Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme dupa schimb racitor ulei S320CDI W221

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme dupa schimb racitor ulei S320CDI W221

    Va salut,

    Am achizitionat la inceputul anului un W221 S320CDI din 2008 cu doar 140k km (cunosc primul proprietar care a avut-o de noua) de care sunt foarte multumit.
    Recent, am hotarat sa schimb racitorul de ulei fiindca am observat o mica scurgere de ulei. Au fost schimbate toate garniturile de la turbo si admisii, cele din urma fiind si curatate, totul aratand ca nou.
    Mentionez ca inainte, motorul mergea si tragea foarte bine, fiind chiar surprins de acest fapt, masina parand mai puternica decat vechiul meu W212 E350.

    Imediat dupa, motorul nu a mai fost la fel, in sensul ca:

    -La ralanti motorul are un mers neregulat, ca un murmur, de parca ar merge in valuri.
    -Atunci cand este pedala de acceleratie usor apasata (sub 20%), la mers usor prin oras, masina merge in "suturi", similar cu mersul la ralanti.
    -Are perioade cand scoate mult fum, lucru ce nu s-a intamplat niciodata inainte. EGR-ul si DPF-ul sunt active.
    -Nu mai trage ca inainte. Nici "zvacul" pe care il avea la plecarea de pe loc nu mai este prezent.

    Imediat am suspectat clapetele din admisii, insa tijele sunt la locul lor si functionale (aparent). Dupa o saptamana, a aparut check engine, care a fost din cauza motorasului ce actioneaza clapetele. L-am schimbat, insa nu a schimbat mersul motorului.

    Nu apare nici un fel de eroare pe star. Am facut toate testele din diagnoza, inclusiv test de compresie, injectoare, EGR si DPF. Totul iese perfect.

    Unicul lucru pe care l-am gasit in neregula este "Insufficient injected quantity" si "Y74 Pressure control valve".
    Totusi, mi se pare cam mare coincidenta ca aceasta sa se fi defectat odata cu schimbarea racitorului, eu suspectand in continuare clapetele din admisii.

    Asadar,

    S-a mai confruntat cineva cu o situatie similara?
    La momentul actual, iau in considerare ori sa schimb rampa ori sa dau jos admisiile (din nou) si sa scot clapetele.

    Va multumesc!
    Last edited by BBman; 04-25-2021, 20:36 PM.

  • #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #3
      Salutare...nu recomand sa renunti la clapete, mai ales ca masina are putini km...renuntarea la ele aduce si alte batai de cap in timp..Egr,Dpf si restul Mai mult chiar, acestea se pot vedea pe tester daca lucreza in parametri optimi in asa fel incat nu e nevoie sa le demontezi iarasi !
      As schimba acel regulator, o data ce e singura eroare gasita sau cel putin as cauta sa vad daca nu cumva in timpul reparatiei a fost atins si deteriorat cablajul sau mufa. Nu are relevanta faptul ca ai umblat la ceva si s-a stricat altceva..e doar o coincidenta cred ! Stima.
      Last edited by Cristi Nazarov; 04-26-2021, 12:00 PM.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Ziua buna, este un test in star pentru acel senzor in care trebuie turat motorul de 2 ori pana la redline si tinut acolo timp de 3 secunde, totul in decursul a 30sec. Oricum poate merita facut si vazut ce rezultate da. Succes!

        Comment


        • #5
          Si injectoarele verificate cu atentie

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF