Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

The old S klasse 1967

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tot la intrare in Sibiu:
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Masina sta de vnzare acolo de vre-un an si ceva ,nici nu am crezut ca o sa o vad tot acolo dupa un an...

      Comment


      • #18
        E a unui prieten; a vrut ceva, a luat altceva din greseala, a dat si cam mult pe ea, nu-i convine s-o dea pe degeaba, complicat de inscris, etc... Omul are o gramada de vechituri interesante, a vrut sa cumpere la un moment dat si masina mea, hehe, dar am fost usor mai iute...
        Paradoxal, nu cred ca va lasa din pret, dar poate cineva il convinge; nu sta in banii aia, oricum.
        Last edited by W123SB; 11-07-2010, 17:57 PM.

        Comment


        • #19
          Frumos si S-ul verde.Daca totul este original la acesta ar putea fi inscris ca si vehicul istoric.

          Comment


          • #20
            Waw , am vazut azi o epava de 2300 113 SL automatic in 2 usi ,decapotabila. Pentru cineva cu bani nu ar fi inposibil de facut. Frumoase rau (67-72 parca ani se productie),nu am apucat sa fac poze. Se afla in Insulele Cayman.

            Comment


            • #21
              Arata bine, pretul ar fi bun, dar depinde si cum si cat de bine se prezinta masina, dar pentru cine iubeste si face colectie si are destui bani sa bage in continuare in ea sa o aduca la clasicul Mercedes se merita, pentru e de colectie sincer
              Fii turist in Romania!

              Comment


              • #22
                Am mutat postarile noastre...aici ii este locul...ca sa nu se piarda!

                Postat in 12-12-2011, 21:11 PM

                Iata peste ce am dat la mine in oras...este vorba despre un W108. La prima privire nu a batut cu realitatea dar intrand in vorba cu prorietarul mi-a povestit istoria agregatului.

                Este un W108 din 64' (din spusele prorietarului) care este unic proprietar de cand ii masina in Romania pe care o detine din 74'. Recent a segmentat motorul care merge ca unsa.

                L-am intrebat ''D-le dar dupa faruri nu pare W108"...la care el mi-a zis "am modificat eu farurile cu unele rotunde'' (cele din poza de mai jos) ''si farul original il am acasa'' imi spusese el. Mi-a mai zis ca toata masina a fost sudata/refacuta de el.

                Masina nu arata asa de rau la prima vedere...pacat ca nu a fost intretinuta ca la carte.

                Iata cateva poze si imi pare rau de calitatea pozelor...




















                Postat de colegul Levi... 12-13-2011, 08:24 AM

                Originally posted by Levi View Post
                Pfaff ... zici că-s faruri de Wartburg ... "Tuning" mioritic ...

                Originally posted by mer_se280 View Post
                Din pacate nu e Wartburg ci ARO si semnalizarile de sub far este de Dacia 1300.

                Este pacat de masina...
                Postat de Stefan V8...12-14-2011, 02:25 AM

                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                In sfarsit ai gasit-o. O vazusem in CJ si nu-mi batea nici mie, fata (faruri) de W110 cu spate de W108. Asa-i ca sta mai coborata de spate ? Asa era in 2010 cand am vazut-o eu.
                Acuma vad mosul, ala-i haha. Nu-i nici un pacat. Pacat era daca disparea. O iubesc, o masina pe bune, la care imaginea e mai jos ca importanta

                Postat de Stefan V8... 12-14-2011, 02:40 AM

                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                Mai zi Feri ce motor. Asta pare un 240D dar cel original ? ca W108 min 6 cilindri.
                Azi am admirat si eu un W108 280S cu 2 carburatoare. Motorul e mai vechi nu e cel cu 2 axe cu came M110. E M130 arata ca in poza, nu e a ei.

                Originally posted by mer_se280 View Post
                Salut Stefane!

                Batranul mi-a zis ca mai are motorul in 6 dar a schimbat motorul cu unul de 2200.

                Da intradevar seamana cu cel de 2400.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Ieri, colegul RaduW126 venind la mine intr-o vizita, a avut ocazia sa stea la poveste cu proprietarul cu care m-am intalnit si eu...















                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Tot ieri...am zarit in Zalau pe un trailer...adus de dincolo cu destinatia Bucuresti.

                    W108 S-Klasse 250 S AUTOMATIC...









                    Rog un moderator sa modifice titlul "The old S Klasse - W108/W109"...multumim!




                    Stima
                    Last edited by mer_se280; 10-28-2013, 10:27 AM.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Ieri, colegul RaduW126 venind la mine intr-o vizita, a avut ocazia sa stea la poveste cu proprietarul cu care m-am intalnit si eu...















                      In aceste poze parca arata mai bine "baba" . Probabil trecuse pe la spalatorie .
                      Remarc ambianta autumnala . Ceva de vis , chiar mirific , peisajul ! .

                      Comment


                      • #26
                        Din spusele proprietarului, a facut mici retuseli la caroserie si a vopsi-o integral! Imi pare rau ca nu a pastrat farurile originale...el a spus..."le-am schimbat ca nu mi-au placut''....
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF