Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Da in nas

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da in nas

    Simptomele sunt cam asa: la turatii joase masina se hatzane si accelereaza greu, dupa ce se tureaza un pic incepe sa mearga bine.
    Nu are legatura cu bujii, avans, mizerii in carburator, pompa de benzina sau alte chestii, a inceput sa faca asa de cand s-a umblat la avans.

    Intrebarea mea este: masina se hatzane la turatii joase daca este amestecul prea bogat sau prea sarac?

    Intrebarile secundare sunt daca e normal sa consume 25% in oras si cum as putea sa verific returul

  • #2
    Originally posted by shadow View Post
    Simptomele sunt cam asa: la turatii joase masina se hatzane si accelereaza greu, dupa ce se tureaza un pic incepe sa mearga bine.
    Nu are legatura cu bujii, avans, mizerii in carburator, pompa de benzina sau alte chestii, a inceput sa faca asa de cand s-a umblat la avans.

    Intrebarea mea este: masina se hatzane la turatii joase daca este amestecul prea bogat sau prea sarac?

    Intrebarile secundare sunt daca e normal sa consume 25% in oras si cum as putea sa verific returul
    nu-i normal sa consume atata.. intre avans si amestec este o legatura, trebuie reglate amandoua nu doar una singura si nu merge dupa ureche.. a facut si taica-miu d-astea la botu de cal si imi merge si mie aiurea

    Comment


    • #3
      Holy shit! Si eu am aceeasi problema, la turatii mici intra in vibratie si apoi in mers merge inecat, dar cand ajung la turatie mare, peste 2500 merge normal, dar tot fara vlaga.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Traveler View Post
        Holy shit! Si eu am aceeasi problema, la turatii mici intra in vibratie si apoi in mers merge inecat, dar cand ajung la turatie mare, peste 2500 merge normal, dar tot fara vlaga.
        Vezi. Sa nu spui ca nu te-am intrebat de delcou (avans) si benzina.....

        Comment


        • #5
          nu intimplator pe vremuri se facea intii aprinderea si apoi carburatzia....aviz...

          Comment


          • #6
            Intre timp i-am pus GPL si nu mai am aceasta problema. Deci era probabil de la carburator.
            La tine Traveler ar putea fi de la injectie ...

            Comment


            • #7
              in ziua de azi carburantii sunt de tot kko .. asa k filtrele trebuiesc schimbate ca 5-10.000 km... asta k sa nu ai probleme
              2001 BMW E38 740i
              1998 BMW E38 728i
              1981 Mercedes-Benz W123 200D
              1980 Mercedes-Benz W123 230E EX...
              Oi fi eu prost, dar cand ma uit in jur mai am sperante.
              I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
              http://i431.photobucket.com/albums/q...htStocking.jpg

              Comment


              • #8
                E mai grav decat filtrele ce are el.

                Comment


                • #9
                  La mine era ca mergeam in 3 pistoane , o fisa era rupta si dadea scanteia in bloc , nu unde trebuie.

                  Si relantiul nu tinea pt ca vacumurile fusesera puse pe orbecaite de niste plapumari.

                  Azi m-a salvat Dok si Poppey , 2 baieti de milioane ! Chestii simple, dar care fac minuni ...acum masina pleaca la sfert si relantiul e stabil la 700 de ture, merge de jar manaca

                  Slava domnului ca mai exista si baieti capabili pe lumea asta!

                  Comment


                  • #10
                    da in nas

                    este bine sa se verifice:
                    1.tensiunile la Bob .de inductie
                    2. Intrerupere fise
                    3. fisele daca au fost schimbate sa aiba aceiasi impedanta
                    4. Se va verifica si returul de benzina
                    5. bujii scoase si curatate prin sablare
                    succes
                    sten

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Traveler View Post
                      La mine era ca mergeam in 3 pistoane , o fisa era rupta si dadea scanteia in bloc , nu unde trebuie.

                      Si relantiul nu tinea pt ca vacumurile fusesera puse pe orbecaite de niste plapumari.

                      Azi m-a salvat Dok si Poppey , 2 baieti de milioane ! Chestii simple, dar care fac minuni ...acum masina pleaca la sfert si relantiul e stabil la 700 de ture, merge de jar manaca

                      Slava domnului ca mai exista si baieti capabili pe lumea asta!
                      Ma bucur sa aud ca in sfarsit ai rezolvat-o. Felicitari celor doi meseriasi....

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari si flori!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF