Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor reparat, care scoate mult fum alb!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor reparat, care scoate mult fum alb!

    Salutare tuturor!

    Intreb pentru un baiat "din breasla" pe care-l cunosc, posesor al unui model MB- Coada de randunica. A reparat motorul de 200 D al masinii( camasi, segmenti, cizineti). Nu stiu exact ce toleranta s-a lasat la honuire intre pistoanele motorului si camasile nou instalate. Dupa toata munca pe care a facut-o, a avut ghinionul sa uite o carpa in motor. Asa ca dupa prima cheie motorul a mers foarte putin si s-a oprit, deoarece carpa acoperise gura pompei de ulei, lasand motorul pornit fara ungere, fapt care a dus la griparea cuzinetilor, asa cum s-a constatat ulterior. L-a desfacut, a scos carpa, a pus alti cuzineti. Acuma motorul scoate foarte mult fum alb, destul cat sa te opreasca primul gabor si sa-ti ia talonul. Ce credeti ca poate avea acum motorul si ce ar mai putea sa faca pentru remedierea problemei? Multe multumiri!

  • #2
    Fum alb, fum albastru, fum negru

    Pentru cine mai citeste:
    -fum alb-avansul pompei de injectie dereglat.
    -fum albastru-"mananca" ulei.
    -fum negru-motorina in exces in camera de ardere.
    Colegul nu ne-a mai spus ce sa rezolvat in final.

    Comment


    • #3
      Cum se poate remedia acesta problema?

      Comment


      • #4
        Fum alb

        Originally posted by sergiur2005 View Post
        Cum se poate remedia acesta problema?
        Problema fumului alb se rezolva astfel:
        -se merge la un pompagiu, si stie el ce are de facut
        -in particular, se desfac tevile de la injectoare si se roteste pompa de injectie in drepta sau in stanga pana dispare fumul alb. Succes!.

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Pentru cine mai citeste:
          -fum alb-avansul pompei de injectie dereglat.
          -fum albastru-"mananca" ulei.
          -fum negru-motorina in exces in camera de ardere.
          Colegul nu ne-a mai spus ce sa rezolvat in final.
          Ne dai, te rog sfaturi pentru toate cazurile. Mersi

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF