Cat timp motorul este in curs de incalzire nu am probleme. Dupa ce s-a incalzit si s-a retras de tot socul, ocazional cade ralanti-ul la semafor.
Este posibil ca aceasta problema sa vina de la faptul ca pistonul de la carburator obtureaza amestecul cand nu este cazul si astfel sa scada ralanti-ul? Pentru ca la mine GPL-ul vine odata cu cu aerul si daca se obtureaza aerul se obtureaza si gazul ...
Punctul 2: Este posibil ca acest comportament atipic al pistonului sa vina de la faptul ca nu circula benzina prin carburator?
Va rog numai raspunsuri de la cei care au experienta si se pricep, nu "scoate GPL-ul ca strica masina" sau idei de acest gen.
Este posibil ca aceasta problema sa vina de la faptul ca pistonul de la carburator obtureaza amestecul cand nu este cazul si astfel sa scada ralanti-ul? Pentru ca la mine GPL-ul vine odata cu cu aerul si daca se obtureaza aerul se obtureaza si gazul ...
Punctul 2: Este posibil ca acest comportament atipic al pistonului sa vina de la faptul ca nu circula benzina prin carburator?
Va rog numai raspunsuri de la cei care au experienta si se pricep, nu "scoate GPL-ul ca strica masina" sau idei de acest gen.
Comment