Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Impozitul pentru 560SEL este nejustificat de mare. Ce pot face?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    e un 560 sel din 87 optinui are cam tot ce era la vremea aia. cred ca odata cu schimbarea mototului va o problema cu ac-ul care si asa nu functioneaza nu am avut timp sa merg sa vad ce e cu el. Ce ma intereseaza pe mine e ce presupune schimbarea motorului inafara de motor propriuzis(cutie, electrica, evacuare cum zicea IC252 etc).Deci colegu te rog incepe prin a-mi spune in mare ce trebuie modificat, sa vad ce fac ca mare bataie de cap imi da masina asta dar asta e nu pot sa o vand. Motor M103 oricum am gasit vreo 3 azi.

    Comment


    • #17
      Pentru ca cheltuielile si timpul pierdut sa fie minime eu cred ca iti trebuie o masina donatoare pentru ce anume ai nevoie.
      Solutia ideala este sa aduci o masina identica cu a ta si cu motorizarea pe care o doresti acum.Bonus....restul pieslor de rezerva.

      Alta varianta te vatine cu masina mult timp imobilizata si cu costuri de adaptare mari...timp mult pierdut...roaga-te de meseriasi,etc.

      Comment


      • #18
        Originally posted by asfalttango View Post
        Pentru ca cheltuielile si timpul pierdut sa fie minime eu cred ca iti trebuie o masina donatoare pentru ce anume ai nevoie.
        Solutia ideala este sa aduci o masina identica cu a ta si cu motorizarea pe care o doresti acum.Bonus....restul pieslor de rezerva.

        Alta varianta te vatine cu masina mult timp imobilizata si cu costuri de adaptare mari...timp mult pierdut...roaga-te de meseriasi,etc.
        Subscriu si eu ca aceasta ar fi solutia ideala, exemplu... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...RED&usageType=
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          Impozitul pe un an=masina+piesele de rezerva si inca 1/2 din impozit taxele pentru omologare.Oricum renteaza investitia daca nu vrei sa te desparti de masina(nici eu nu as vinde asa masina)

          Comment


          • #20
            Prietene, pina la inventarea unui suport e compresor, pe care nu prea il gaseshti separat, pierzi klima. Suspensia hidraulica de pe spate (sau pneumatica, depinde de tip) iara se duce trancanului de suflet. Se alege prafu de tempomat, ca instalatzia de 8 in V n-are treaba cu aia de 6 in linie (asta daca faci rost de instalatzie de tempomat pentru 126 260 SE sau 300 SE...). Dupaia...

            Instalatzia de KE-Jetronic n-are treaba cu aia de 6 in linie. Aprinderea electronica zboara si aia. Ai nevoie de cutie de viteza specifica plus primul tronson de cardan. Ai nevoie de coloana de evacuare pina la jumatea mashinii. Motorul trebuie sa vina cu bratze de 126, alte bratze n-au nici o legatura. Nu mai spun de furtunaraia de racire, care nu se pupa de la 8 la 6 in linie, astea sint detalii (care nu shtiu cum dracu imi mai vin in creieri, la ora asta, dupa o zi intreaga de pompe de injectzie si gunoaie...). Trebuie grup cu ABS si ASD specific pentru 6 in linie, ca altfel pierzi abeesu si asedeul ( si sa n-aud pe nimeni cu tzigania ca merge ala de 560, ca ishi da foc la valiza cu mine...). Itzi trebuiesc toate anexele specifice pentru 6 in linie, gen electromotor, alternator, pompa de servodirectzie (ca alea de 8 nu merg...), mortzii mamii lor, sint miliarde de detalii, care nu imi trec pin cap pe loc la ora asta. N-am la indemina o poza cu un compartiment motor de 126 300 SE, ca tzi le vomitam instant. Iar la ora asta nu sint timpit sa caut...

            Motorul 560 are vro 275 de cai, daca nu ma inshel. Daca vrei sa cobori puterea mashinii, nu o cobori cu mai mult de 40 la suta, ca intri in teste dinamice. Adica nu mai jos de 110 cai. Si, pentru cultura generala a tertzilor, motorul 260 s-a pus pe 124, 126, 201, si difera codul pentru fiecare caroserie. E tot motor 103, dar grupul de trei cifre ce urmeaza difera. La matalutza nu conteaza, ca intri la omologare artizanala oricum...

            Am un baietzash la Craiova cu un 500 SEL frumos, care face trebushoara descrisa mai sus. Are un 300 SEL neinscris aproape identic ca optziuni linga el. Munceshte de un an jumate. N-a terminat inca. Deci aviz amatorilor... Nu-i treaba de fleashca-fleashca... Am facut si eu modificari d-astea miliarde. N-ash mai face nici platit cu greutatea mea cvadrupla in aur curat (am zis cvadrupla ca nu mai am decit shaijde kile la ora actuala, daca se ofera cantitatzi mai mari de aur mai discutam...). Sint prea tipicar si imi ies ochii la d-astea. Altzii trintesc animalu de motor acolo, il fac sa rigiie si pa. Restul nu mai conteaza. Decit ca nu mai ai mashina. Decit o trotineta care itzi cara hoitul de la moara pin la gara, cu aer care nu merge, cu abees care nu se abese si, ma rog, o droaie de cacatzishuri care ar trebui sa mishculeze da nu binevoiesc...

            Morala : Vrei sa faci dalidumba asta ? Itzi trebuie o taraga intreaga, nu numai motor. Parerea mea ? Cauta dracu un veteran de razboi, o vaduva de razboi, un handicapat, un revolutzionar, ma rog, un d-asta care nu plateshte impozit, cred ca m-ai intzeles...
            Chiar daca are o troaca deja in proprietate, ia-o p-aia pe numele tau, ii plateshti darile la ea (ca banuiesc ca daca unu d-asta are mashina, are vro trompeta de dacie cu 7 sute de mii pe an...), si trece-tzi mashina pe numele lui si faci un act de comodat la notar, ca sa n-ai surprize. Si scapa baiatu de impozit....
            Sau. Faci o firma, pe numele unuia care nu poate fi gasit, treci calibarca pe firma, si uitzi de firma respectiva. Amenzi, impozite, draci-laci, toate vin acolo si se string. Asta e nitzel cam wild, eu ash face-o la o mashina pe care n-am de gind s-o vind never (decit la fier vechi...), ca daca vreau s-o praduiesc, imi mai da certificatu fiscal pulea...

            Variante ar mai fi. Cea cu veteranu sau cu handicapatu revolutzionar sau pashtele cristosului mamii lor care nu platesc taxe in tzara asta e cea mai viabila. Gindeshte-te, cauta omul si nu strica mashina.
            Last edited by doktor4carz; 03-27-2008, 00:53 AM.

            Comment


            • #21
              Cu asta s-a pus punctul pe "i". Nu mai schimb nimic oricum daca schimbam a doua zi dupa omologare il puneam inapoi dar stric masina asa. Fratilor asta e boala mea si am sa mi-o duc asa cat o sa mai pot. Senzatia pe care mi-o da masina asta e fenomenala si din cauza asta nu o sa schimb nimic la ea. La mecanica ma pricep asa ca omu adica nu stau gura casca, cand se incepe o discutie de motoare, dar la asa o schimbare nu ma tine, in schimb ce stiu bine sa fac e sa fac bani asa ca ii dau bice ca anul asta oricum am planificat sa-mi adaug la colectie si un s 600. Merci mult de pareri toata lumea! Bafta!

              Comment


              • #22
                Ai vazut ca s-a rezolvat .... Las-o asa.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  Consulta un avocat hi hi !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by asfalttango View Post
                    Pentru ca cheltuielile si timpul pierdut sa fie minime eu cred ca iti trebuie o masina donatoare pentru ce anume ai nevoie.
                    Solutia ideala este sa aduci o masina identica cu a ta si cu motorizarea pe care o doresti acum.Bonus....restul pieslor de rezerva.

                    Alta varianta te vatine cu masina mult timp imobilizata si cu costuri de adaptare mari...timp mult pierdut...roaga-te de meseriasi,etc.
                    Iti dau dreptate, e cel mai simplu.
                    Cauta w126 260se, pe mobile.de sunt de la 700eur.
                    Ai dreptate Dok, sunt multe de schimbat, eu am terminat intr-o luna si jumatate, de la jumatatea lui ianuarie pana la sfarsitul lui februarie, masina donatoare fiind un w201,deci mai complicat... defapt mai am AC de conectat... Eu nu am ASD motorul are pompa, pompa aia nu merge SI pentru suspensia hidraulica spate?
                    Cu diferentialul de 2,47:1 de la 380, nu ma asteptam nici eu, dar chiar merge... si iese si consumul bun, cca.10l/100km mediu, daca nu ma crede shadow, se poate verifica, masina nu e de vanzare sa am motiv sa exagerez... Deja am facuti cca.3000km cu ea si asta e consumul calculat...
                    MB 380SE 2.6

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tibanu View Post
                      Cu asta s-a pus punctul pe "i". Nu mai schimb nimic oricum daca schimbam a doua zi dupa omologare il puneam inapoi dar stric masina asa. Fratilor asta e boala mea si am sa mi-o duc asa cat o sa mai pot. Senzatia pe care mi-o da masina asta e fenomenala si din cauza asta nu o sa schimb nimic la ea. La mecanica ma pricep asa ca omu adica nu stau gura casca, cand se incepe o discutie de motoare, dar la asa o schimbare nu ma tine, in schimb ce stiu bine sa fac e sa fac bani asa ca ii dau bice ca anul asta oricum am planificat sa-mi adaug la colectie si un s 600. Merci mult de pareri toata lumea! Bafta!
                      Cred ca ai luat o decizie corecta...Nu avea rost sa strici bunatatea de masina...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        La un schimb de motor pe masina ta ideal ar fi sa-l faci tu,dar cum ai zis ca nu "te tine" , ori iti trantesc mecanicosii "animalu de motor acolo, il fac sa rigiie si pa" si masina o sa fie ratata, ori gasesti omu' care sta sa o bibileasca,dar o sa te coste o avere, poate impozitul pe cativa ani....
                        La o concluzie vad ca ai ajuns deja, deci ... spor la facut bani!!!
                        MB 380SE 2.6

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF