Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Doresc sa achizitionez un Mercedes S

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by S Klasse View Post
    @mertzedes: Ia un S 420 CDI daca vrei putere si iti permiti, bineinteles.
    S 320 CDI se apropie la performante cu Seria 5, deci nu va fi mare diferenta.
    din punctul tau de vedere s320 cdi are aceleasi performante cu 520?
    Last edited by doktor4carz; 01-18-2008, 22:04 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by S Klasse View Post
      @orca: Te contrazic, benzinarul (S 350) nu are un sprint mai bun decat S320 CDI, ci invers.

      S 320 CDI se apropie la performante cu Seria 5, deci nu va fi mare diferenta.
      Pe scurt :
      S350 mai slab decat S320CDI care e aproximativ la fel cu BMW 520-ul care-l are colegul mertzedes

      Adica tradus :
      Mercedes W221_S350 este mai slab decit BMW 520

      Corectatima daca am tradus gresit.
      Last edited by orca; 01-19-2008, 07:09 AM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        din punctul tau de vedere s320 cdi are aceleasi performante cu 520?
        Am zis ca 520 se apropie de performantele lui S 320 CDI nu ca ar fi la fel.
        Deci facem o comparatie:
        520d face 0-100 km/h in 8,3 s si S 320 CDI in 7,5 s, nu e diferenta asa mare.
        Raportul de comprimare la 520d e de 17 si la S 320 CDI e de 18.
        La cuplul lui S 320 CDI e o diferenta mai mare fata de 520d.
        520d are 163 CP, iar S 320 CDI are 235 CP, dar avand in vedere masa mai mare a S-ului (cu 500 kg), aceasta diferenta nu prea se resimte.
        http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

        Comment


        • #19
          In legatura cu a spus orca cu consumu lui350 de 14%.daca era asa imi luam dar nusepotriveste cu cel real.S-ul prietenului meu cosuma 20% iar in cartea tehnica este trecut 12% si totusi este s500.Bineinteles 14% o sa consume doar dupa niste criterii pe care dealeri nu le precizeaza(linie dreapta, nu prea multe ,,stop&go'' etc).
          @S classe: bmw 520d are 340nm si 163 cp.Nu cred ca se apropie de 540nm si 235cp.
          Cu 5-ul am avut o experientza....care putea sa ma omoare:Acum 2 veri mergeam in bulgaria pe o sosea cu o banda pt fiecare sens.La un moment dat ajunsesem in spatele unui tir (aveam 160.era sosea f. buna) franez si adaptez viteza tirului, vroiam sa-l depasesc si urcam un deal,am trecut de dealul acela iar apoi venea vale, de pe contra sens venea alt tir, eu am crezut ca il pot depasi inainte sa treaca acel tir de pe contrasens.Intru pe contrasens si il depasesc. nu aveam pedala la fund.Cand am vazut tirul ca se apropie din ce in ce mai mult am calcat pana la fund.am trecut <,,LA LIMITAA''>>. Ma speriat groaznic.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mertzedes View Post
            In legatura cu a spus orca cu consumu lui350 de 14&#37;.daca era asa imi luam dar nusepotriveste cu cel real.S-ul prietenului meu cosuma 20% iar in cartea tehnica este trecut 12% si totusi este s500.Bineinteles 14% o sa consume doar dupa niste criterii pe care dealeri nu le precizeaza(linie dreapta, nu prea multe ,,stop&go'' etc).

            ...eu am crezut ca il pot depasi inainte sa treaca acel tir de pe contrasens.Intru pe contrasens si il depasesc. nu aveam pedala la fund.Cand am vazut tirul ca se apropie din ce in ce mai mult am calcat pana la fund.am trecut <,,LA LIMITAA''>>. Ma speriat groaznic.
            Sint de acord cu tine, e la mintea cocosului ca : consumul real nu este cel dat de constructori, dar acelasi lucru este valabil si la DIESEL, deci diferenta de consum benzina vs. diesel ramane constanta, eu intentionat exact la diferenta m-am referit.

            Benzinarul este mai potrivit decat dieselul sa te scoata din situatii limita, ca si ceea descrisa de tine cu depasire la "mustata".

            Alegerea este a ta, ai intrebat eu am raspuns,

            PS. Nu cred ca exista carte in care S500 sa fie trecut cu un consum de doar 12% urban.
            Last edited by orca; 01-19-2008, 16:16 PM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              Salutare!
              M-am hotarat.Ma orientez spre Mercedes S 350(w221). Daca are cineva pe aici, va rog, cateva intrebari.

              Comment


              • #22
                Originally posted by mertzedes View Post
                Salutare!
                M-am hotarat.Ma orientez spre Mercedes S 350(w221). Daca are cineva pe aici, va rog, cateva intrebari.
                motorizarea perfecta pt drumurile noastre....cand se cumpara masina second(fara garantie)

                p.s. daca faci multi km si iei masina de noua....recomandat e diesel-ul

                Comment


                • #23
                  o varianta ar fi w220 cu motor de 8 cil ,pusa instalatzie gpl,second-hand si masina si instalatzia gpl....aspirata si masina si instalatzia......ca e mai ieftinache...

                  Comment


                  • #24
                    Problema este ca fac cam 60000 de km pe an.
                    Deranjeaza cu ceva?
                    Pica ceva la el?
                    Totusi imi cam face cu ochiul S420cdi 700nm si 320 de cai....asta e nerefuzabila oferta...si un consum...13-14.

                    Comment


                    • #25
                      Astept un raspuns, va rog....de ce dureaza atat?

                      Comment


                      • #26
                        eu as mai adauga cateva intrebari, de asemenea dorind sa fac o achizitie asemanatoare si anume:
                        1. cat costa intretinerea? aici ma refer la consumabile (ulei, bujii, curele, filtre etc)
                        2. care sunt cele mai intalnite probleme la S-ul 1999-2006 (ma incurc la seriile de caroserii sau ce coduri folositi voi) ce cade mai repede?
                        3. pernele daca a avut cineva probleme cu ele si daca da ce si cat l-a costat.
                        deocamdata atat, cu multumiri anticipate, o sa revin

                        Comment


                        • #27
                          Era un coleg pe aici care spunea ca S 400 cdi e foarte neinspirat, avea masina de cativa ani si era foarte nemultumit de relatiile dintre motor si transmisie
                          Iar pernele am vazut ca pica oricum , sunt vreo 2 topicuri legate de asta.

                          Comment


                          • #28
                            Recomand cu mana pe inima S 320 i , fie w220 fie w221.
                            Motive :
                            - consum real afara 8 - 9 , mers la 160-180 . Mers 120-140 . Cred ca mai putin
                            - al naibi de fiabila , De cand o am n-am bagat decat benzina. ( eu nu am luat-o noua)
                            - motorul de 3200 este cel nativ din 1984 cand a fost prima data pus pe w124 , a fost imbunatatit constant , iar pret performanta este exceptional.

                            Tin sa precizez ca circul zilnic cu masina in Bucuresti si ocazional ( o data la 2 sapt.) la munte . In Bucuresti calculatorul arata 18 , real ( calculat de mine ) este mult mai mic : 14-16.
                            Airmatic-ul este excelent , trebuie avut putina grija cu el atata tot.!

                            Comment


                            • #29
                              Cateva parereri personale (am condus destul de mult un s320cdi W221 urban/extra)

                              - S320 vs S420 => 320 cdi eu zic ca ar fi o alegere mai buna, intradevar daca iei doar datele de pe hartie 0-100 km/h si cai putere ar fi altfel, dar daca pui in balanta si alte aspecte cred ca mi-ai da dreptate, adica v6-le este un motor reusit zic eu, nu prea am auzit mai nici o problema cu ele, din punct de vedere tehnic e mai putin complicat, sa vandut intr-un numar mult mai mare ca si V8-ul, iar din ce am intrebat/citit pe net la motorul 4.2 cdi este destul de greu iar din cauza asta masina are o oarecare tendinta subviratoare. Consumul la 320 urban (in Oradea) este undeva pe la 12-13 dar sare si de 14-15 daca e aglomeratie, daca se merge agresiv cred ca sare chiar mai sus, insa nu scade sub 11. Cel extra urban pe drumuri din Europa se situeaza undeva la 9-10L iar minimul pe care l-am putut obtine a fost 7L pe o distanta de 1000km pe autostrada noaptea cu limitatorul la 140.
                              Alte pareri bune legate de motor, pot sa spun ca masina accelereaza incredibil de puternic pana la 150, practic te tine destul de lipit de scaun. Comparatiile cu 520d sunt inutile, astfel de masini chiar nu pot sa sa se tina dupa tine, iar legat de depasiri la risc, cred ca 540Nm conteaza mai mult decat 30cp oferiti de varianta pe benzina, atat doar, fiind un motor turbo-diesel sugerez folosirea clapetelor de pe volan pentru un kick-down mai rapid. O alta parere buna, legata de drumuri lungi, la 320cdi de ex, la 140 turometrul indica aprox 2000-2200 ture iar la 200 km/h 3000-3100, zgomotul produs de motor fiind insesizabil. Eu zic ca e destul de bine mai ales in materie de fiabilitate. Ca si idee, masina in vara implinesti 2 ani si va avea aproape 30.000km insa nu a avut pana acum absolut nici o problema, doar schimbul de ulei la prima revizie.

                              AIRMATIC = suspensie pneumatica care vine standard la clasa S

                              ABC = Active Body Control, se refera la o varianta imbunatatita daca se poate zice, a Airmaticului adica se refera la o suspensie mai activa care se inclina dupa virajele masini, dar e disponibila doar incepand cu S500 si versiunile mai mari. Sincer, din ce am incercat pana acum nu prea vad necesitatea la asa ceva, avand in vedere ca si costa destul de mult, doar daca vrei sa exploatezi la maximum masina.

                              Sper ca nu v-am plictisit cu descrierea mea referitoare la clasa S, dar am fost sincer si am incercat sa scot in evidenta partile pozitive si negative(daca exista ) ale acestui model.
                              Last edited by doktor4carz; 06-08-2008, 01:28 AM.
                              '90 G300 TD - W460
                              '01 C220 CDI - W203
                              '08 SLK 350 - R171
                              '06 S320 CDI - W221
                              '08 ML320 CDI - W164

                              Comment


                              • #30
                                Bogdanc a spus tot ce era de spus..
                                M-a convins.
                                Insa cum traim in RRomania, problemele se tin scai.
                                Mai trebuie sa astept

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF