Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

S 320 sau S400

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S 320 sau S400

    As dori sa-mi schimb masina ! Acum am un S320 cdi((w220) din 2001 si ma bate gandul sa il schimb cu un 400 din 2004. Am auzit ca acest model ar avea ceva probleme la motor; este mai pretentios ! Este adevarat ? Ce ma sfatuiti ? Masina este 2004,V8..... si arata extraordinar.
    mihai co

  • #2
    V8 diesel de 4000 e de evitat, sunt problematice, mai multe iti vor spune colegii.

    Comment


    • #3
      Daca vrei , mai bine o schimbi pe a ta tot cu 320 CDi , dar cu facelift.

      Altfel nu are rost .
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        400CDI e un motor problematic şi destul de scump de reparat în caz că o să ai probleme cu el.
        ...

        Comment


        • #5
          Eu am S 400 CDI de 5 ani, iar motorul in afara de clapeta de acceleratie nu a avut nicio problema. Sunt problematice la transmisie unele dintre exemplare. Acum cum ai noroc si cum a ingrijit-o propietarul.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionutc View Post
            Eu am S 400 CDI de 5 ani, iar motorul in afara de clapeta de acceleratie nu a avut nicio problema. Sunt problematice la transmisie unele dintre exemplare. Acum cum ai noroc si cum a ingrijit-o propietarul.
            Asa e. Problema nu e motorul in sine, ci nepotrivirea dintre motor si cutie care nu face fatza la cuplul mare al motorului. Daca masina a fost condusa incet, in stil de protocol nu ar trebui sa fie probleme, insa daca a fost condusa sportiv (si S400 cdi are forta, se simte ca un S500 la acceleratie) atunci pot aparea probleme.

            Comment


            • #7
              Multumesc mult pentru sfaturi ! cred ca cel mai bine ar fi sa-l schimb cu unul mai "tanar", cu facelift, tot 320 ! Au aceleasi caracteristici, banuiesc, asemanatoare cu modelele 2001....
              mihai co

              Comment


              • #8
                Din ce m-am documentat eu,diferente ar fi:exterior- acel face lift,faruri clare,stopuri cu dungulite.La interior sunt schimbate butoanele de pe bord(airmatic,etc) pe la scaune cate ceva..tetierele si cam cel mai important ca sa cautat sa remedieze problema cu sistemul airmatic(perne/compresor),care la modelul pana in 2003(inainte de face lift) a facut ceva probleme..dar si drumurile patriei isi spun cuvantul.

                Comment


                • #9
                  Inseamna ca as face alegerea cea buna insa nu prea gasesc oferte care sa ma ajute ! poate stiti voi ceva parcuri auto serioase care primesc masina ca avans pentru cea "noua" + diferenta etc.......
                  mihai co

                  Comment


                  • #10
                    Stai cuminte... Ramai la ce ai. O sa iti para rau dupa 320 cdi...Eu am avut w220 si cand m-a ''mancat'' de faruri fatoase mi-am cumparat cu 450 de euroi si faruri si stopuri modelul nou. Dupa 2 luni am vandut masina ca tot nu era cum vroiam eu...

                    Comment


                    • #11
                      Eu am vandut E-ul si as vrea sa iau un 400cdi. Este chiar asa de problematic motorul de 4000 cdi? La ce anume are lacune? Ungere? Racire?
                      La ce anume sa fiu atent?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zang View Post
                        Eu am vandut E-ul si as vrea sa iau un 400cdi. Este chiar asa de problematic motorul de 4000 cdi? La ce anume are lacune? Ungere? Racire?
                        La ce anume sa fiu atent?
                        Euam avut un S 400 cdi varianta lunga din 2001,era neagra si un interior nu stiu cum sa ma exprim un crem spre alb,am vopsto toata alba,multe ore de chin sa nu stric ceva apoi la montat,am cumparat faruri clare ca la modelele de 2005 cu xenon si calculator ca de inainte nu avea xenon,stopuri clare cu alb si jante pe 18 amg de pe un s 500 de la dezmembrari,arata superb,la inceput nu ma puteam obijnui cu rontaitul diesel pe afara,in interior nu prea simteam sunetul de cat la demaraje,250 cai putere cu care am batut multe masini la demaraje dar nu mi sa stricat cutia sau altceva,in schimb la o spalatorie a plesnit la propriu perna pe spate stanga de la air matic,1000 euro la service,350 la dezmembrari fara montaj,am fost foarte multumit de ea si sigur cand voi avea din nou ocazia NU VOI EZITA sa mi cumpar o asemenea bijuterie,numai bine tuturor
                        Last edited by mircea600sel; 01-05-2012, 10:00 AM. Reason: Litera mare la inceput de propozitie.

                        Comment


                        • #13
                          De S nu stiu exact cum sta treaba, dar la ML 400 Cdi, pana la 100 000 km cand a iesit din garantie am schimbat toate 8 injectoarele, amandoua EGR-urile si cutia de viteze. Din fericire totul s-a facut pe garantie. Dupa aia am vandut masina.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by barladi View Post
                            De S nu stiu exact cum sta treaba, dar la ML 400 Cdi, pana la 100 000 km cand a iesit din garantie am schimbat toate 8 injectoarele, amandoua EGR-urile si cutia de viteze. Din fericire totul s-a facut pe garantie. Dupa aia am vandut masina.
                            Boala lor sunt injectoarele si proasta conceptie a cutiei de viteze. Motorul asta e un gunoi pe langa cel de 320cdi.

                            Comment


                            • #15
                              S 400 cdi e cel mai problematic din clasa S (W 220) la fel si ML 400 cdi. Cum zicea un coleg mai sus: ,,nepotrivirea dintre motor si cutie care nu face fatza la cuplul mare al motorului,, la majoritatea se duc cutiile din cauza asta.

                              Un S 350 de exemplu http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C20828564.html
                              Last edited by spike2002; 01-11-2012, 20:45 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF