Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rotile

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rotile

    Eu am jante de 14 toli si cauciucuri de 175/80. Cauciucurile de pe fata sunt uzate si cele de pe spate sunt de proasta calitate.
    Masina e cam instabila pe sosea. Ca sa reduc instabilitatea, m-am gandit la urmatoarele variante:
    1) sa iau cauciucuri noi de 175/80
    2) sa iau cauciucuri noi de 185/80 pe aceleasi jante
    3) sa iau niste jante mai late cu cauciucurile aferente
    Desi la prima vedere cea mai buna ar fi varianta 3), nu vreau sa fac pimp ride dintr-o masina clasica si vreau pe cat se poate sa pastrez aspectul original.
    Ce parere aveti?

  • #2
    Parerea mea e ca talonul ala de 80 mi se pare cam mare. Initial masinile astea aveau cauciucuri 175/70R14. Cred ca maxim ce poti sa pui pe ea si sa nu iasa prea tare in evidenta ar fi 185-195/65R15. (w201 si w124 au dimensiunile astea si prea se poate spune ca nu au stabilitate si control bun).

    Pardon, am uitat sa pun un "nu" si a iesit altceva, deci corectez:
    (w201 si w124 au dimensiunile astea si NU prea se poate spune ca nu au stabilitate si control bun).
    Last edited by doktor4carz; 10-21-2007, 17:19 PM.

    Comment


    • #3
      ce a zis mihnote vroiam sa zic si eu..mai scade din 80`u ala...
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #4
        As scade si n-as scade. Am mers cu masina pe drum greu si n-a atins nimic. Plus ca arata bine. Mai curand as forta putin latimea. Pe la un 185 asa.

        Comment


        • #5
          fortezi latimea...dar inaltimea?"jocul"..ca sa zic asa...vine din inaltime!!
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            pt o mai buna stabilitate verifica si uzura telescoapelor si jocurile directiei...parerea mea
            Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

            Comment


            • #7
              175 / 80 e muult prea mult
              pui 185 si mai scazi din talon..mult.. masinile noi de ex au 50-60 maxim
              e mult prea mult 80!!

              Comment


              • #8
                N-as vrea sa supar pe nimeni, dar la cartea w115 spune ca pentru motorizarea de 2 litri, echiparea originala era 6.95-14 / 175 SR 14.
                Traducerea acestui SR o gasim intr-un tabel de echipari Michelin pentru Mercedes, in care 175 SR 14 este 175/80 R14 (88T).
                http://clubmercedesbenz.free.fr/page...fo_pneusMB.htm

                Intr-un alt tabel de conversie de pe standardul vechi (SR) am gasit corespondentul pentru dimensiunea 175 SR 14 ca fiind 175/82 R14. Acest 175/82 nu exista in realitate, el reprezentand in acel tabel traducerea exacta a standardului vechi. Momentan nu gasesc tabelul, cand il voi gasi il pun aici.
                mercedes-benz.tv

                Comment


                • #9
                  Si eu pe Cobra tot 'SR 14' aveam (cu balon mai mare) ptr ca asa scria la carte...

                  Comment


                  • #10
                    la cobra si eu stiu ca a avut SR14, iar acum am 175/80 R14 si vreau sa spun ca masina sta foarte bine pe drum

                    Comment


                    • #11
                      Deci concluzia ar fi ca tre sa iau niste cauciucuri bune de 175/80 si sa verific suspensiile. Pana aici m-am lamurit.
                      Last edited by doktor4carz; 10-22-2007, 17:05 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Adevarat graieste bubnoff. In Germania cand am schimbat cauciucurile 175R14
                        mi au recomandat 175/80/14

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CIMPO View Post
                          Adevarat graieste bubnoff. In Germania cand am schimbat cauciucurile 175R14
                          mi au recomandat 175/80/14
                          si eu tot 175/80 / SR 14 am.. tot mi se pare mare balonul, dar presupun k are si treaba asta o logica a ei..(cand citesc dimensiuni la cauciucuri..sunt obijnuit sa citesc pt masini modificate , sau in curs de modificare , talon mic , latime mare..asa se face :P confort scazut ,dar arata bine :P )
                          si cu 185/ mai mic de 80 / R 14 ar sta bine un mertan , zic eu..
                          am vazut o cobra cu 195 / ceva / R 14 pe spate..zici k era dragster..dar tot misto arata

                          Comment


                          • #14
                            Ma intereseaza mai mult sa mearga masina bine decat sa arate misto. Dar daca tot e vorba de aspect, dupa parerea mea arata foarte bine rotile inalte, tocmai pentru ca sunt diferite de marea majoritate care sunt joase.

                            Comment


                            • #15
                              Pt stabilitate e important sa verifici amortizoarele, arcurile si prinderile lor pe sasiu , jocurile la pivoti, caseta, brate, jantele sa fie ok ...daca nu le pui pe rola, eventual joc la rulmenti ,echilibrare dupa ce ai facut toate schimbarile...si ar trebui sa simti diferenta la stabilitate. Cauciucurile uzate au un cuvant greu de spus...Dimensiunile rotilor sunt importante, dar cele ce le-am enumerat cred ca sunt mai importante...
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF