Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capota motor fara izolatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    O saltea de izopren alumunizata pe o parte groasa de 1 cm
    Da, Eugen, asta era prima mea variantă, dar aveam lapsus la "izopren". Şi, ca de obicei, ai dreptate, sunt saltele doar cu aluminiu simplu pe ele, nu neapărat cu diferite figuri imprimate. IZOPREN, asta era. "Laser, frate"
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Eu am folosit la capitonajul plafonului la ,,vapor" (rekord break) in loc de pasla pe care o avea si vreau sa spun ca spre surprinderea mea izoleaza destul de bine termic ,desi era soare afara si masina se vrea a fi un maro metalizat ,la interior nu era sauna ...

      Ce se poate intampla mai rau decat sa pierzi /strici in jur de 50 ron in caz ca nu merge sau se topeste ( ma indoiesc ca il incinge in asemenea hal ) Dar daca merge ?
      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-02-2010, 22:20 PM.

      Comment


      • #18
        Daca tot se gaseste izolator fonic original sau after market, cred ca merita cumparat.Decat sa cheltui pe improvizatii si apoi sa vezi ca nu este bun..., mai mult se cheltuie. Intradevar ca in perioada asta nu prea mai iti vine sa dai atatia bani pe diverse piese. Oricum ramane la aprecierea fiecaruia ce va face.
        Numai bine si daca se mai poate si cheltuieli minime!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #19
          Am vazut la multi saltea de vata cu folie aluminiu, da bine , e ieftina si-si face treaba.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            Originally posted by carmine View Post
            Am vazut la multi saltea de vata cu folie aluminiu, da bine , e ieftina si-si face treaba.
            Ce grosime are vata+folia respectiva?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Cea mai subţire este de 2 cm.
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Am vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by tumar View Post
                  Am vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.
                  Aşa este. Pâsla are o densitate mai mare ca vata, ca atare se poate lipi fără să atârne, iar peste ea se poate lipi folia de aluminiu, fără probleme. Folia, pe lângă faptul că este un bun termoizolator, mai şi protejează pâsla de eventualele murdării, dacă se trage frumos pe margini, să acopere complet pâsla, se poate spăla şi cu jet.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Fiecare pune ce crede el ca e mai bine

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by tumar View Post
                      Am vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.
                      Da este adevarat, vata respectiva atarna...am mai lucrat cu asemenea vata cu folie, idea este ca nu se poate lipi asa usor, in schimb am gasit o alta folie care nu are vata ci un strat de burete presat circa 5mm total. Buretele arata exact ca stratul suport de la parchet melaminat (folia alba care se pune sub parchetul melaminat), am gasit la depozit de materiale de constructii. O sa fac poza sa vedeti, dar nu stiu daca este suficient de gros ca sa reziste la caldura.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                        Fiecare pune ce crede el ca e mai bine

                        Da este asemanator dar spuma respectiva era gri si se vinde la metru.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Salutare! Am reusit sa fac izolatia de pe capota. Folia respectica am lipit-o cu silicon. Pot sa va spun ca functioneaza de minune, nu se mai incalzeste capota.
                          Attached Files
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Fonic, se simte vreo schimbare? Faptul că se încălzea capota era o consecinţă secundară mai puţin deranjantă, rolul acelei pâsle este de atenuator de zgomot.
                            Maşinila astea făceau parte din clasa premium. Motorul nu trebuia să se audă, ci să toarcă liniştit, de-aia grosimea acelei protecţii era cam de 2 cm, ca să-şi joace rolul de ecran fonic. Un material oarecare, fără proprietăţi fonoabsorbante e pus aproape fără rost acolo.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by mer_se280 View Post
                              Salutare! Am reusit sa fac izolatia de pe capota. Folia respectica am lipit-o cu silicon. Pot sa va spun ca functioneaza de minune, nu se mai incalzeste capota.
                              Salut! Ce-ai folosit, izopren?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                Fonic, se simte vreo schimbare? Faptul că se încălzea capota era o consecinţă secundară mai puţin deranjantă, rolul acelei pâsle este de atenuator de zgomot.
                                Maşinila astea făceau parte din clasa premium. Motorul nu trebuia să se audă, ci să toarcă liniştit, de-aia grosimea acelei protecţii era cam de 2 cm, ca să-şi joace rolul de ecran fonic. Un material oarecare, fără proprietăţi fonoabsorbante e pus aproape fără rost acolo.
                                Sincer sa spun, parca este mai silentios deca cum a fost inainte. Nu degeaba a fost salteaua originala de 2 cm grosime pentru ca salteaua care am pus-o este doar de 0,5 cm. M-am gandit sa mai lipesc un strat...ramane de vazut.

                                Originally posted by 3mil View Post
                                Salut! Ce-ai folosit, izopren?
                                Sincer nu stiu daca este Izopren...pe ambalaj era trecut ""folie izolatoare cu alumuniu" si se vinde la metru.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF