Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la schimbatorul de viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Automata sa traiasca colegu.

    Comment


    • #17
      Vino dracu sa-tzi fac schimbatoru ala si lasa automatele. A fatat-o masa manuala, las-o asha...

      Comment


      • #18
        Pai eu vin ca nu ma doare sufletul sa fac un drum pana la tine dar a facut problema asta si cand am luat-o de era batul drept, si dupa ce l-ai indoit tu, si acum. Plus ca a ramas la fel cum l-ai indoit ultima oara, nu si-a schimbat forma de atunci. Doar sa-l indoim inainte si inapoi pana se rupe si trebuie sa iau cu 500E unul din Germania nu ma ajuta ...

        Nu ca fac eu pe desteptul sau ma dau mecanic dar cand vezi ca o solutie nu functioneaza, nu insisti si cercetezi in alta parte. Deci m-ar interesa niste componente de timonerie sau sa vad un model ca al meu ca sa pot compara pozitia tijelor. Nu face figuri tot timpul, cateodata schimba vitezele foarte frumos, altadata intra foarte greu in viteza, mai ales a 2-a. Am vazut ca are niste reglaje pe la parghiile de acolo, ar putea ajuta cu ceva? De asemenea, totul este foarte naclait pe acolo, daca as spala cu niste benzina ar merge mai usor?
        Last edited by shadow; 03-12-2008, 13:44 PM.

        Comment


        • #19
          Am vazut multe cozi de randunika cu volane si implicit coloana de directie de bot de cal....nu stiu dar e posibil sa foloseasca aceeasi timonerie....eu am ce-i drept pentru coada da nu dau.....in schimb o sa fac poze la timoneria aia sa vezi si tu daca se ataca, in dezmembrare poate gasesti de coada si se PUPA!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            ai putea sa o bagi intr-o viteza care vezi ca se schimba foarte bine ,binenteles cu restul de tije scoase . dupa care vii si vezi care tija mai trebuie strambata...
            succes
            steen

            Comment


            • #21
              Reglajele de jos sint pentru aliniere. Daca era ceva in neregula acolo, agatza levierul cind vroiai sa treci din treptele 1-2 in 3-4 (si invers...). O problema similara apare la levierul in podea, cind tijele nu sint reglate corespunzator si levierul agatza, ori trebuie sa ii cautzi marsharierul, ori se impiedica de la 1-2 la 3-4, pentru ca punctele moarte ale celor trei registre (R, 1-2 si 3-4, carora le sint asignate cite o tija; la cutiile cu 5 a cincea vine cu tija marsharierului). La cele cu levier la coloana, datorita uzurilor mecanismului din partea superioara, de pe coloana (jos nu ai treaba, toate nuculitzele de la cutie si de linga caseta au fost inlocuite de mine cu piese originale, cind nu te gindeai tu ca va ajunge toroapa la tine...), levierul ataca concomitent doua registre. Se poate intimpla cind scotzi din marsharier ca sa i-o dai pe a intiia, nu iese complet din R si cind pleci la a intiia, le vira pe amindoua si se blocheaza. De exemplu... Pentru acest sistem, piese de schimb nu exista. Singura metoda de a scapa de belea e sa zapaceshti levierul pina ajunge intr-o pozitzie convenabila. Sau, daca uzurile sint prea mari, folosit creierul si facut inventzii. Marius a avut aceeashi belea la SAX, si s-a rezolvat tot cu bagatul batzului in garduri si aplicata fortza de strimbare succesiva, pina la obtzinerea rezultatului scontat (si la el, datorita uzurilor, coloana levierului nu mai ajunge acum la contactorul becurilor de mers inapoi, da decit sa se aprinda becul si sa nu intre in viteze, preferabil pe dos...)

              Comment


              • #22
                Deci nu e tragedie....nu moare nime!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  S-a rezolvat problema, de fapt a rezolvat-o Dok, prin aplicarea succesiva a saibelor romanesti de o parte si alta a tijei pe care se plimba schimbatorul. Acum schimba din nou ca la prima tinerete .
                  Lui Dok ii multumim amandoi, si eu si Bismark

                  Comment


                  • #24
                    Ai vazut ca se rezlova? prea te ai stresat!!
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #25
                      N-avetzi de ce.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF