Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate pune cutie manuala pe un 560 sec?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cutie manuala pe V8 .... visati frumos ...

    Si apropo ... cutiile in 5 trepte de w124 sau w201 M102 sau M103 rezista cu brio la 400 cp si 600 nm cuplu ... evident vorbim de cutii tzipla nu cutii care au 1 mil de km in spate cu acelasi ulei.
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #17
      Si cum face cu prinderea pe motor draga razor a cutiei respective ?

      Comment


      • #18
        Originally posted by florinvlad View Post
        Am un mercedes w 126 560 sec si as vrea sa stiu daca este posibil sa ii schimb cutia automata cu una manuala,dar cel mai mult ma intereseaza de la ce model s-ar potrivi?
        Daca le ai cu inglish-ul iti dau un link unde se vorbeste la modul cel mai serios pe aceasta tema:


        I am trying to find a suitable manual transmission to use with my 5.6L m117 motor. So far, I haven't had too much luck.....the routes I have investigated are: 1) 4 spd manual from a euro 350SLC (w/ the 3.5L m116 V8)....it seems as though there was a change in the bell-housing design when MB...



        Daca citesti acolo ai sa vezi ca se pare ca s-a facut si cutie manuala pt M117 de catre AMG si mai sunt si alte conversii de acest gen.

        Succes!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Dane oricum acea cutie este o raritate si nu inteleg ce rost are sa pui cutie manuala pe un motor atat de mare si o caroserie atat de grea. Chiar nu vad niciun rost. Mi se pare un chin sa tot urnesti din loc in oras o masina cu motor de 5600 cmc si cutie manuala.

          Comment


          • #20
            Originally posted by dan500se View Post

            ....

            Daca citesti acolo ai sa vezi ca se pare ca s-a facut si cutie manuala pt M117 de catre AMG si mai sunt si alte conversii de acest gen.

            Succes!



            Ce probabilitate credeti ca exista sa gasesti o alta masina casata si cu cutie manuala facuta de AMG pe la noi prin romanica ?

            Daca neamtul a facut-o asa nu cred ca are rost sa inventam noi roata ...
            Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-09-2010, 14:08 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by crstn_savu View Post
              Dane oricum acea cutie este o raritate si nu inteleg ce rost are sa pui cutie manuala pe un motor atat de mare si o caroserie atat de grea. Chiar nu vad niciun rost. Mi se pare un chin sa tot urnesti din loc in oras o masina cu motor de 5600 cmc si cutie manuala.
              Nu ma refeream in general la cutia AMG...Eu oricum nu sunt adeptul cutiilor manuale pe masini cu motoare mari (bine,aici nu punem la socoteala masinile sport - dar si acelea au deja sisteme de trecere a cutiei in regim automat/secvential).

              Eu am venit cu un link unde se vorbeste despre exact acest tip de modificare.
              Ramane la atitudinea initiatorului acestui topic sa decida daca se inhama la un astfel de proiect!


              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post


              Ce probabilitate credeti ca exista sa gasesti o alta masina casata si cu cutie manuala facuta de AMG pe la noi prin romanica ?

              Daca neamtul a facut-o asa nu cred ca are rost sa inventam noi roata ...

              Acum am vazut ca ai postat aceasta intrebare...

              Cred ca sansele tind cu toata forta spre zero...Dar cine stie? Au mai fost minuni automobilistice!
              Numai bine!
              Last edited by dan500se; 06-09-2010, 14:14 PM. Reason: Unire posturi consecutive!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Ce probabilitate credeti ca exista sa gasesti o alta masina casata si cu cutie manuala facuta de AMG pe la noi prin romanica ?

                Daca neamtul a facut-o asa nu cred ca are rost sa inventam noi roata ...
                Acu vreo 3 ani era la un centru de fier vechi pe langa Domnesti un 560 se cu cutie mecanica ... masina avea numere provizorii expirate prin 97 dar era bec. Evident baietii taiau bucati cu toporu din ea ... R.I.P.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #23
                  Nu cutia în sine pune de regulă probleme, decât atunci când este solicitată la limită, maltratată, în definitiv şi cea de 280 şi aia de 500 "cară" aceiaşi caroserie de o tonă jumate. Surplusul de cuplu debuşează în pierderea aderenţei la roată, care începe să patineze. Problema este ambreiajul, care aşa cum a fost gândit pentru cutie manuală, şi motoare până la 3000 cmc, nu este în stare să transmită eficient cuplul, discul se "prăjeşte" cu rapiditate. La cutiile manuale, cuplate la motoare puternice, ambreiajul este multidisc pentru repartiţia cuplului pe suprafeţe de fricţiune mai mari.
                  Mergând "civilizat" cu maşina, se poate utiliza şi ambreiajul monodisc, fără riscuri.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF