Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la W126 300SE

    Salutare tuturor membrilor si cititorilor acestui forum.
    Detin un 500SE cu motor 3000D (omologat), dar in stare pseudo-jalnica.
    Saptamana asta urmeaza sa finalizez cumpararea unui 300SE din Germania si sa ma apuc de treaba. De ceva vreme citesc cu atentie forumul si culeg informatii.
    Planul este sa fac recarosarea acestui 500SE cu 300SE care urmeaza sa-l aduc.
    Atasez si doua poze, una cu actualul si una cu viitorul. Care e care cred ca e lesne de deosebit.
    Toate cele bune !
    Attached Files
    Last edited by Orvo; 08-25-2008, 09:33 AM.

  • #2
    bine ai venit !
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #3
      Impecabil arata viitorul 300SE
      W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
      E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
      YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
      GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

      Asphalt F*ck*r

      Comment


      • #4
        Bun venit in randul nostru si spor la treaba!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Multumesc de intampinari.
          Ma bucur ca am gasit acest forum/club pentru ca sunt sigur ca voi gasi raspunsuri la multele intrebari pe care cu siguranta le voi avea.

          Comment


          • #6
            Sa te vedem...

            Comment


            • #7
              Bine ai venit si bine ne-ai gasit!
              DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

              Comment


              • #8
                Ceau, foarte misto masina.
                Ml 270CDI
                BMW 535d E60

                Prediction is very difficult, especially about the future ...

                Comment


                • #9
                  Merci inca odata de intampinari.
                  Haideti sa va detaliez putin situatia actuala si socoteala de acasa, sa vad daca le-am pus bine cap la cap.
                  Momentan masina este inmatriculata pe firma, fara ITP si asigurare.
                  Modelul este 500SE, an fabricatie 1985, motor 300D omologat, manual
                  Cel care il aduc este 300SE, an fabricatie 1988, 120.000 km, automatic
                  Cum ma sfatuiti sa fac ? Sa las masina pe firma, sa-i fac ITP si asigurare, apoi sa bag cererea de recarosare la RAR, si doar dupa ce e gata toata tarasenia s-o trec pe mine ?
                  Sau sa trec acuma masina pe mine, sa-i fac ITP si asigurare, si doar dupa aceea s-o bag la recarosare ?
                  Intrebarea o pun in ideea in care daca vreau s-o trec pe numele meu trebuie sa trec prin RAR si nu stiu daca ma lasa (stare jalnica, etc).
                  Si alta intrebare: dupa ce primesc acceptul de recarosare inteleg ca voi fi nevoit sa monetez pe cea noua motorul de 300D de pe cea veche. Acest procedeu credeti ca va isca probleme mari ? Dupa ce se omologheaza, voi pune din nou motorul original (300 benzina) pe ea si ii fac omologare.
                  Din ceea ce ati citit, credeti ca gresesc undeva ?

                  Multumiri !

                  Comment


                  • #10
                    Pentru a o putea inmatricula pe tine, ITP-ul trebuie sa fie valabil, si nu trebuie facut la RAR, dupa ce ai ITP-ul mergi la RAR sa-ti dea certificatul de autenticitate in vederea inmatricularii. In vederea inmatriculari e nevoie sa faci asigurare pe tine si sa te anunti la fisc cu actuala coroserie si motor, plus toate taxele de inmatriculare pe tine. Dupa toate aste vrei sa faci recarosarea ?, ca dupa aceea so iei cu toate de la capat ? (asigurare, fisc, inmatriculare, etc.)
                    Cel mai bine este ca acum (prima data) sa-i faci recarosarea, nu trebuie inainte sa-i faci ITP fiindca orcum la recarosare se impune un ITP nou facut de RAR cu ocazia recarosarii. Pentru recarosare la RAR va trebuii obligatoriu sa ai motorul de 300 Diesel actual din acte (CIV).
                    Last edited by orca; 03-27-2008, 16:16 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Norok colegu norok!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc de urare.
                        Astept si norocul A fost prietenul meu sa ia masina, a carei poze le primisem pe mail de la vanzator (cele postate in primul post) si mi-a mai trimis niste poze. Masina aia era facuta de vanzare. Nu mergea clima, motorul pornea greu si nu se tura decat dupa vreo 30 de secunde, iar rugina ... grupa mare. dupa cum aratau pedalele, numai 120 de mii de km nu avea, eventual mers cu spatele. Doar asa, ca fapt divers, mai pun niste poze aici, facute la fata locului. Daca va uitati la ultima poza, se vede cum ornamentul mic de pe aripa nu e la fel cu cel de pe usa. Si cica la masina nu s-a umblat. Ata ete Caut in continuare.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Am mai avut si eu asemenea experiente cu masini interesante in prima faza dar apoi la fata locului -dezastru...Nu prea mai am incredere in astfelde anunturi...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa abuzez cu topicuri noi, asa ca voi intreba aici:
                            Strict din punct de vedere al consumului si a fiabilitatii, care ar fi alegerea ideala ? 300SE sau 480SE. Exista diferente de motor in functie de anul fabricatiei la care sa fiu atent ? Sau un 480SE din 85 are acelasi motor cu un 480SE din 89 ?
                            Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Orvo View Post
                              Nu vreau sa abuzez cu topicuri noi, asa ca voi intreba aici:
                              Strict din punct de vedere al consumului si a fiabilitatii, care ar fi alegerea ideala ? 300SE sau 480SE. Exista diferente de motor in functie de anul fabricatiei la care sa fiu atent ? Sau un 480SE din 85 are acelasi motor cu un 480SE din 89 ?
                              Multumesc
                              Nu exista W126/V126/C126 (1979-1991) 480SE/SEL/SEC, benzinare exista doar; 260SE, 280S/SE/SEL, 300SE/SEL, 380SE/SEL/SEC, 420SE/SEL/SEC, 500SE/SEL/SEC, 560SE/SEL/SEC, iar dupa prerea mea din punct de vedere al consumului si cheltuielilor de intretinere cel mai potrivit din motoare este 300SE/SEL (1985-1991).
                              Last edited by orca; 03-29-2008, 16:51 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF