Salutare tuturor!
Intreb pentru un baiat "din breasla" pe care-l cunosc, posesor al unui model MB- Coada de randunica. A reparat motorul de 200 D al masinii( camasi, segmenti, cizineti). Nu stiu exact ce toleranta s-a lasat la honuire intre pistoanele motorului si camasile nou instalate. Dupa toata munca pe care a facut-o, a avut ghinionul sa uite o carpa in motor. Asa ca dupa prima cheie motorul a mers foarte putin si s-a oprit, deoarece carpa acoperise gura pompei de ulei, lasand motorul pornit fara ungere, fapt care a dus la griparea cuzinetilor, asa cum s-a constatat ulterior. L-a desfacut, a scos carpa, a pus alti cuzineti. Acuma motorul scoate foarte mult fum alb, destul cat sa te opreasca primul gabor si sa-ti ia talonul. Ce credeti ca poate avea acum motorul si ce ar mai putea sa faca pentru remedierea problemei? Multe multumiri!
Intreb pentru un baiat "din breasla" pe care-l cunosc, posesor al unui model MB- Coada de randunica. A reparat motorul de 200 D al masinii( camasi, segmenti, cizineti). Nu stiu exact ce toleranta s-a lasat la honuire intre pistoanele motorului si camasile nou instalate. Dupa toata munca pe care a facut-o, a avut ghinionul sa uite o carpa in motor. Asa ca dupa prima cheie motorul a mers foarte putin si s-a oprit, deoarece carpa acoperise gura pompei de ulei, lasand motorul pornit fara ungere, fapt care a dus la griparea cuzinetilor, asa cum s-a constatat ulterior. L-a desfacut, a scos carpa, a pus alti cuzineti. Acuma motorul scoate foarte mult fum alb, destul cat sa te opreasca primul gabor si sa-ti ia talonul. Ce credeti ca poate avea acum motorul si ce ar mai putea sa faca pentru remedierea problemei? Multe multumiri!
Comment