Va salut,
Am achizitionat la inceputul anului un W221 S320CDI din 2008 cu doar 140k km (cunosc primul proprietar care a avut-o de noua) de care sunt foarte multumit.
Recent, am hotarat sa schimb racitorul de ulei fiindca am observat o mica scurgere de ulei. Au fost schimbate toate garniturile de la turbo si admisii, cele din urma fiind si curatate, totul aratand ca nou.
Mentionez ca inainte, motorul mergea si tragea foarte bine, fiind chiar surprins de acest fapt, masina parand mai puternica decat vechiul meu W212 E350.
Imediat dupa, motorul nu a mai fost la fel, in sensul ca:
-La ralanti motorul are un mers neregulat, ca un murmur, de parca ar merge in valuri.
-Atunci cand este pedala de acceleratie usor apasata (sub 20%), la mers usor prin oras, masina merge in "suturi", similar cu mersul la ralanti.
-Are perioade cand scoate mult fum, lucru ce nu s-a intamplat niciodata inainte. EGR-ul si DPF-ul sunt active.
-Nu mai trage ca inainte. Nici "zvacul" pe care il avea la plecarea de pe loc nu mai este prezent.
Imediat am suspectat clapetele din admisii, insa tijele sunt la locul lor si functionale (aparent). Dupa o saptamana, a aparut check engine, care a fost din cauza motorasului ce actioneaza clapetele. L-am schimbat, insa nu a schimbat mersul motorului.
Nu apare nici un fel de eroare pe star. Am facut toate testele din diagnoza, inclusiv test de compresie, injectoare, EGR si DPF. Totul iese perfect.
Unicul lucru pe care l-am gasit in neregula este "Insufficient injected quantity" si "Y74 Pressure control valve".
Totusi, mi se pare cam mare coincidenta ca aceasta sa se fi defectat odata cu schimbarea racitorului, eu suspectand in continuare clapetele din admisii.
Asadar,
S-a mai confruntat cineva cu o situatie similara?
La momentul actual, iau in considerare ori sa schimb rampa ori sa dau jos admisiile (din nou) si sa scot clapetele.
Va multumesc!
Am achizitionat la inceputul anului un W221 S320CDI din 2008 cu doar 140k km (cunosc primul proprietar care a avut-o de noua) de care sunt foarte multumit.
Recent, am hotarat sa schimb racitorul de ulei fiindca am observat o mica scurgere de ulei. Au fost schimbate toate garniturile de la turbo si admisii, cele din urma fiind si curatate, totul aratand ca nou.
Mentionez ca inainte, motorul mergea si tragea foarte bine, fiind chiar surprins de acest fapt, masina parand mai puternica decat vechiul meu W212 E350.
Imediat dupa, motorul nu a mai fost la fel, in sensul ca:
-La ralanti motorul are un mers neregulat, ca un murmur, de parca ar merge in valuri.
-Atunci cand este pedala de acceleratie usor apasata (sub 20%), la mers usor prin oras, masina merge in "suturi", similar cu mersul la ralanti.
-Are perioade cand scoate mult fum, lucru ce nu s-a intamplat niciodata inainte. EGR-ul si DPF-ul sunt active.
-Nu mai trage ca inainte. Nici "zvacul" pe care il avea la plecarea de pe loc nu mai este prezent.
Imediat am suspectat clapetele din admisii, insa tijele sunt la locul lor si functionale (aparent). Dupa o saptamana, a aparut check engine, care a fost din cauza motorasului ce actioneaza clapetele. L-am schimbat, insa nu a schimbat mersul motorului.
Nu apare nici un fel de eroare pe star. Am facut toate testele din diagnoza, inclusiv test de compresie, injectoare, EGR si DPF. Totul iese perfect.
Unicul lucru pe care l-am gasit in neregula este "Insufficient injected quantity" si "Y74 Pressure control valve".
Totusi, mi se pare cam mare coincidenta ca aceasta sa se fi defectat odata cu schimbarea racitorului, eu suspectand in continuare clapetele din admisii.
Asadar,
S-a mai confruntat cineva cu o situatie similara?
La momentul actual, iau in considerare ori sa schimb rampa ori sa dau jos admisiile (din nou) si sa scot clapetele.
Va multumesc!
Comment