Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfat achizitie W221 - S320 CDI (4 Matic)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie W221 - S320 CDI (4 Matic)

    Salut! Asta e prima mea postare pe aici si sunt sigur ca nu va fi ultima ca simt ca mi-am gasit locul intre fanaticii Benzului. Ma rog, in fine.. eu in viitorul apropiat o sa imi iau permisul si o sa imi trebuiasca o masina evident.. fiind nascut si crescut numai in Mercedes in acesti 17 ani si faptul ca este o masina de traditie in familia noastra desigur as vrea achit unul si eu la randul meu si din fericire faptul ca masina tatalui meu s-a invechit si ea .. vrea si el una mai noua .. ne-a cazut ochiul pe S-ul .. suntem nehotarati defapt .. intre un X164 (GL320 CDI) la circa de 18-20 mii .. sau un mai scump dar mai bun .. niciodata n-am avut un V6 diesel si asa modern .. am ridicat bugetul ca luam o masina pentru doi si am combinat bugetul .. as vrea sa ma sfatuiti ce probleme pot apar .. preturile la modelele din 2007-2009.. daca apar anumite probleme la kilometri multi pe bord .. costuri de intretinere .. rca .. consum .. etc. la ce trebuie sa ma uit cand cumpar (daca e ceva specific anume.. vr-o piesa de care sa ne ferim) .. ma scuzati pentru gramatica stricata insa nu sunt roman Multumesc anticipat la fiecare ajutor oferit.

  • #2
    i-ati frate daca ai bani )

    Comment


    • #3
      Originally posted by arabowner View Post
      costuri de intretinere .. consum .. etc. la ce trebuie sa ma uit cand cumpar
      Daca alegi reprezentanta pentru service, o astfel de masina necesita costuri de intretinere in medie de 10.000-15.000 lei pe an, daca nu esti prea ghinionist.
      Consumul e in jur de 9-12 litri. La GL, pentru acelasi motor, consumul creste cu aproximativ 2 litri.
      In principiu daca ii faci o proba de drum, apoi mergi cu ea la reprezentanta pentru o diagnoza amanuntita, atat cea cu STAR cat si cea vizuala asupra elementelor interioare/exterioare de caroserie, se poate afla in mare parte ce defecte prezinta masina sau daca prezinta defecte.
      Last edited by cl600; 02-22-2015, 18:11 PM. Reason: Corectare

      Comment


      • #4
        M-am repetat cu acest "in medie". Multumiri anticipate unui moderator care ma va corecta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alex112 View Post
          i-ati frate daca ai bani )
          il iau doar ca nu vreau sa arunc banii aiurea ca m-am chinuit sa ii strang

          Originally posted by daniel_tandara View Post
          Daca alegi reprezentanta pentru service, o astfel de masina necesita costuri de intretinere in medie de 10.000-15.000 lei pe an, daca nu esti prea ghinionist.
          Consumul e in jur de 9-12 litri. La GL, pentru acelasi motor, consumul creste cu aproximativ 2 litri.
          In principiu daca ii faci o proba de drum, apoi mergi cu ea la reprezentanta pentru o diagnoza amanuntita, atat cea cu STAR cat si cea vizuala asupra elementelor interioare/exterioare de caroserie, se poate afla in mare parte ce defecte prezinta masina sau daca prezinta defecte.
          Multumesc mult pentru sfaturi. Asta am sa fac. Inca n-am gasit nimic bun din pacate. Inca caut si mai mult ma bazez pe ceva din Germania.

          Comment


          • #6
            O sa faci depasiri din parti...era unul cu un s320 nou sa moara in fata mea,noroc ca a oprit ala cu tiru care venea din fata...trage cam ca un logan de 1.6. ..

            Comment


            • #7
              Poate că vroia să moară, dar s-a răzgândit în ultimul moment. I-a fost milă de tine, să nu te acroșeze.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Sesizez ironia,desi nu se ridica la inaltimea nick.ului, ca sa nu mai zic ca e total offtopic.

                Am condus aceasta masina,de aceea am spus ca trage cam ca un logan de 1.6 16v. Cum el e tanar si nu are experienta,si ma indoiesc ca va merge incetisor, i.as recomanda mai degraba motorul de 3.5 v6 care e alta mancare de peste,sau acest motor dar resoftat.

                Comment


                • #9
                  Sa incepem sa spunem ca un w221 trage ca un logan 1.6 e cam deplasat ,poate cel cu care ai mers era vreo "caruta ".

                  Comment


                  • #10
                    Am zis 1.6 16v, rog pe cineva care le.a mai condus pe amandoua sa confirme sau sa infirme....ca asa pe presupuse suntem conaisseuri cu totii...

                    Comment


                    • #11
                      Era o vreme când totul se raporta la Dacia 1300. Acum altele sunt standardele, au apărut șaișpe valvele...
                      Cum ai socotit comparația asta, cu accelerometrul de la telefon? Argumentează afirmațiile, nu ne lăsa așa, neterminați.
                      P.S. Sunt profan, recunosc, cu loganul nu am mers decât taxi...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Pot fi N" motive in povestea ta cu tirul,dar sa spui ca trage ca un logan chiar si cand l-ai condus e o jignire,fara supãrare!!!

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ce ca nu are experienta colegul ,tu il pui sa cumpere un motor si mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Salut, am intrat pe forum azi cu alta treaba si din intamplare am ajuns sa citesc thread-ul tau.
                            De preferat este sa-ti cumperi motorizare 350 CDI.
                            320 au avut probleme, nu au fost foarte reusite.
                            Diferentele intre GL si S sunt enorme. S-ul este regele, are o tinuta de drum perfecta, eleganta si un confort inegalabil. GL-ul este o varianta pentru cei care au o familie mare, sunt pasionati de calatorii, au multe bagaje, etc.
                            Ca si consum GL-ul este peste S cu 3-4 litrii.
                            Cat despre comparatia cu Loganul.. Sunt unii care nu merg la Monte Carlo in vacanta pentru ca au vazut ei la televizor ca acolo nu merge sa faci gratar.
                            Spor

                            Comment


                            • #15
                              S-ul e cea mai buna alegere din toate punctele de vedere,cu exceptia unuia : capabilitatile OFF ROAD...unde GL castiga....cat despre Logan-ul de 1.6 16v -105 cai....pana la 150 km.h....ma lasa in urma maxim doua lungimi de masina...eu cu w202 C200 diesel - 75 de cai....S 320 cdi trage Loganul de 16v prin filtrul de aer...il fumeaza...si ii da jet pe evacuarea dubla....

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF