Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 cu inima de G-klass

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca este cutie de G dar totusi cutia de G nu are iesire in fata ci se pupa cu un reductor teoretic ca doar e 4x4.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Nelu Patrascu View Post
      Cutia-i prea scurtă pentru cele 4000-4500 rot/min pe care le obţii la arbore. Aici se strică echilibrul transmisiei şi este penalizată viteza de top. Combinaţia asta nu valorifică corect cuplul motor de care dispui.
      Cutia este probabil a masinii este 722.3(cred).
      Cuplul in mometul de fata nu este absolut de loc valorificat pe masina avand un grup de 3.46.
      Totusi trag speranta ca ar putea valorifica ceva din disponibiltatile motorului cu un 2.47 chiar daca penalizeaza viteza de top si probabil motorul nu va mai avea forta sa depaseasca 140-150Km/h.
      Pe langa asta ar fi un aspect separat de acestea pe care nu reusesc sa il inteleg deloc. Tinand cont ca sunt la al 3-lea model dizelizat m-am lovit la toate de aceeasi problema...franele.
      La toate trei frana nu se mai comporta asa cum trebuie practic din pedala lipseste la apasare reactia pe zona moale.
      La ce-a de a doua am incercat intradevar sa rezolv problema insa fara nici un rezultat.(schimbat discuri, placute, schimbat lichid, aerisit tot sistemul...nici un rezultat).
      Care sa fie oare problema, s-a mai lovit cineva de asa ceva, sa nu aiba oare suficient vacuum, sa fie de vina pompa de frana cu toate ca totusi e a 3-a si prezinta exact aceealasi simptome.
      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
      W126 '86 300SE automat (Reborn)
      W124 '92 250TD soon on the road

      Comment


      • #18
        Originally posted by e-man View Post
        ...Cuplul in momentul de fata nu este absolut de loc valorificat pe masina avand un grup de 3.46.
        Bănuiam că este cutia de benzină, dar nu atât diferenţialul cât cutia-ţi aduce limitările respective. La un N motor de o anumită valoare, ai un N flanşă ax cardanic prea mic pentru ce poate motorul. Cuplul este imens, turaţia plafonată a motorului diesel (lipsesc peste 2000 rot/min) face ca maşina să aibe o viteză maximă mult inferioară resurselor de putere de care dispune motorul. Baiul este că acest motor nu dispune şi de resurse de turaţie pe aceiaşi plajă.
        Originally posted by e-man View Post
        Totusi trag speranta ca ar putea valorifica ceva din disponibiltatile motorului cu un 2.47 chiar daca penalizeaza viteza de top si probabil motorul nu va mai avea forta sa depaseasca 140-150Km/h.
        Forţa nu-ţi va lipsi, şi sunt convins că cu un raport mai lung la diferenţial, vei salva într-o oarecare măsură şi viteza maximă a maşinii.

        Originally posted by e-man View Post
        Pe langa asta ar fi un aspect separat de acestea pe care nu reusesc sa il inteleg deloc. Tinand cont ca sunt la al 3-lea model dizelizat m-am lovit la toate de aceeasi problema...franele.
        La toate trei frana nu se mai comporta asa cum trebuie practic din pedala lipseste la apasare reactia pe zona moale.
        La ce-a de a doua am incercat intradevar sa rezolv problema insa fara nici un rezultat.(schimbat discuri, placute, schimbat lichid, aerisit tot sistemul...nici un rezultat).
        Care sa fie oare problema, s-a mai lovit cineva de asa ceva, sa nu aiba oare suficient vacuum, sa fie de vina pompa de frana cu toate ca totusi e a 3-a si prezinta exact aceealasi simptome.
        Poate fi şi pompa de frână, dar mai sigur cauza e cea care ai bănuit-o. vacuum prea mic.

        Când mergi cu ea şi traficul îţi permite, scoate-o în N, ţine-o accelerată şi frânează cu stângul, să vezi ce feedback obţii. Dacă vacuumul e cauza, atunci ar trebui să ai frănă mai bună în condiţiile în care un motor turat asigură totuşi vacuumul necesar pentru frânare normală.

        Comment


        • #19
          Ok am inteles ce ar fi totusi de facut in situatia data cum ar putea fi rezolvata problema, pentru ca masina sa aiba o frana promta si eficienta fara a trebui sa o bruschezi tot timpul incercand sa apesi prea tare pe pedala.

          Franarea cu piciorul stang nu-mi surade absolut deloc, chiar daca sunt sa spunem un pic antrenat in acest aspect, totusi mi se pare mai facil si probabil ma va ajuta sa fac o comparatie accelerand cu calcaiul piciorului drept si apasand cu restul pe pedala.
          Va tin la curent si poate imi spune si mie cineva o solutie.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #20
            Dom' Nelu Patrascu cutia nu penalizeaza nimic pentru ca rapoartele sunt aceleasi. Eventual daca e de benzina schimba prea sus dar tot n-ar penaliza. E cum zice e-man Grupul. Pe diesel si V8 mari pe benzina 3.07 2,82 2,65 2.47 2.24

            Aici sunt datele tehnice cu rapoarte cu tot si la restul gamei, poate va sant de folos.


            Deci a II-a difera cu 3%, a III-a cu 4%
            Viteza a 4-a e priza directa, deci acolo se atinge viteza maxima si depinde numai de turatia motorului, grup si marimea rotilor. Marea necunoscuta e cum zicea si e-man daca motorul are forta sa impinga peste o anumita viteza.
            Parerea mea cat mai lung - 2.82 sau mai bine 2.65 daca gasesti.
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #21
              Ai dreptate Ştefan.
              N-am dizelizat niciunul din Mercedesurile pe care le-am avut. Am pus însă multe motoare diesel pe Audi şi VW. Acolo cutia (care face corp comun cu diferenţialul) este esenţială. altfel, n-ai viteză.

              Comment


              • #22
                Eh se pare ca masinutzului nu-i convine deloc inimioara transplantata, asa ca separe ca pna la urma masina se intoarce la origine 300 benzinara ca cu dieselul e prea mare bataia de cap.
                Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                W126 '86 300SE automat (Reborn)
                W124 '92 250TD soon on the road

                Comment


                • #23
                  Ti-am trimis si PM.
                  Sunt interesat sa cumpar aceasta masina pt ca o stiu de la prietenul meu, a fost a lui.
                  Adrian Tel. 0733.30.30.15

                  Comment


                  • #24
                    Grup 2.65 am eu pe motor 300 D OM606 136 cp, si trag de ea ca de un caine mort. In curand o sa-l dau jos si ii pun 3.46.
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Leo View Post
                      Grup 2.65 am eu pe motor 300 D OM606 136 cp, si trag de ea ca de un caine mort. In curand o sa-l dau jos si ii pun 3.46.
                      Hmmm legat de grup 2.65 ar putea merge doar in combinatie cu 300 turboD si cutie automata sau daca nu 350 turboD dar fiind mai slab ca putere doar cu 2.82.
                      Pentru 300 aspirat de pe 124 merge perfect 3.07 deja am facut asta la ce-a pe care am avut-o inainte.

                      Legat de vanzare poate de ce nu, ca la cat timp liber mai am acum, a ajuns clar pe locul 2. Suna-ma si povestim 0747042188

                      Legat de masinutz propriu zis, poze insfarsit cu ea functionala asa cum mi-am dorit-o eu si dupa cum am vrut-o eu...cred ca o sa-i ridic o statuie mare MARE mecanicului care s-a ocupat de ea, ca doame multa rabdare a mai avut.
                      Attached Files
                      Last edited by e-man; 11-04-2011, 23:29 PM.
                      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                      W126 '86 300SE automat (Reborn)
                      W124 '92 250TD soon on the road

                      Comment


                      • #26
                        Strict legat de poza:
                        Foarte frumos 126'ele !

                        Comment


                        • #27
                          Deosebita culoarea...poate pui si ceva poze cu interiorul...
                          W126 500SEC
                          W124 200CE
                          W210 280 4MATIC

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF