
      Am ras. Cat mai multe cobre tarii !
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        Bulgaru-le sunt deacord cu tine.

        Si mie mi se pare accentul asta pus pe masini o intindere de guma "turbo" sau "lazar" sau ce mai mestecam prin clasele primare. Asta incerc si eu sa conving pe acolo...cu prea putin efect trebuie sa recunosc. E foarte greu sa schimbi mentalitatile inhalatorului de tv.
        Sunt de parere ca o masina nu poate fi considerata poluanta, orice solutie mecanica ar avea si oricat de veche. O cobra cu care se iese numai in weekend la iarba verde (pt ca consuma) este mult mai putin poluanta decat un Ford Fiesta euro 4 folosit pt patru drumuri casa-servici (dimineata, la pranz, la pranz intors, seara) zi de zi. Poluant este comportamentul soferului.
        Eu de exemplu daca rahatu nostru de oras de 5 stele ar avea piste de biciclete cat sa ma pot cara de acas pana la lucru si inapoi nu as ezita sa le folosesc. As ajunge mai repede si nici n-as da banu pe benzina (ma rog..diesel). (nici asa nu dau ca merg pe jos. in semn de protest!. da pana acu doar cu protestu m-am ales si cu ora aia zilnica indicata de medic pt mersu pe jos ).

        Aici as avea o idee de afis de popularizare. O masina care pleaca din statia de benzina. Deasupra intrebare..."Unde este problema?". sageata catre statia de benzina "nu aici". Sageata catre esapament "nu aici!' sageata catre conducatorul autovehicolului "AICI!"...ma rog..doar o idee

        De altfel se stie (din studii) ca masinile (particulare) au ca efect cam 10% din poluare. 40 % fiind generata de cladirile in care locuim sau in care lucram (prin tot felul de ineficiente / greseli de proiectare / greseli si obisnuinte in utilizare).

        Deci nu sunt un ecologist din ala cu ochelari de cal...tipu ecologistului la moda acum. Tot eu sunt de parere ca o masina noua polueaza mult mai mult prin procesul de productie, prin faptul ca se defecteaza mai repede, trebe piese care trebe produse, si prin faptul ca au nevoie de drumuri din ce in ce mai pretentioase...care trebe turnate / produse materiile care se toarna.

        Dar totusi am avut un sentiment neplacut (chiar ma batea la un moment dat gandu sa scap de td-u) cand m-am dus la verificarea tehnica, o dat ala talpa si nu s-o mai vazut nimic din cauza fumului. la urma urmei tot in plamanii mei intra. Si as fi interesat sa fac ceva daca se poate chiar cu pierderea de calutzi daca asta implica.

        Comment


        • #5
          eu zic sa nu ne agitam , pana acuma cobra e ce-a mai tare masina existenta , merge cu orice inafara de benzina (ma rog vb de motoarele diesel)
          Bio Diesel - np (care defapt e ulei + un procentaj redus dee ethanol-alcool)
          Ulei (toate categoriile uzate de masina / extrase din reciclarea cauciucurilor / floarea soarelui / rapita / prajite )
          Diesel obisnuit , diesel euro 4-5-7 , diesel de pe tren ,diesel din ucraina

          eu is consitent ca de vine sf lumii nu imi trebuie numa o gradina si ma plimb cu masina cat vreau eu....

          nu stiu cum se obitine normele de poluare , dar daca se va obtine asa cum cred eu , *test doar la emisii apoi merem toti cu bio-diesel in rezervor , cu motoru facut , esapare facuta si ne dau astia euro 5 pt ca emisiile la bio-diesel is super mici...

          pareri ?
          SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

          Comment


          • #6
            Mai..BioDiesel-u e avantajos ca te scapa de rezervele tot mai putine de petrol. (ma rog asa e propaganda..exista rezerve de petrol care sa ma tzina inca cel putin 200 de ani...la rata actuala...hai sa zicem 100 daca se mareste utilizarea). Tata o lucrat intr-un timp in domeniu (extractie de petrol /sonde ....din alea...). Si parerea lui e ca abia 20% din rezervele mondiale s-au epuizat nicidecum 50% cum e propaganda.

            Dar nu stiu daca BioDieselu e mai putin poluant la esapament...am vazut tot felu de comparatii care afirmau una...altele care afirmau pe dos. Iti dai seama ca si aici e pe baza de interes. Daca industria constructoare de masini e "biggest business", industria petrolului e pe locu 2. Se scot o gramada de bani si iti dai seama ca cei care-i scot nu vor cu nici un chip sa-i piarda. Adauga peste asta si faptul ca sunt oameni "influentzi" si ai o poza cat de cat a ce se intampla.

            Dar am dat recent peste un studiu care afirma ca poluarea (si aici ma refer la gazele de esapament) la motoarele cu injectie indirecta (printre care si w123-u) e aproape jumate decat la motoarele cu injectie directa in aceleasi conditii de utilizare si echipate cu aceleasi sisteme de filtrare / reducere a noxelor. Vorbim strict de diesel bineinteles.

            Motoarele cu injectie directa sunt produse in masa acum pt ca sunt mai eficiente (nu mai exista pierderea de energie datorata camerei de precombustie). Consumul mic pe care le vedem la anumite masini acum (DI) este datorat si faptul ca au o combustie de tip "lean" adica saraca, mult aer, putin combustibil. Asta duce in special la marirea cantitatii de NOx (oxizi de azot). Treaba asta e compensata prin utilizarea convertoarelor catalitice si a filtrelor de tot felu. Bineinteles nimeni nu isi pune problema daca filtrele / catalizatoarele respective pot fi reciclate, in ce masura, si ce se intampla cu ele dupa ce sunt inlocuite (exact ca celebrii Pampers daca stiti povestea..daca nu v-o spun doar intrebati).
            Deci cobretele noastre sunt poluate pt ca la anii in care au fost produse inca nu era atat de dezvoltata microelectronica si senzorii de tot felu..si controlul motorului (altfel decat mecanic si / sau pneumatic / hidraulic).
            Poate am mai zis si prin alte threaduri, eu sunt inginer cu specializarea "hardware". Cu alte cuvinte ma descurc cand vine vorba de un microcontroler, un sezor, tehnica digitala, proiectare de circuite, programare de microcontrolere, dsp-uri si multe altele. Na ca sunt si modest .(desi recunosc ca fara o documentatie solida imi vine greu sa depanez sistemele facute de altii).
            Tehnic vorbin, eu nu vad absolut nici o problema in a scapa de pompa de injectie mecanica, a pune un common-rail cu presiune mica, injectoare actionate electric, senzor MAP, MAF, mai cativa senzori pe langa. Asa s-ar mari enorm controlul asupra cantitatii de combustibil injectat in as fel incat sa fie in concordanta cu regimul de lucru a motorului, si diferiti factori care influenteaza aceasta. Adauga la asta un EGR (existent la w123 - california), un cat, un dpf si ai una din cele mai curate masini existente, chiar daca soarbe ceva mai mult decat motoarele noi.
            Problema e in alta parte...si anume in a obtine hartia in sensu asta.
            Last edited by B.A.; 04-20-2008, 20:17 PM.

            Comment


            • #7
              Foarte interesant, numai ca la noi in tzara, sefii de sus or sa vrea sa fim mai europeni decat europenii, deci de asteptat e bine sa ne asteptam la ce e mai rau, pe noi in loc sa ne ajute, cum fac OLANDEZII, or sa ne dea un sut sa ajungem mai repede la capatul prapastiei!!!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                poi ne putem astepta la ce e mai rau ca deja fraerii astia "zis sefi " ca ma-s duce sa ii f. in g. (ca is tzarani ca 80 % din populatie)
                au anuntat cum ca noneuro si Euro 1 se vor scoate din circulatie in curand , in fine cobra devnie retromobil abia in 2015 ce e cam futai....
                (retromobil daca este , e scutit de anumite chestii)
                SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                Comment


                • #9
                  Acuma scot si euro 1 ?!, pai in 2020 o sa scoata si euro 4 deci cum ar veni ar vrea ei sa cumparam masini din 3 in 3 ani daca se poate, poate n-am bani si-au pus intrebarea asta? si naveta n-am cum s-o fac decat cu masina!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10
                    Masina mea are 31 de ani, deci se incadreaza la "retro" ?
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      30 de ani de la iesirea din fabricatie a modelului colegu, ultima cobra e din 84 daca nu ma insel!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        E-n regula, a mea a primit azi scaune bune pe fata, faruri k lumea, intentionez sa mai imi iau una. Ma pish pe normele lor, se gaseste o portita ca traim in Romania.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          Da' am auzit ca exista catalizatoarele care reduc noxele. Cat face un astfel de catalizator?
                          Cu un catalizator montat pe o Cobra putem oare trece de 2011?
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • #14
                            masina mea are motorul facut si instalatie de gpl. pot sa spun ca nu se vede nici un gram de fum nici la relanti si nici la plecarea de pe loc. daca masina mea nu mai trebuie sa circule pe strada atunci nici o cazatura de logan taxi care te umple de funingine la semafor nu ar mai trebui sa fie pe strada, sau alte carute "mai noi" care polueaza ca toti dracii ar trebui duse la gunoi, sa nu mai vorbim de autobuzele de RATB care te intoxica daca apuci in spatele lor. deci nu au cum sa ne scoata vechiturile noastre din circulatie si sa lase toate cazenele poluante. ori toate, ori niciuna. eu am investit peste 5000 de euro in masina, daca imi sunt inapoiati de rar+ valoarea masinii sunt de acord sa o duc la remat, dar cei care au w140 din 94-95 full options ce mai fac. ca ale sunt masini de 8000-10000 de euro. ii poate obliga cineva sa le duca la remat? NU deci e o aberatie

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by carmine View Post
                              E-n regula, a mea a primit azi scaune bune pe fata, faruri k lumea, intentionez sa mai imi iau una. Ma pish pe normele lor, se gaseste o portita ca traim in Romania.
                              Corect Carmine,
                              vorba lu' Cioroianu good point

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF