Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum w126 560 sec?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu impozitul ai dreptate dar si schimbarea de motor e destul de costisitoare,asa cu GPL scad costurile si e si mai rapida solutia , doar ca performanta dispare cand mergi pe gaz.Eu daca nu platesc impozit si ma dau cu ea ocazional prefer motorul original chiar si fara GPL.Amea in acte e 380 si pe ea este un 500 , dar nemtii care sant niste "prosti" au motorul ca piesa de schimb si nici macar la TUV nu verifica seriile sau capacitatea , eventual daca as pune un sase in linie ar observa.
    SARBATORI FERICITE la toata lumea !!!!
    Last edited by bebe944; 04-25-2011, 13:25 PM.
    W126 500SEC
    W124 200CE
    W210 280 4MATIC

    Comment


    • #17
      Domnilor, sincer deocamdata nu merg cu masina vreau s`o "aranjez" si la anu probabil o sa ma gandesc si o sa-mi caut varianta cea mai accesibila ca va fi GPL sau alt motor nush... o sa vad la momentul potrivit... eu am luat`o pt ca e un coupe rar frumos sincer... daca va fi va deveni a doua masina vreau v12 408cp de pe W140.... dar am sa vad ... va multumesc pt pareri dar nici o parere despre caroserie cum arata?????

      inca o intrebare va rog care ma poate ajuta... radiatorul de apa este are si racitor pt cutia de viteze..????? eu sincer habar n`am nu ma pricep la mecanica ...
      Attached Files
      Last edited by Carmine; 04-26-2011, 19:49 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by alex_gri
        inca o intrebare va rog care ma poate ajuta... radiatorul de apa este are si racitor pt cutia de viteze..????? eu sincer habar n`am nu ma pricep la mecanica ...
        Da...trebe sa aiba...in partea de jos a radiatorului ar trebui sa aiba doua stuturi cu filet(exterior) pe care vin montate cele doua conducte care vin de la cutie.

        Originally posted by alex_gri View Post
        dar nici o parere despre caroserie cum arata?????
        Masina are potential...mai baga niste poze.
        Last edited by Carmine; 04-26-2011, 19:49 PM.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Da...trebe sa aiba...in partea de jos a radiatorului ar trebui sa aiba doua stuturi cu filet(exterior) pe care vin montate cele doua conducte care vin de la cutie.
          Multumesc, pt ca am nevoie de radiatorul de apa trebuie inlocuit ... nou costa ceva dar am sa vad cu timpul....

          Originally posted by mer_se280
          Masina are potential...mai baga niste poze.
          Deocamdata astea le am pozele.... o sa mai fac cand ajung prin zona unde o am depozitata... nu circul cu ea deocamdata ...
          Last edited by Carmine; 04-26-2011, 20:12 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by alex_gri
            ...radiatorul de apa este are si racitor pt cutia de viteze?...
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Da...trebe sa aiba...in partea de jos a radiatorului ar trebui sa aiba doua stuturi cu filet(exterior) pe care vin montate cele doua conducte care vin de la cutie.

            Trebuie sa aiba radiator separat...langa radiatorul de apa!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Originally posted by dan500se View Post
              Trebuie sa aiba radiator separat...langa radiatorul de apa!
              Cred că Feri se gândea la acest tip de radiator :
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Originally posted by dan500se View Post
                Trebuie sa aiba radiator separat...langa radiatorul de apa!
                Noi am mai povestit parca despre asta la telefon...tu vorbesti despre radiatorul ala mic care sta vertical langa radiatorul mare?



                @Levi...da este vorba despre radiatorul acela.

                Cel din poza postat de Levi este radiatorul pe care o am si eu pe masina. Si la modelul W123 este la fel.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Am sa verific pe 500!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #24
                    Radiatorul de apa este totodata si racitor de ulei pentru cutia automata. Are doua cuple jos, unde se leaga conductele de ulei de la cutie ... Se vede unde sunt incercuite cu rosu in poza de mai sus.

                    @Alex_gri: Pune-o la punct intai tehnic si apoi optic in configuratia originala. Tu visezi sa-i pui V12 de pe W140 dar te blochezi la un amarat de radiator, care-i prea scump ...

                    Vrei sa scoti masina din ea ?
                    - Uita de alte modificari (avioane) si ocupa-te sistematic de ce ai acum !

                    Vrei sa aflii starea caroseriei ?
                    - Da jos bandourile, pragurile, aripile, rama de sub stergatoare, farurile, capitonajul din portbagaj si o sa vezi cam cum stai la caroserie ...

                    In orice caz, aspectul (interior/exterior) ar trebui sa fie ultimul care sa te intereseze. Pana acolo cu siguranta ai mult de lucru la capitolul tehnica ... suspensie, directie, frane, cutie, motor, injectie, etc ...

                    Crede-ma ca daca te apuci serios de masina, ultimul lucru la care-ti va sta capul este sa schimbi motoare si alte nebunii ... Ce spui tu suna ca si cum un bolnav s-ar gandi la ce perche de pantofi sport sa-si cumpere, in loc sa sa se gandeasca la ce doctor sa mearga intai ...

                    In orice caz, sa te bucuri de masina si ... spor la treaba !

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Orvo View Post
                      Radiatorul de apa este totodata si racitor de ulei pentru cutia automata. Are doua cuple jos, unde se leaga conductele de ulei de la cutie ... Se vede unde sunt incercuite cu rosu in poza de mai sus.
                      Exact asta am incercat sa spun si eu.

                      @Alex_gri...asculta-l pe Orvo ca stie ce vorbeste...daca nu el atunci nu stiu cine cunoaste mai bine ce inseamna o reconditionare ca acesta.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by alex_gri View Post
                        va multumesc pt pareri dar nici o parere despre caroserie cum arata?????
                        N-arata excelent, nu-mi plac semnalele, tabla aia de sub far miroase a romanism sau e mancata grav de rugina, chederele de nichel nu prea mai pica. La o masina de vechimea asta ideal ar fi s-o misti, e incredibil cat de repede se degradeaza stand afara. Ti-o spun din experienta. Asta se vede deocamdata din poze.

                        In rest 100 % de acord cu Orvo.
                        Last edited by Carmine; 04-26-2011, 20:13 PM.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          multumesc pt parere si apropo ORVO eu chiar visez la un asemenea motor dar deocamdata incep usor sa fac mecanica prima data si sa functioneze motor si cutia normal... o sa am rabdare cu restul si ma nu zgarcesc la un radiator de apa daca gasesc mai ieftin fata de nou, nu ii vad rostul baniilor arunca-ti cand avem piata mult prea deschisa si sa nu incerc ...



                          asta e in acest moment pe masina asa sunt prinderile...
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alex_gri View Post
                            o sa am rabdare cu restul si ma nu zgarcesc la un radiator de apa daca gasesc mai ieftin fata de nou
                            Ia legatura cu Gorila pe bursa sau cu baietii care dezmembreaza 126, gasesti sh bun si ieftin, nu vad rostul unuia nou pe o masina veche, atata timp cat piesa face serviciu. Diferenta de bani o poti folosi tot pt. masina, in ate scopuri.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by carmine View Post
                              Ia legatura cu Gorila pe bursa sau cu baietii care dezmembreaza 126, gasesti sh bun si ieftin, nu vad rostul unuia nou pe o masina veche, atata timp cat piesa face serviciu. Diferenta de bani o poti folosi tot pt. masina, in ate scopuri.


                              merci pt sustinere si eu zic la fel.... am fost si cel mai ieftin l-am gasit cu 900RON.... dar nu`i vad rostul atata timp cat inca nu e gata masina am unu care este imprumutat pt teste .. si in viitor trebuie sa-l returnez asa ca nu`s presat ca cumpar nou...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by bebe944 View Post
                                Decat sa ai strici dotarea de fabrica nu mai bine ai bagi un gaz care te duce in jur de 2500lei omologat ?Eu am un 500SEC si crede-ma ca la mers batranesc in afara nu sare de 10-11 , in oras nu am facut consumul dar e pina in 20 sigur ...acu daca vrei sa dai jos putin praful de pe armasari...depinde de "talpa".Dar eu zic ca senzatia oferita merita cheltuiala...doar nu o cocsezi zilnic.

                                M-am documentat si e dat consumul la 500SEC extraurban 9.1 , urban 15.4 si media 11.4 , deci aveam dreptate ca mie ami consuma in afara cam 10 si urban avand in vedere ca aici traficul e mai lejer nu mi-a sarit de 15.In Bucuresti cu toata aglomeratia nu cred ca sare de 20 daca nu e dereglata , oricat de sportiv ai merge...parerea mea.De aceea nu as schimba motorul la nici un SEC indiferent de capacitate si mai degraba as monta un GPL , costurile si bataia de cap fiind mult mai mici nemaivorbind de autonomie.
                                Deci SUS GPL-ul.
                                Domnu bebe944, aici e vorba de consumuri practice, nu teoretice.
                                9,1 extraurban, 15,4 urban media 11,4 as zice ca e consumul unui 280SE care e in forma de zile mari. Daca tie nu-ti sare de 15 pe GPL (cand tot tu zici ca e 15,4) ... jos palaria! Insa ... "mai taie din ele da-le dreacu' " -asa cum zice un personaj celebru de pe youtube!
                                Suma respectelor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF