Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj sistem de acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj sistem de acceleratie

    Buna,
    am si eu o intrebare legata de reglajul sistemului de accelerare mai
    ales partea dintre pompa de injectie si galeria de admisie.
    Daca stie cineva la ce lungime se regleaza cele doua bare sau in
    ce fel se face i-l rog sa ma ajute si pe mine.
    Daca cineva stie de unde se observa daca sistemul este dereglat si
    eventual ce consecinte are ma ajuta si aceste informatii.
    Precizez ca masina este 200d.
    Va multumesc.

  • #2
    Tijele dintre clapeta de admisi si pompa de injectie nu au un rol semnificativ.
    Doar la relantiu au rolul de a opri vibratiile membranei vacumatice din pomba de injectie ,pentru un relantiu mai constant,si eliminarea unei eventuale galopari la diesel.
    Ca reglaj recomand in primul rand reglarea unui relantiu optim cu una din tije scoase de pe nuca,apoi lungirea sau scurtarea oricarei tige prin infiletare sau desfiletare ,pana cand inpinge bratul de actionare al pompei de injectie pana la capat.
    Deci relantiul se regleaza doar de la surubul de la clapeta de admisie fara ca aceste tije sa aibe vreo influenta sau sa incurce la reglaj,apoi se monteaza tija la o lungime incat sa inpinga bratul de la pompa pana la capat.
    In mers aceste tije nu au nici un rol si chiar si la relantiu nu e sesizabil efectul lor.
    motorul trebe sa mearga bine si fara ele.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru explicatii.
      Mai am o intrebare anume daca este problema faptul ca tija
      de la pompa are o cursa mult mai lunga decat ce se poate realiza
      cu tija de la galeria de admisie?
      Cand te referi "pana la capat"te gandesti la capatul de jos(dinspre pamant)?

      Comment


      • #4
        Originally posted by 74MB115 View Post
        Multumesc pentru explicatii.
        Mai am o intrebare anume daca este problema faptul ca tija
        de la pompa are o cursa mult mai lunga decat ce se poate realiza
        cu tija de la galeria de admisie?
        Cand te referi "pana la capat"te gandesti la capatul de jos(dinspre pamant)?
        Nu e nici o problema cursa tijelor,important e ca tija de la pompa sa ajinga la relantiu la capatul din jos ,dinspre pamant,sa atinga chiar usor in punctul de oprire sau sa ajunga 1-2 mm pana la capat ,ca altfel ar influenta reglajul de relantiu.Nu te stresa prea mult cu aceste reglage ,daca toate sunt bune la motor trebe sa mearga bine chiar si fara aceste tije.

        Comment


        • #5

          Aici ai un link cu reglajul ,daca intelegi germana ,explica bine cum trebuie procedat.
          Deci mai intai reglezi tija care trece peste capacul de chiuloasa la 310 mm lungime pt. motoarele mai vechi pana 73 si la 317 mm pt. modele mai noi.
          Apoi reglezi tija care duce la pompa in asa fel in cat sa mai ramana 2-4 mm pana sa atinga in opritor.

          Comment


          • #6
            Mersi, nu stiu germana dar am o cunostinta care stie destul de bine
            si ma ajuta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tavi114 View Post
              http://www.roststopp.de/strichacht/mb-om61x.htm
              Aici ai un link cu reglajul ,daca intelegi germana ,explica bine cum trebuie procedat.
              Deci mai intai reglezi tija care trece peste capacul de chiuloasa la 310 mm lungime pt. motoarele mai vechi pana 73 si la 317 mm pt. modele mai noi.
              Apoi reglezi tija care duce la pompa in asa fel in cat sa mai ramana 2-4 mm pana sa atinga in opritor.
              Tavi la motoarele de cobra lungimea tijei trebuie sa fie de317mm?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF