Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi referitoare la un S320 din 1998

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi referitoare la un S320 din 1998

    Salut, doresc sa cumpar un mercedes S320 din 1998 > linkul cu masina este urmatorul: http://www2.autovit.ro/html/2/1/5/3/892153.php Ma interesau parerile voastre sincere ,,Datele,, mele sunt: folosesc masina in Bucuresti (maxim 15 km/zi), de 2 ori pe luna am drum in afara Bucurestiului (1000 de km in total)...

    Multumesc, Razvan

    PS La schimb ofer sfaturi despre ... arhitectura
    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

  • #2
    Mai ai vreo masina in acest moment?

    Ar fi varianta sa cumperi W140-ul pt deplasarile in afara (din punct de vedere al sigurantei).
    Pretul e bun pt anii lui (10 ani) iar dotarile sunt si ele bune.

    Ideal ar fi sa iei cu tine o persoana cu experienta in W140, cand mergi sa vezi masina.

    Comment


    • #3
      Pretul este prea bun pentru a fi adevarat, grija ce functioneaza si ce nu.
      Astea sant datele modelului respectiv...
      (W140) S 320 (Balena)

      Caroserie tip: W 140 E 32 (140.032)
      Fabricata anii: 06.1993 - 09.1998
      Norma de poluare: Euro2 (3-Wege-Katalysator)
      Motor-Typ: M 104 E 32 / 104.994
      Capacitate: 3199 cmc_6 cilindri line
      Putere: 170 kW / 231 PS la 5600 rot/min
      Cuplu: 315 Nm bei 3750 /min
      Distributie: Lant Dublu (Duplex-Rollenkette)
      Motorsteuerung Bosch ME
      Cantitate lichid racire: 14,5 l Wasser
      Cantitate ulei motor: 7,5 l Öl
      Instalatie electrica: 12 V
      Batterie: 100 Ah / situata in portbagaj
      Cantitate rezervor combustibil: 100 Litri
      Suspensia :Arcuri Elicoidale
      Suspensie : Amortizoare/Telescoape pe Gaz
      Suspensie obtionala: hydropneumatischer Niveau-Regulierung
      ABS cu BAS (Bremsassistent)
      Discuri de frana fata/spate: 310 mm / 290 mm
      Jenti: 7 1/2 J x 16 H 2
      Cauciucuri: 235/60 R 16 100 V
      Tractiune spate
      Cutie viteze: 5-Gang-Automatikgetriebe mit elektronischer Steuerung
      Rapoarte Cutie: I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
      Raport Diferential: 3,46
      Viteza maxima: 225 km/h
      Demaraj 0-100 km/h: 8,9 s (cu doua persoane)
      Consum dat de constructor: 90km/h=8,7 / 120km/h=10,7 / urban=14,5 l
      Lungime: 5113 mm
      Latime: 1886 mm
      Inaltime: 1486 mm
      Greutate totala admisa: 2550 kg
      Greutate fata: 1210 kg
      Greutate spate: 1340 kg
      Greutate remorcabila cu frane: 2100 kg
      Greutate remorcabila fara frane: 750 kg
      Greutate proprie: 1890 kg (cu rezervorul plin si roata de rezerva)
      Last edited by orca; 04-24-2008, 12:58 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Originally posted by Diesel View Post
        Mai ai vreo masina in acest moment?

        Ar fi varianta sa cumperi W140-ul pt deplasarile in afara (din punct de vedere al sigurantei).
        Pretul e bun pt anii lui (10 ani) iar dotarile sunt si ele bune.

        Ideal ar fi sa iei cu tine o persoana cu experienta in W140, cand mergi sa vezi masina.

        Am un Passat. Doream sa il dau (schimb) cu Mercedes. Asadar pentru oras.. metroul si mercedesul (sper).

        In Bucuresti cine se pricepe la W140? Daca ai idee.

        Multumesc pentru raspuns.

        Originally posted by orca View Post
        Astea sant datele modelului respectiv...
        (W140) S 320 (Balena)

        Caroserie tip: W 140 E 32 (140.032)
        Fabricata anii: 06.1993 - 09.1998
        Norma de poluare: Euro2 (3-Wege-Katalysator)
        Motor-Typ: M 104 E 32 / 104.994
        Capacitate: 3199 cmc_6 cilindri line
        Putere: 170 kW / 231 PS la 5600 rot/min
        Cuplu: 315 Nm bei 3750 /min
        Distributie: Lant Dublu (Duplex-Rollenkette)
        Motorsteuerung Bosch ME
        Cantitate lichid racire: 14,5 l Wasser
        Cantitate ulei motor: 7,5 l Öl
        Instalatie electrica: 12 V
        Batterie: 100 Ah / situata in portbagaj
        Cantitate rezervor combustibil: 100 Litri
        Suspensia :Arcuri Elicoidale
        Suspensie : Amortizoare/Telescoape pe Gaz
        Suspensie obtionala: hydropneumatischer Niveau-Regulierung
        ABS cu BAS (Bremsassistent)
        Discuri de frana fata/spate: 310 mm / 290 mm
        Jenti: 7 1/2 J x 16 H 2
        Cauciucuri: 235/60 R 16 100 V
        Tractiune spate
        Cutie viteze: 5-Gang-Automatikgetriebe mit elektronischer Steuerung
        Rapoarte Cutie: I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
        Raport Diferential: 3,46
        Viteza maxima: 225 km/h
        Demaraj 0-100 km/h: 8,9 s (cu doua persoane)
        Consum dat de constructor: 90km/h=8,7 / 120km/h=10,7 / urban=14,5 l
        Lungime: 5113 mm
        Latime: 1886 mm
        Inaltime: 1486 mm
        Greutate totala admisa: 2550 kg
        Greutate fata: 1210 kg
        Greutate spate: 1340 kg
        Greutate remorcabila cu frane: 2100 kg
        Greutate remorcabila fara frane: 750 kg
        Greutate proprie: 1890 kg (cu rezervorul plin si roata de rezerva)

        Multumesc pentru detaliile acestea si pentru sfaturile primite la telefon. Ai idee in Bucuresti cine este mai priceput la Mercedes W140?
        Last edited by doktor4carz; 04-24-2008, 13:01 PM.
        Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

        Comment


        • #5
          Probabil ceva mecanici arabi...

          Am o idee...cauta topicul Una din fostele masini a lui Ion Tiriac, acolo e un articol in care unul se lauda ca isi intretine masina la un arab (nu scump). In sectiunea poze a articolului gasesti nr de telefon a respectivului. Suna-l si cere-i nr de telefon al arabului respectiv...poate se indupleca sa vina cu tine contra unui mic comision.
          Desi exista riscul sa-ti zica ca nu e buna si sa o cumpere el...tot ce se poate.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Diesel View Post
            Probabil ceva mecanici arabi...

            Am o idee...cauta topicul Una din fostele masini a lui Ion Tiriac, acolo e un articol in care unul se lauda ca isi intretine masina la un arab (nu scump). In sectiunea poze a articolului gasesti nr de telefon a respectivului. Suna-l si cere-i nr de telefon al arabului respectiv...poate se indupleca sa vina cu tine contra unui mic comision.
            Desi exista riscul sa-ti zica ca nu e buna si sa o cumpere el...tot ce se poate.
            Multumesc frumos. O sa ma apuc de scormonit
            Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

            Comment


            • #7
              masina a fost lovita frontal ,uita-te la volan a avut airbagurile sarite...si grila fata e skimbata...nu stiu cit de tare dar sigur a fost lovita,a recunoscut si fostul proprietar...cred ca a fost revinduta...am vrut s-o cumpar si eu...pretu e prea bun ca sa fie in regula

              Comment


              • #8
                Si eu am zis ca pretul este prea bun pentru ca totul sa fie "roz", o diagnoza spune multe, diagnoza spune si daca shasiul are probleme. In Germania un W140_S320_an1998 si care este in stare buna costa de la 10.000 euro in sus.
                Originally posted by arhitect View Post
                Multumesc pentru detaliile acestea si pentru sfaturile primite la telefon. Ai idee in Bucuresti cine este mai priceput la Mercedes W140?
                Referitor la mecanici, eu sant de parere ca cine se pricepe cu adevarat la W124, cu siguranta se pricepe si la W140.

                Pentru deplasarile in afara orasului este ideala, consumul la viteze de pana in 120 km/h nu trece de 10% pe autostrada, iar pe drumurile nationale de la noi 11,5 %, in S-klasse_W140 confortul si siguranta sant la ele acasa Consumul urban real la un oras precum Bucurestiul este pe la 16%-18% pt. un condus normal, si peste 20% la un condus agresiv. Avand in vedere ca faci in oras maxim 15km/zi (2x7km/zi) un diesel cu siguranta nu se justifica, parerea mea este ca pe distante asha scurte dieselul este chiar contra indicat. La capitolul tamponari ushoare fata/spate, prin oras la W140 de obicei nu trebuie nimic reparat.
                Last edited by orca; 04-24-2008, 15:06 PM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  am mai vazut masina de mai multe ori de vanzare avand mai multi propietari care dupa aia o revindeau.obiceiul romanesc e ca in momentul cand incep problemele sau necesita anumite piese scumpe de inlocuit la masina sa o vinzi.si uite asa o masina circula din mana in mana pana ramane la cineva care nu o ma repoate vinde.

                  masina nu o cunosc...dar iti pot spune ca a fost lovita frontal ceva mai serios,odata ce au fost declansate airbag-urile.si de fel la w140 nu sar airbag-urile doar daca lovesti bara....

                  eu am avut un 124 si dupa accident in care mi-au sarit airbag-urile nu a mai fost ca inainte.masina se comporta altfel,si nu ma parea asa de inchegata ca anterior accidentului.
                  Last edited by 300zxtt; 04-24-2008, 16:32 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rudykelu View Post
                    masina a fost lovita frontal ,uita-te la volan a avut airbagurile sarite...si grila fata e skimbata...nu stiu cit de tare dar sigur a fost lovita,a recunoscut si fostul proprietar...cred ca a fost revinduta...am vrut s-o cumpar si eu...pretu e prea bun ca sa fie in regula
                    Multumesc pentru ,,pont,,. Am vazut astazi masina. E rupta... estetic. Nu stiu cum trebuie sa arate una de varsta ei si de ,,calibrul,, ei, dar asta e jerpelita. Am avut cobra mai buna decat ea. Estetic vorbind. Multumesc tuturor pentru ajutor.

                    Consider acest subiect inchis pentru mine.

                    Nu se poate face o sectiune separata in cadrul clubului mercedes in care sa punem masinile cu probleme sa ne salvam unii pe altii de eventuale tepe? Masini pe care le stim si care au probleme?
                    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      am mai vazut masina de mai multe ori de vanzare avand mai multi propietari care dupa aia o revindeau.obiceiul romanesc e ca in momentul cand incep problemele sau necesita anumite piese scumpe de inlocuit la masina sa o vinzi.si uite asa o masina circula din mana in mana pana ramane la cineva care nu o ma repoate vinde.

                      masina nu o cunosc...dar iti pot spune ca a fost lovita frontal ceva mai serios,odata ce au fost declansate airbag-urile.si de fel la w140 nu sar airbag-urile doar daca lovesti bara....

                      eu am avut un 124 si dupa accident in care mi-au sarit airbag-urile nu a mai fost ca inainte.masina se comporta altfel,si nu ma parea asa de inchegata ca anterior accidentului.

                      Am vazut astazi masina. Intr-adevar este asa cum spui tu... era ,,dezmembrata,,. Nu prea se ,,pupau,, tablele pe ea. in interior era rupta. Nu functionau lucruri pe ea... asa ca i-am urat drum bun si m-am intors acsa . Multumesc frumos pentru TOATE sfaturile. Am invatat multe din discutiile astea cu voi. O sa am nevoie de un sfat cu caracter general dar trebuie sa ma uit sa postez intrebarea la sectiunea potrivita.

                      Asadar multumesc inca o data, revin.
                      Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF