Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

compatibilitate cutii viteze Bot-Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • compatibilitate cutii viteze Bot-Cobra

    Se potrivesc cutiile cu 5 trepte de W123 pt.a fi montate pe Bot ? l...la pinderi,tampoane,timonerie ,cardan ? Oare cum se impaca diferentialul de 200D al Botului cu acea cutie ,ma refer la o 5 trepte de 240 D,W123 ?
    Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

    bergen_b13empfang@yahoo.de

  • #2
    Originally posted by 13 Todesengel View Post
    Se potrivesc cutiile cu 5 trepte de W123 pt.a fi montate pe Bot ? l...la pinderi,tampoane,timonerie ,cardan ? Oare cum se impaca diferentialul de 200D al Botului cu acea cutie ,ma refer la o 5 trepte de 240 D,W123 ?
    In general cutiile de viteze Mercedes de la youngtimer la oldtimer se potrivesc pe blocul motor . Poate bratele sa fie diferite .

    Daca nu o ai deja , cv 5tr de la W123 a fost optionala ; o raritate in RO .
    Iti va mai trebui si o bucata de cardan .

    Grupul conic la 200D W115 este 3,92:1 optional 4,08:1 .
    Grupul conic la 240D W123 este 3,69:1 .

    Personal , cred ca nu ajuta cu nimic o cv 5 tr. la un motor 200D .
    Mai bine , pentru traficul infernal din Bucuresti cauta si pune o cv. automata .
    Avem colegi care au realizat operatiunea .
    Consumul mai creste ceva .
    Last edited by nstoe; 02-09-2012, 04:23 AM.

    Comment


    • #3
      Nu doresc cutia pt.traficul din Bucure-shit,o doresc pt. drumuri lungi in afara gunoiului . Ma gindeam ca demultiplicarea realizata cu viteza a cincea ma ajuta la o un spor de viteza si o scadere a consumului .

      Cardanul lui 115 200D se pupa cu lungimea cutiei 5 trepte de W123 sau trebuie sa iau si cardanul cobrei sau trebuie vreo alta modificare ?
      Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

      bergen_b13empfang@yahoo.de

      Comment


      • #4
        W115

        Transmisión: Cambio standard de 4 velocidades: 1ª-3,90:1, 2ª-2,30:1, 3ª-1,41:1, 4ª-1,00:1, MA-3,66:1, opcional automática de 4 velocidades: 1ª-3,98:1, 2ª-2,39:1, 3ª-1,46:1, 4ª-1,00:1, MA-5,47:1.
        Grupo cónico: 3,92:1., opcionalmente 4,08:1.

        W 123


        Transmisión: Cambio standard de 4 velocidades: 1ª-3,90:1, 2ª-2,30:1, 3ª-1,41:1, 4ª-1,00:1, MA-3,66:1, opcional automática de 4 velocidades: 1ª-3,98:1, 2ª-2,39:1, 3ª-1,46:1, 4ª-1,00:1, MA-5,47:1. Opcionalmente de 5 velocidades: 1ª-3,82:1, 2ª-2,20:1, 3ª-1,40:1, 4ª-1,00:1, 5ª-0,81:1, MA-3,66:1
        Grupo cónico: 3,46:1


        Asta am gasit in documentatie,ei zic ca 5 trepte s-a pus doar pe 300 D,eu am gasit cutia montata pe W 123 din anii 84,240 D . Documentatia nu acopera anii sau ,,,,?
        Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

        bergen_b13empfang@yahoo.de

        Comment


        • #5
          CV . 5 Tr. s-a pus si pe 240D , dar optional si de aia in multe documentatii nu apare .

          CV 5 tr este rentabila cand ai pe masina motor de capacitate mai mare , 300D sau 300D turbo.

          Cu masina ta , care inteleg ca are motor 200D , viteza a 5-a va trebui sa o cuplezi cand ajungi la peste 80km/h .
          Pe timp de iarna nu prea ai unde sa o folosesti , iar vara , in trafic aglomerat , chiar extraurban , vei realiza o economie de 0,5 l/100km .

          Masina ta , banii tai , tu decizi .

          Cand ai cv. 5 tr. pe masina , cardanul este ma scurt , cv fiind ma lunga . De regula se inlocuieste , daca se permite , numai un segment din cardan .

          Comment


          • #6
            Folosesc mult masina in conditii de autostrada (sau o voi folosi). Ideea e in felul urmator. 200 D nu este un motor care sa=ti permita cine stie ce viteza(am folosit o vreme un 190 200 D,deci o generatie mai noua si nu pot spune ca mi-a placut ceva la masina aia) . Ma gindeam ca in conditiile mersului la drum intins,deja 90-100 km/h inping destul de mult in turatii combinatia 200D >cutie cu 4 trepte . Demultiplicarea realizata de treapta 5( de la 1.00 la 0.81m ) oare nu ar ajuta considerabil acest motor ? Am aceasta experienta de la VW transporter,1.6 TD,unde la drum cutia cu 5 trepte este NET superioara celei cu 4 .
            Cardanul de 123 al cutiei cu 5 trepte se poate monta oare la Bot,sau ce alte neajunsuri mai exista pt.realizarea transplantului ?

            Originally posted by nstoe View Post
            In general cutiile de viteze Mercedes de la youngtimer la oldtimer se potrivesc pe blocul motor . Poate bratele sa fie diferite .


            Mai bine , pentru traficul infernal din Bucuresti cauta si pune o cv. automata .
            Avem colegi care au realizat operatiunea .
            Consumul mai creste ceva .



            NUUUUU ! Nu automata ! Am avut si la 116,am avut si la 126 SEC chiar la 560.adica la motoare mari ! Pur si simplu nu imi place,vreau sa schimb cind si cum vreau eu . Sint fericit ca am una dintre rarele variante de R129 care nu au cutie automata ci aceea cu 1-a spre sofer .
            Last edited by Luxian; 04-09-2012, 15:42 PM.
            Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

            bergen_b13empfang@yahoo.de

            Comment


            • #7
              Originally posted by 13 Todesengel View Post
              Se potrivesc cutiile cu 5 trepte de W123 pt.a fi montate pe Bot ? l...la pinderi,tampoane,timonerie ,cardan ? Oare cum se impaca diferentialul de 200D al Botului cu acea cutie ,ma refer la o 5 trepte de 240 D,W123 ?
              Tata lor zice ca nu se potrivesc ; diferenta de flanse .

              Comment


              • #8
                Motoarele si cutiile de viteze au fost in marea majoritate cam la fel de la Bot la Cobra, deci o cutie in 5 trebpe de Cobra se va potrivi pe motorul tau. Numai sa gasesti. Daca nu, se poate pune si o cutie in 5 de W201 sau W124, atata doar ca pastrezi flansa de ai avut-o la cutia de pe masina ta pentru noua cutie. Dupa aia iti mai ramane sa gasesti prima parte a cardanului.
                Cand a fost modificat coupeul tau, i-a fost montat si grupul aferent noului motor, nu?

                Comment


                • #9
                  Da,cred ca si grupul,a fost modificat intr-un service in Austria,cred ca au facut acolo o treaba completa,nu am ajuns inca sa ma bag sub masina sa citesc seriile diferentialului ca sa fiu sigur,acum e ingropata complet in zapada .
                  Cardanul complet de la Cobra,adica si acea secventa scurta oare se potriveste la Bot ? Normal,pastrind flansa de rigoare.
                  Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                  bergen_b13empfang@yahoo.de

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu daca in RO cineva a executat o adaptare de cv 4 la cv 5 de la BOT la Cobra .
                    Teoretic si chiar tehnic , vorbind , ar trebui sa existe o solutie , cred eu cu munca , pricepere si inventivitate .

                    Raman la parerea ca pentru un motor 200D nu se merita .

                    Un exemplu pentru colegii interesati de o asemenea adaptare .
                    Schimbare 4tr cu 5tr la un W201 .

                    Traducerea este aproximativa :

                    Last edited by nstoe; 02-10-2012, 12:50 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nstoe View Post
                      .

                      Raman la parerea ca pentru un motor 200D nu se merita .

                      ]

                      Eu sint de alta parere si argumentez asa . Merg in treapta 4 (demultiplicare 1:1) cu o viteza de autostrada de 90-100 Km/h . Probabil ca la 200 D asta inseamna 3000-3200 ture/min . Destul de mult pt.un diesel din generatia aia,toti stim ca peste 2500ture/min la astea creste simtitor consumul basca ca fieraria se uzeaza altfel,adica mai repede. Am cutie cu 5 trepte,trec din 4 (acelasi ordin de demultiplicare 1:1 ca si la cutia cu 4 trepte) in 5 (ordin de demultiplicare 0.81). Ajung de la 3000-3200 rotatii/min la 2400-2600 rotatii/min .Alt regim de lucru,alta mincare de peshte . Se cam merita .
                      Cei care au Golf sau Transporter Diesel din generatia 83-92,unde se gaseste mai des o cutie cu 5 trepte pot spune despre cit de mare si benefica e diferenta in favoarea cutiei cu o treapta suplimentara de viteza . Din aceasta cauza sint si atit de scumpe .
                      Chiar,stie cineva o cutie de T3 diesel cu 5 trepte de vinzare ?
                      Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                      bergen_b13empfang@yahoo.de

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 3mil View Post
                        Motoarele si cutiile de viteze au fost in marea majoritate cam la fel de la Bot la Cobra, deci o cutie in 5 trebpe de Cobra se va potrivi pe motorul tau. Numai sa gasesti. Daca nu, se poate pune si o cutie in 5 de W201 sau W124, atata doar ca pastrezi flansa de ai avut-o la cutia de pe masina ta pentru noua cutie. Dupa aia iti mai ramane sa gasesti prima parte a cardanului.
                        Cand a fost modificat coupeul tau, i-a fost montat si grupul aferent noului motor, nu?
                        Eu diupa cate tin minte W201 si W124 au electromotorul pe partea stanga fata de cele de W115 si W123 care-l au pe partea dreapta. Dar poate eu gresesc si nu tin bine minte. Sau poate tu stiai acest lucru iar eu gresesc si atunci se rezolva problema odata cu schimbarea flanselor.

                        Comment


                        • #13
                          Stiu ca la un model e electromotorul pe stanga si la altul e pe dreapta, de asta am si zis de flansa, dar eram in eroare se pare, ca din ce am vazut in linkul lui nstoe nu e demontabila la W201 ca la W115. Asa ca se complica lucrurile cu adaptarea... La W115 se demonteaza flansa si ramane doar cutia propriu-zisa, ceva de genul cum am marcat eu in imagine. Cand ajung la curte unde am o cutie de Bot de cal o sa ii fac o poza sa vedeti la ce ma refer.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #15
                            Cutia cu 5 trepte de la 207,de la duba,daca i se se schimba cupla de la spate cu una de Bot oare se potriveste la W114 ? Cineva care parea sa se priceapa bine a zis ca DA .
                            Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                            bergen_b13empfang@yahoo.de

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF