Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitionare S320/500/600

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitionare S320/500/600

    Ma bate gandul din ce in ce mai serios sa intru si eu in lumea buna.
    si nu oricum...
    as vreau un S500, W140, din cate am citit aici ar fi de preferat motorul de 5000 in locul celui de 6000.
    Acum, fac in medie aprox 600 de km pe luna, in oras. costurile cu benzina s-ar ridica undeva la 600 RON pe luna. Ar fi o oarecare problema, dat fiind ca nu ma scot banii afara din casa, de aceea cochetez cu ideea de a-i monta o instalatie secventiala de gaz, care ar reduce cheltuielile cu benzina la jumatate, iar din jumatatea castigata as plati impozitul anual. Bineinteles, dupa ce umblu 2 luni de zile cu masina exact asa cum e; nu de alta, dar vreau sa simt si eu cum face un monstru adevarat.
    mi-ar placea mai mult un S320 de prin 98, dar sare binisor de 10mii una de genul.
    asa ca mai tare imi surade ideea de a lua un S500 sau 600 la un ban mai jos, investit putin in el si macar sa stiu ce am.

    ce ziceti ? vreo eroare pe undeva ? sfaturi in legatura cu motorizarea de 5000 si cea de 6000 ? m-ar interesa sfaturi pentru montarea de GPL pe un asemenea motor; din cate am vazut in topicul dedicat discutiei despre gaz nu se vorbeste despre un motor asa de mare cu gaz.

    sarumana pentru timp,


    sincer, masina asta mi-a trezit interesul. ma gandeam, daca neamtul a pus gaz pe el si cere 10k pe ea, inseamna ca se renteaza. la noi de ce nu ar merge ? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
    Last edited by claudiu.g; 04-25-2008, 23:15 PM. Reason: continuare..

  • #2
    Alegerea-ti apartine...

    Consum dat de constructor la, 90km/h / 120km/h / in orash :

    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 8,6 / 10,6 / 15,6
    4-Gang-Automatikgetriebe = 9,6 / 11,6 / 14,1
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,8 / 10,7 / 14,6
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,5 / 10,5 / 14,3 din 06/1996

    W140_S320_3199cmc_231ps_315 Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 9,5 / 11,6 / 17,6
    4-Gang-Automatikgetriebe = 9,6 / 11,6 / 14,5
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,8 / 10,7 / 14,9
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,7 / 10,7 / 14,5 din 06/1996

    W140_S420_4196cmc_279ps_400Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 9,7 / 11,7 / 16,0
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,4 / 10,0 / 15,8 din 09/1995

    W140_S500_4973cmc_320ps_470Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 10,0 / 11,9 / 17,2
    5-Gang-Automatikgetriebe = 8,7 / 10,3 / 17,2 din 09/1995

    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 11,8 / 13,7 / 20,7
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,0 / 12,1 / 20,6 din 09/1995



    Consumul real la traficul/infrastructura din RO, la un condus normal, este cu aproximativ 20% in plus fata de cel anuntat de constructor :

    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 10,3 / 12,7 / 18,7
    4-Gang-Automatikgetriebe = 11,5 / 13,9 / 16,9
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,6 / 12,8 / 17,5
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,2 / 12,6 / 17,2 din 06/1996

    W140_S320_3199cmc_231ps_315 Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 11,4 / 13,9 / 21,1
    4-Gang-Automatikgetriebe = 11,5 / 13,9 / 17,4
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,6 / 12,8 / 17,9
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,4 / 12,8 / 17,4 din 06/1996

    W140_S420_4196cmc_279ps_400Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 11,6 / 14,0 / 19,2
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,1 / 12,0 / 19,0 din 09/1995

    W140_S500_4973cmc_320ps_470Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 12,0 / 14,3 / 20,6
    5-Gang-Automatikgetriebe = 10,4 / 12,4 / 20,6 din 09/1995

    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 14,2 / 16,4 / 24,8
    5-Gang-Automatikgetriebe = 12,0 / 14,5 / 24,7 din 09/1995


    Impozitul anual in 2008 este :
    S280 = ..840 RON/an = ..233 euro/an
    S320 = 1920 RON/an = ..533 euro/an
    S420 = 2520 RON/an = ..700 euro/an
    S500 = 3000 RON/an = ..833 euro/an
    S600 = 3600 RON/an = 1000 euro/an

    Asigurarea RCA (raspunderea civila auto) peste 2000 cmc este aceasi/egala in anul 2008

    Tu vei face :
    600 km/luna x 12 luni = 7.200 km/an toti la consum urban :
    1 litru benzina de 95 fara plumb = 1 euro

    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 1.346 litri/euro/an
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.217 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.260 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.238 litri/euro/an

    W140_S320_3199cmc_231ps_315 Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 1.519 litri/euro/an
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.253 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.289 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.253 litri/euro/an

    W140_S420_4196cmc_279ps_400Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.382 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.368 litri/euro/an

    W140_S500_4973cmc_320ps_470Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.483 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.483 litri/euro/an

    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.786 litri/euro/an
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.778 litri/euro/an



    Asta inseamna ca combustibilul/an + impozitul/an te va costa per an, si/sau per luna in euro :

    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 1.346 euro/an + 233 = 1.579 euro/an = 132 euro/luna
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.217 euro/an + 233 = 1.450 euro/an = 121 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.260 euro/an + 233 = 1.493 euro/an = 124 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.238 euro/an + 233 = 1.471 euro/an = 123 euro/luna

    W140_S320_3199cmc_231ps_315 Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 1.519 euro/an + 533 = 2.052 euro/an = 171 euro/luna
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.253 euro/an + 533 = 1.786 euro/an = 149 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.289 euro/an + 533 = 1.822 euro/an = 153 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.253 euro/an + 533 = 1.786 euro/an = 149 euro/luna

    W140_S420_4196cmc_279ps_400Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.382 euro/an + 700 = 2.082 euro/an = 174 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.368 euro/an + 700 = 2.068 euro/an = 172 euro/luna

    W140_S500_4973cmc_320ps_470Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.483 euro/an + 833 = 2.316 euro/an = 193 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.483 euro/an + 833 = 2.316 euro/an = 193 euro/luna

    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.786 euro/an + 1000 = 2.786 euro/an = 232 euro/luna
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.778 euro/an + 1000 = 2.778 euro/an = 231 euro/luna



    In medie o persoana pastreaza o masina aproximativ 4 ani, dupa care o vinde, asta inseamna ca combustibilul + impozitul va costa in cei 4 ani :

    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 1.579 euro/an x 4 = 6.316 euro/4 ani
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.450 euro/an x 4 = 5.800 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.493 euro/an x 4 = 5.972 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.471 euro/an x 4 = 5.884 euro/4 ani

    W140_S320_3199cmc_231ps_315 Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Schaltgetriebe_... = 2.052 euro/an x 4 = 8.208 euro/4 ani
    4-Gang-Automatikgetriebe = 1.786 euro/an x 4 = 7.144 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.822 euro/an x 4 = 7.288 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.786 euro/an x 4 = 7.144 euro/4 ani

    W140_S420_4196cmc_279ps_400Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 2.082 euro/an x 4 = 8.326 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 2.068 euro/an x 4 = 8.272 euro/4 ani

    W140_S500_4973cmc_320ps_470Nm_8 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 2.316 euro/an x 4 = 9.264 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 2.316 euro/an x 4 = 9.264 euro/4 ani

    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    4-Gang-Automatikgetriebe = 2.786 euro/an x 4 = 11.144 euro/4 ani
    5-Gang-Automatikgetriebe = 2.778 euro/an x 4 = 11.112 euro/4 ani


    PS. Poate acum se intelege de ce costa S280 asha de mult fata de un S600, fara sa socotim si intretinerea/consumabilele/reparatii/etc., la un calculul pentru doar 600 km/luna, deja diferenta intre cele doua este considerabila, exemplu...
    W140_S280_2799cmc_193ps_270Nm_6 cilindri in linie
    5-Gang-Automatikgetriebe = 1.493 euro/an x 4 = 5.972 euro/4 ani cost combustibil+impozit
    vs.
    W140_S600_5987cmc_394ps_570Nm_12 cilindri in V
    5-Gang-Automatikgetriebe = 2.778 euro/an x 4 = 11.112 euro/4 ani cost combustibil+impozit
    Last edited by orca; 04-26-2008, 16:13 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Orca...astea le-ai calculele astea le-ai facut ad-hoc sau le aveai in Excel de mai demult?

      Oricum o meticulozitate de contabil...

      Claudiu...Vezi ca era un anunt cu un S500 din Cluj (cu numere de MS) pe forum, din cate stiu nu se vanduse..iar masina parea in mintile ei.

      Cat despre partea cu GPL...eu zic ca nu da bine nici 'deontologic' nici tehnic...Masini ca astea fie ti le permiti fie nu...calculele sunt facute mai sus. Vezi daca te incadrezi...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Diesel View Post
        Orca...astea le-ai calculele astea le-ai facut ad-hoc sau le aveai in Excel de mai demult?

        Cat despre partea cu GPL...eu zic ca nu da bine nici 'deontologic' nici tehnic...Masini ca astea fie ti le permiti fie nu...calculele sunt facute mai sus. Vezi daca te incadrezi...
        Chiar ad-hoc nu, cam 1 ora

        Sa pui GPL pe S e perversiune

        PS. Pe un forum German asha scrie :
        Benzina pentru autoturisme
        Motorina pentru tractoare
        Gazul pentru gatit
        Last edited by orca; 04-26-2008, 16:09 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          nenea Orca, trebuie neaparat sa facem o cheta si sa te cinstim. deosebit de utile informatiile.
          la prima vedere, te sperie calculele astea. dar e ca si cu banca, banii nu ii dai toti deodata, ii dai pe rand. si daca ai un salariu decent, pana la urma nici nu iti dai seama.
          oricum, am trecut de ideea cu 1,9TDI care consuma 5% in oras. pana la urma, ce ti-e 15% sau ce ti-e 18%? 10 lei in plus :P da, sunt de acord cu tine, dupa 30 de ani, ma casatoresc, familie si alte alea, luam un c-class combi, cel mai mic motor si cu asta basta. dar pana atunci, las' sa faca vartej in rezervor cand apesi acceleratia.
          @Diesel. Sunt la curent cu aprox toate anunturile. Dar sincer, as vrea sa imi cumpar unul, dupa ce primesc un pont despre o masina, care intr-adevar a fost ingrijita la vremea ei, iar in momentul de fata, "doctorul" a iesit la pensie, a radiat masina, si sta nemiscata in curte de vreun an de zile, poate chiar doi.

          sunt de acord cu orca, dieselul pentru tractoare, benzina pentru masini, dar gazul...il consider cel mai bun compromis (pentru ca pana la urma este un compromis intre senzatie si consum).

          in legatura cu gazul, este in TM un Hummer, nu stiu ce motor au alea, de 5 de 6 mii, pe care a fost montat GPL. chiar sunt foarte curios cum se comporta. sa montez gazul nou pe masina si sa mearga bine un an, ca oricum in maxim un an ma plictisesc de masina si o sa vreau altceva.

          Comment


          • #6
            Daca vrei sa pastrezi mashina doar 1 an in care vei circula doar 600 km, fatzi calculul bine si vei vedea ca din investitia cu gazul vei amorsa doar TVA-ul, plus ca dupa un an deoarece mashina este, sau a fost pe gaz, pierzi procentual cel putzin jumate din potentzialii clienti, asta fiindca multzi sant batutzi in cap, ca si mine dealtfel, fiind convinshi ca; gazul face si mult rau motorului. De curiozitate tot procentual despre cate W140 pe gaz ai auzit ?, spun asta pentru a scoate in evidentza macar procentual preferinta clientului de w140.
            Last edited by orca; 04-29-2008, 11:00 AM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              La asta pot raspunde eu, dar cu referire la locul meu. In Bucureshti sint cam jumate-jumate, si cred ca tendintza e ca majoritatea balenelor sa treaca pe GPL. La voi o fi alta gaina...

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz View Post
                La asta pot raspunde eu, dar cu referire la locul meu. In Bucureshti sint cam jumate-jumate, si cred ca tendintza e ca majoritatea balenelor sa treaca pe GPL. La voi o fi alta gaina...
                Corect , 50%/50%, dar din cei 50% care vor GPL, majoritatea doresc o mashina care anterior nu a fost pe GPL, conform acestor motive am scris :
                "...deoarece mashina este, sau a fost pe gaz, pierzi procentual cel putzin jumate din potentzialii clienti, asta fiindca multzi sant batutzi in cap, ca si mine dealtfel, fiind convinshi ca; gazul face si mult rau motorului..."
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  dar jumatea aia din 50% vor o masina care sa nu fi fost pe gaz inainte, ca sa puna ei si sa stie ce marfa au.
                  ideea cu gazul la mine este ca, dupa ce ma hotarasc sa o scot la vanzare, sa imi pot permite sa stau cu ea si inca un an pana o vand. oricum, nu iti pare rau sa te urci in ea dimineata, mai ales daca nici nu cere de mancare multa.
                  oricum, sunt la fel ca si tine, gazul provoaca mai mult rau motorului. in momentul de fata incerc sa ma autoconving ca nu e asa. caut sa umblu cu cat mai multe masini pe gaz si vedem dupa aia ce decizie iau.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    tendintza e ca majoritatea balenelor sa treaca pe GPL....
                    la vremea ei, foarte putina lume si-o putea permite, dar si-a dorit-o.
                    inca si-o doresc, si, facandu-si calcul isi dau seama ca si-ar putea-o permite in cazul in care ar recurge la compromisul GPL-ului.
                    la fel cred si eu, din ce in ce mai multa lume o sa se intoarca la benzinare pe care vor monta gaz.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by claudiu.g View Post
                      @Diesel. Sunt la curent cu aprox toate anunturile. Dar sincer, as vrea sa imi cumpar unul, dupa ce primesc un pont despre o masina, care intr-adevar a fost ingrijita la vremea ei, iar in momentul de fata, "doctorul" a iesit la pensie, a radiat masina, si sta nemiscata in curte de vreun an de zile, poate chiar doi.
                      Nu stiu de ce doctor vb si de care masina, eu vorbeam de acest S500...

                      Comment


                      • #12
                        da, cum spuneam, stiu de masina asta.
                        dar, mai devreme m-am referit la un caz ipotetic. nu mai cumpar vreo masina daca nu ii cunosc eu, sau vreun apropiat de-al meu, istoricul.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Diesel View Post
                          Nu stiu de ce doctor vb si de care masina, eu vorbeam de acest S500...
                          http://www.clubmercedes.ro/vand-merc...hlight=marasti
                          Aceasta mashina nu este modelul Lung cum zice anuntzul de vanzare, si nu este 1994, ci este 1993.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Nu iti recomand 600 ( in calitate de posesor de 600 ) din urmatoarele motive:
                            1. Consumul pe economic si mers normal este rezonabil doar ca in fiecare moment exista tentatia de a calca cat mai tare pedala iar atunci parametrii se schimba f simtitor ! ( efectul din rezervorul closetului atunci cand tragi apa il vei resimti si in rezervorul balenei tale )
                            2. Instalatia electrica e putin pacatoasa prin constructie . Apar f multe scurturi neasteptate. ( eu unul am dat 12 milioane la service sa o fac si dupa ce au schimbat cablaraia in mare parte, iar am un scurt pe undeva imi bazaie plafoniera si aud acceleratia in difuzoare ) .
                            3. Impozitul e maricel in jur de 35 de mil ( eu unul inca nu l'am platit )
                            ... si pe masura ce imi mai amintesc din patzanii te tin la curent !
                            Eu am luat'o impecabila. Am mers o luna fara problema cu ea dupa care au inceput sa pice....pe rand ...
                            Din auzite S500 ar fi o idee " mai stabil " din punct de vedere tehnic. In ceea ce priveste GPL-ul nu iti recomand. Motoarele ( 500-600 ) sunt mai " sensibile ". Adica 100% apare un tremurici la relanti dupa care incepe balul ( ma refer la un caz cunoscut )

                            Bafta
                            pasiunea NU cunoaste limite !
                            My project - click! MBUNIVERSE

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri.

                              Am luat ce am considerat eu bun din toate. M-am orientat spre un S300TD din 97-98, sau un S280 automat tot cam din anii aia.

                              Ramane de vazut bugetul disponibil...

                              Mai astept oricum pana la anul prin vara, pt ca am eu o presimtire ca vor scadea drastic preturile in Germania la masini.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF