Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Evaluare reparatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evaluare reparatii

    Salut,

    Masina mea este W115, 2.0 benzina

    Daca se cer urmatoarele interventii:
    -service motor :garnitura chiuloasa, simeringuri supape, distributia si ce-o mai fi (segmentii nu ii calculez deocamdata pentru ca am un set original de pistoane standard care s-ar putea sa mearga)
    -placa de ambreiaj, rulment, disc
    -arcuri si amortizoare pe spate
    -pompa de frana ... SH dar in stare buna
    Ma poate ajuta si pe mine cu o estimare aproximativa la cat m-ar costa piesele si manopera?
    Si o intrebare destul de foarte importanta: Daca fac motorul, se schimba consumul?
    Raman la 25% in oras si 16% afara sau scade? Nu va incarcati cu gandul ca consumul vine de la carburator, pentru ca pe GPL consuma la fel.
    Si la ce consum real calculat la traficul de Bucuresti as putea sa sper?

    Multumesc.

  • #2
    1. Garnitura de chiulasa 2 milioane, simeringuri 500 de mii, distributzie total cam 8 milioane. Ca paranteza, motorul tau este cam decedat din multe puncte de vedere, deci se cam cere interventzie masiva la chiulasa... pina la demontare nu se va shti cu precizie.

    2. Kit ambreiaj cam 8 milioane, schimb rar si nu am pretz exact (ma rog... nu schimb eu, dar asta e alta poveste...). Insa nu cred ca e necesar in cazul de fatza.

    3. Amortizoare am mai zis, dar reiterez traseul, ca se cere si erau la gramada tot setul... 4 milioane spatele, pe Sachs. Arcuri nu, eventual inaltzatoare originale cu alte valori, s-a mai scris pe aici ca difera valorile lor.

    4. O pompa de frina se repara cu trei lei si cincizeci de bani. Nu se impune inlocuirea decit in caz de dezastru total.

    Acum, hai sa va povestesc ceva recent... M-a vizitat colegul nostru Dumi. Cu W126 420... Tarapanaua lui a facut pasul maretz la 200 si ceva de mii. Motorul mergea de cind il shtiu prost, si pentru cine nu a aflat ca am memorie de elefant, afla acum ca shtiu si ce faceam la 3 ani... si mergea prost al dracului... Fiind oarecum Macauley Culkin, pentru cine e in tema... am dat nitzel din mina sa vedem cauza care a cauzat efectul de pirtz. Ei bine... distributzia... Motorul 116 de pe acest obect a mers ani de zile cu o axa cu came, cea din partea pasagerului, la 180 de grade fatza de normal. De ce ? Pentru ca un cretin a demontat ceva pe acolo acu' ceva ani, iar pe axa intra o rondea pe care e polizat taman semnul de punere la punct a distributziei. Nemtzii au fost mai ai dracu'... n-au facut rondeaua asta sa intre intr-o singura pozitzie... intra o data cum ar trebui, si altfel la 180 de grade fatza de normal. Daca nu ai ceva cunoshtintza de felul in care lucreaza motorul de 8 in ve, nu ai cum sa shtii cum viri panarama de rondea... ceea ce s-a si intimplat. Troaca s-a incapatzinat sa mearga ani de zile de la moara pin' la gara cu o axa pusa pe dos, recte cu aprinderea pusa cum batea vintu'.... Intr-un final, l-au gasit totzi dracii si pe lantz, s-a largit precum aia a Mariei Tereza si a sarit de la locul lui.

    Iata morala... Cit anafura ma-sii sa mearga tzigania mea ? Si cum ? In atitzia ani, cine pielea mea mai shtie cit o mai fi incalecat cite un dinte la distributzie ? Lantzul eu nu l-am schimbat... (daca papagalul ala era vrun baiat de comitet, i-l puneam pe banii mei si ma pisham pe ei... nu ar fi fost prima oara, dar la cit era de jegos, mi-am bagat chestia aia pe care o are si Hector in toata familia lui...). La vremea aia, cind a fost la mine si am avut timpul meu sa ma joc la ghioarla, a inregistrat consum de 17 la suta la orash, facut de mina mea la stilul meu de mers, care se cam shtie care e... darmite acum, cind m-am demolat eu si mashina asta arata mai bine ca mine...

    Sper ca am raspuns bine.

    Comment


    • #3
      Si o intrebare destul de foarte importanta: Daca fac motorul, se schimba consumul?
      Raman la 25% in oras si 16% afara sau scade? Nu va incarcati cu gandul ca consumul vine de la carburator, pentru ca pe GPL consuma la fel.
      Si la ce consum real calculat la traficul de Bucuresti as putea sa sper?

      Multumesc

      Daca o masina consuma 15% pe benzina, pe gaz minim creste consumu la 20%. Deci la tine e si o problema la carburatie.

      Comment


      • #4
        Multumesc, m-am lamurit. Aveam pana acum mustrari de constiinta ca i-am pus GPL, dar daca motorul e decedat m-am linistit.
        Un motor bun pe benzina de 115 cam cat ar costa, daca este disponibil? Preferabil 2.0, daca nu mai mare.
        Last edited by shadow; 03-01-2009, 14:06 PM.

        Comment


        • #5
          Eu am refacut motorul al 190-ul meu si m-a dus aprox. 1700 lei, cu tot cu manopera si anume: semeringuri supape, scaune supape, planat chiuloasa, garnitura chiuloasa, ceva la distributie (nu schimbata total) si ce a mai fost uzat pe acolo, ulei, antigel si bujii. Apoi a urmat desfacut, curatat si reglat carburator Stromberg (la Mustafa) vreo 200 lei. Masina dupa 2ani, merge impecabil si nu consuma gram de ulei. Doua ierni a pornit diect pe GPL, fara a face vreo figura. De atunci am mai schimbat doar capacul de delco, care a decedat dupa 100 de ani, pe care ii avea.

          Comment


          • #6
            Iar la o ''scobituare'' de orice nationalitate, noua sub 9-10 mii nu gasesti iar dupa 3 ani de exploatare nu o mai vinzi nici macar cu jumate din banii pe care i-ai dat pe ea. Deci oricum o dai pierzi bani si asa e si normal pt un produs ce se catalogheaza '' de consum'' dar dupa cum ai zis si tu v-or ramane foarte putine 115 si 123 si cred eu ca cu trecerea timpului valoarea lor va creste daca investesti si tu si o pastrezi un normele bunului simt.
            M-i se pare si normal sa ceara si pe masa si pe tasu pe un mercedes in mintile lui deoarece ca sa fie asa costa (despre asta discutam). Fiecare ia ca punct de reper o cobra ca fiind 1000 maxim 2000 de euro. Atat costa atat face dar nu te astepta ca o masina de orice nationalitate, an, marca sau istorie sa te multumeasca cu pretul la o masa intr-un restaurant mai de fitze.
            Daca pune cineva o cobra tzipla la pretul de 6-7 mii de euro toti vom spune ca e tampit si e rupt de realitate. Romanii s-au obisnuit cu tziganeli dar au pretentii si le creste inima in ei cand spun ce masina au, MERCEDES. Chiar si marca se adreseaza unui segment al societatii cand e instarit iar masina vine sa completeze statul social. Bineinteles fiecare model la timpul lui.

            Comment


            • #7
              Sunt de acord cu ce ziceti voi, dar totusi cat costa un motor bun de 2 litri?
              Vreau sa-mi fac o idee despre raportul de costuri intre a repara motorul si a-l schimba.

              Comment


              • #8
                Pune si tu la bazar anunt ! Dar ca sa-l iei ''bun'' tre sa fie pe masina si nu stiu cine si-ar decompleta masina ''buna'' plus ca tre sa-l treci in acte ....etc
                Ce-a mai buna solutie ar fi sa ti-l repari pala si tot odata vezi si ce e in el si poti sa-l faci beton. Piese gasesti pt inca un parc de masini dar sa ai grije ce cumperi.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by shadow View Post
                  Sunt de acord cu ce ziceti voi, dar totusi cat costa un motor bun de 2 litri?
                  Nepretzuit... pentru ca nu exista pe piatza motor de 2 kile de bot de cal.

                  Comment


                  • #10
                    Decat sa stai sa cauti un motor si sa joci iarasi la ruleta daca merge bine sau nu, nu mai bine INVESTESTI NISTE BANI si il repari pe asta?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF