Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Restaurare w126 SEC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Imi place ceea ce faci. Frumoasa masina. Usor, usor o o pui din nou pe picioare si ai sa te bucuri de ea mai mult ca inainte. Ceva noutati, e gata?

    Comment


    • #47
      Felicitari, foarte frumos lucrat.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #48
        In sfarsit am reusit sa termin in sensul ca circul cu ea si sunt multumit de cum merge...vor mai fi chestii mici de rezolvat dar le voi face in timp.

        Ca si update-uri/modificari:
        - revorpsire
        - schimbat cutie (722.4)
        - modificat pompa motorina - elementi de 7.5mm (190cc maxim cu boost, stoc are 55cc)
        - schimbat grup 3.46 in 2.47

        Planuri de viitor:
        - turbina mai mare (VNT) sau a 2-a turbina sau turbina + compresor
        - eventual cutie 722.6 (inca analizez optiunea)
        Attached Files
        Last edited by MAC99; 11-20-2015, 11:24 AM.

        Comment


        • #49
          Felicitari pentru munca si efortul depus !
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            I-ai pus intercooler și ai renunțat la AC ???
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              Originally posted by Levi View Post
              I-ai pus intercooler și ai renunțat la AC ???
              Nu nu, e si AC-ul acolo

              Comment


              • #52
                OK, dar ventilatoarele ?
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Felicitari.Arata asa cum ii sta bine unui mercedes!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Levi View Post
                    OK, dar ventilatoarele ?
                    Am mutat radiatoarele mai in spate ca sa incapa intercooler-ul si i-am pus un ventilator electric.

                    Comment


                    • #55
                      Wow!Va felicit pentru efortul depus si pentru pasiune.Potentialul motorului OM605 este urias..cu pompa de OM602cu aprox. 200cc..turbo mare..gen Holset HX40....va duceti in peste 300 de cai lejer..iar cuplul undeva la 600Nm.Felicitari!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by benzforever View Post
                        Wow!Va felicit pentru efortul depus si pentru pasiune.Potentialul motorului OM605 este urias..cu pompa de OM602cu aprox. 200cc..turbo mare..gen Holset HX40....va duceti in peste 300 de cai lejer..iar cuplul undeva la 600Nm.Felicitari!
                        Merci! Intr-adevar potentialul este foarte mare, pompa modificata poate da 190cc dar cred ca voi merge pana la urma pe o turbina mai mica, nu HX40 sau poate un compressor.

                        Comment


                        • #57
                          Daca aveti target undeva la 300 de cai..e suficient compresorul si/sau o turbina mai mica.HX40 e indicata pentru puteri de peste 450 de cai.Stima!

                          Comment


                          • #58
                            E de vânzare?

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by colo View Post
                              E de vânzare?
                              Nu este

                              Comment


                              • #60
                                Salut colegu'.Am si eu niste intrebari daca se poate(din curiozitate):
                                1-pana la urma ai pastrat cutia automata pe masina?
                                2-cati CP estimezi ca ai?Dupa ce ai schimbat elementii a mai trebuit calibrare la injectoare/pompa ceva?
                                3-ai pus ECU de pe OM605?
                                4-iti functioneaza socul automat?avand in vedere ca ai cutia automata cum te-ai legat cu cele 2 sonde de vacuum?(mai exact unde le-ai amplasat).
                                Intreb pentru ca eu mi-am schimbat pompa de injectie Lucas cu una Bosch de pe 200 Diesel OM601 cu ralanti vacuumatic dar nu imi functioneaza socul(la rece imi porneste in 500 rpm pana se incalzeste motorul dupa nu am nici o treaba).Am si aer conditionat asa ca pe chiulasa am 3 sonde de temperatura si avand cutie automata imi trebuiesc 2 sonde de vacuum pentru a functiona socul automat si nu am unde sa le pun/leg poate imi zici cum ai facut tu.Deocamdata am mai reglat cablul de acceleratie sa stea putin mai turata la ralanti(porneste mai bine in 600 rpm dar vroiam sa fac ca la carte).Cam atat!

                                Stima!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF