Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sistem de franare blocat.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sistem de franare blocat.

    1)Masina mea care sta de o perioada de timp am observat ca are pedala de frana blocata iar cea de la ambreiaj foarte moale.Stiti cumva ce e posibil sa fi ramas blocat si ce ar trebui desfundat si totodata cum se face.
    2)Cum se pot desface suruburile blocate in afara de varianta de spray care cica ajuta la desfacere ca am incercat si nu functioneaza pentru ca la mine au ramas intepenite saibele de la roti.
    Multumesc.
    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

  • #2
    La ce suruburi te referi?
    Incearca totusi sa pornesti masina si vezi cum e ambreiajul: daca intra in viteza, daca debraiaza si totodata, daca reusesti sa misti masina vezi daca este si infranata. Vezi, sa ai lichid de frana in vas. Daca pierzi lichid de frana pe undeva, prima data ramai fara ambreiaj. Asteptam vesti.

    Comment


    • #3
      Loveste cu ciocanul in capul surubului ( nici foarte tare, dar nici usor , potrivit ) de cateva ori . Se va debloca .
      Pentru ambreiaj si frana verifica daca ai lichid in rezervor, aeriseste, sau in ultima instanta umbla la garniturile pompei de frana si pistonasele care actioneaza franele .
      Cand masina sta foarte mult timp se impun operatii de intretinere la fel ca si atunci cand o folosesti tot timpul .
      PS: banuiesc ca ai facut cateva porniri cu masina inainte sa deschizi discutia .

      Comment


      • #4
        Acele saibe insemnau defapt prezoane doar ca nu gaseam cuvantul.Am sa incerc sa o pornesc si asa doar ca am zis ca fara ambreiaj nu are rost.Oricum inainte o sa o aerisesc.La nivelul lichiduli de frana m-am uitat si are.
        Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

        Comment


        • #5
          Originally posted by mibotto View Post
          Acele saibe insemnau defapt prezoane doar ca nu gaseam cuvantul.Am sa incerc sa o pornesc si asa doar ca am zis ca fara ambreiaj nu are rost.Oricum inainte o sa o aerisesc.La nivelul lichiduli de frana m-am uitat si are.
          Ptr prezoane blocate iti recomand urmatoarea solutie:
          in primul rand gaseste o cheie care sa-ti permita sa-i pui o prelungire (de exemplu o teava metalica). Fixeaza cheia pe surub si tensioneaza putin fara sa fortezi. Dupa asta incearca sa smucesti puternic in sensul desfacerii surubului.
          Daca rezista cheia si nu se foarfeca, fii sigur ca deschizi surubul. Nu incerca sa il deschizi aplicand treptat forta, ptr ca s-ar putea sa strici prezonul inainte sa cedeze blocajul. Spor!

          Legat de cealalta problema, mai da niste detalii ca se te putem ajuta.
          exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
          Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
          Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
          Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

          Comment


          • #6
            Multumesc de sfat cu desfacerea prezoanelor.
            In legatura cu cealalta treaba ce pot sa zic ca ambreiajul meu nu tine deloc am facut pedala in speranta ca se intampla ceva si nimic,iar pedala de frana e blocata total nu se poate apasa deloc,am incercat dar in zadar.
            In borcanul cu lichid de frana vad ca este putina mizerie foarte fina iar la o roata a curs lichid de frana ca altceva nu putea fi.Mie imi este frica sa nu am probleme cu servofrana ca am inteles ca are o garnitura care daca se distruge cam greu de reparat.
            O alta intrebare in legatura cu garniturile de la cilindrul pedalei de ambreiaj m-am uitat si nu era curs nimic pareau in regula.Ar trebui totusi schimbate?Mai este inca un astfel de cilindru pe cutia de viteze? Ca asa am inteles.
            Sper sa o pornesc insa nu stiu cum as putea face in conditiile in care ea porneste doar impinsa si eu nu am ambreiaj.
            Multumesc.
            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

            Comment


            • #7
              Pune-i lichid de frana si aeriseste cilindrul la ambreiaj. Daca a ramas complet fara lichid de frana ar trebui sa aerisesti si franele la fiecare roata, sa elimini aerul de pe instalatie. Dupa ce o pornesti iti dai seama daca mai functioneaza sau nu servofrana. De ce nu porneste decat impinsa?

              Comment


              • #8
                Nu,nu a ramas fara lichid de frana lichid insa pe fundul vasului observ niste impuritati de aia imi este frica.
                De ce nu porneste decat impinsa nu stiu.Ultima oara cand am pornit-o asa a pornit.Stiu ca si inainte avea probleme cu pornirea si pornea greu insa acuma nu vrea decat impinsa si daca porneste merge foarte bine (cel putin eu asa cred).
                Cu pornitul ce pot sa zic era nasol ca daca era prea frig afara nu pornea,iar dupa ce se mergea cu ea si ajungea la temperatura de functionare,iar facea probleme daca era oprit motorul si se dorea repornirea ei trebuia sa asteptam pana se mai racea.Pornea cred eu undeva intre 15 si 40 de grade celsius(temperatura motorului)
                Am atasat un filmulet sa va dati cu parerea cum invarte electromotorul ca am senzatia ca si el face probleme.Acuma stau si ma gandesc ca e posibil sa fie si bujiile cu probleme, o sa caut o metoda sa le verific.
                Last edited by mibotto; 07-26-2010, 13:16 PM.
                Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                Comment


                • #9
                  Invarte cam greu... Bateria o ai buna? Verifica si bujiile, fiindca daca una sau mai multe sunt arse, porneste foarte greu masina.

                  Comment


                  • #10
                    La felul in care invarte (o tura azi ,o tura maiine ) nici o sansa sa o pornesti din electromotor .

                    Verifica :

                    1.Bateria ( eventual pe un alt diesel si unde sa vezi ca intradevar invarte nu ca la tine)
                    2.Electromotorul : arcurile de la carbuni ( sa nu fie slabe in urma incalzirii -multe incercari repetate si prelungi de pornire ) ,carbunii sa nu aiba uzura ,bucsile de la electromotor sa fie bune
                    3.Masa la caroserie a motorului
                    4.Bujiile incandescente ( cu toate ca acum vara ar trebuii sa o ia si fara ele daca motorul are compresie buna )

                    Toate de mai sus daca esti sigur ca instalatia de alimentare (pompa, injectoare ) e buna si nu face probleme sau nu cumva in urma pornirilor tractata a sarit de la punct!!!

                    Pentru ca nici eu nu am crezut ca e posibil pana nu mi sa intamplat de 2 ori sa-mi sara de la pct motor pe benzina pe lant ( chiar dublu in cazul opelului rekord ) daramite la diesel unde forta e mult mai mare ...

                    Comment


                    • #11
                      Bateria sigur e buna ca are un an a fost luata noua si e de 100 de amperi.O idee cum as putea verifica bujiile?Cineva mi-a spus ca daca folosesc o sarma groasa pusa pe plus la baterie si la bujie ar trebui sa vad cum se incalzeste sau sa simt.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mibotto View Post
                        Bateria sigur e buna ca are un an a fost luata noua si e de 100 de amperi.
                        Si daca are un an crezi ca nu se duce dracului ?

                        Poti sa o verifici la centru unde ai garantia ,ti-o monteaza pe consumator si vede daca tine in sarcina

                        Bujiile le masori cu aparatul de masura ( sa ai continuitate -1 fir pe capul ei si un fir pe chiulasa ) ,sau asa cum ai spus sarma pe + baterie si pe capul bujiei ,daca incepe sa incalzeasca e buna
                        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-26-2010, 15:27 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru sfaturi.Astazi l-am urcat pe platforma si cineva vrea sa se apuce sa il refaca asa ca ii urez spor la treaba si sa auzim de bine.
                          In legatura cu frana dupa ce am impins masina vreo 10 metri singura s-a dezmortit.
                          Multumesc inca odata.
                          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                          Comment


                          • #14
                            Gata? L-ai dat?

                            Comment


                            • #15
                              Nu l-am vandut dar niste prieteni s-au oferit sa il restaureze si sa isi deschida o firma,treaba lor.Masina ramane tot intre noi si cand am nevoie ma voi putea bucura de ea.Oricum decat sa rugineasca e mai bine asa.Macar ramane aproape.
                              Oricum noutati dupa ce a fost desfacuta s-a vazut ca a avut un accident partea din fata a fost galbena portierele rosii si ma astept ca surprizele sa nu se opreasca aici.
                              Last edited by mibotto; 08-08-2010, 11:23 AM.
                              Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF