Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S 400 Hybrid 2009-2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    OK, thx...

    Sper sa te ajute, doar că poate e bine sa citesti una alta înainte, mărcile premium pun pret pe safety si cam exact in zona in care la non-premium găsești șurubele și pile de bormașină, aici ( mă rog, nu chiar aici ), găsești acid letal ...Exact așa scrie în documentația oficială la următoarea generație fata de ce îți dau eu....o pata mică în palmă, face inutilă chematul salvării....

    Până la flex, eventual ceva scheme, principii de funcționare, daca vrei, cu plăcere,
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      E bine ca s-au postat specs pt baterie, cred ca e nevoie sa ai o stea pe eticheta sa poti vinde o baterie de 1kWh la pret de masina intreaga. O fi de mega calitate si te tine o viata, de aia se s-o fi stricat.
      Aviz colegilor care imi spun sa nu vorbesc marca de rau. )))

      Acu cred ca lipseau ghilimelele puse peste flex, ca ma gandesc ca dl coleg vb la figurat.
      E clar ca nu ai ce umbla cu flexul pe langa o baterie daca nu vrei sa provoci un incendiu sau macar un nor de fum.
      Chiar si niste baterii de laptop sunt al dracului de periculoase daca nu esti atent cand le incarci, dapoi o baterie de 6.5Ah care probabil da si 60A in impuls. Una doua incep sa se topeasca lucruri si de acolo efectul bulgarului de zapada.
      Last edited by Sharky; 04-08-2019, 20:39 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cl600 View Post
        OK, thx...

        Sper sa te ajute, doar că poate e bine sa citesti una alta înainte, mărcile premium pun pret pe safety si cam exact in zona in care la non-premium găsești șurubele și pile de bormașină, aici ( mă rog, nu chiar aici ), găsești acid letal ...Exact așa scrie în documentația oficială la următoarea generație fata de ce îți dau eu....o pata mică în palmă, face inutilă chematul salvării....

        Până la flex, eventual ceva scheme, principii de funcționare, daca vrei, cu plăcere,
        Daca ai orice documentatie poti sa mi-o trimiti cumva ....in ce priveste taiatul cu flexu este o chestiune simpla ...tai pe sudura ...altfel este prostie curata daca voi credeti ca eu tai bateria pur si simplu ...in fine ...pt cine nu a studiat cat de cat fizic bateria poate parea o prostie ce vreau eu sa fac ......nu uita sa ma suni sa ti dau adresa ...vreau bateria cat mai repede...multumesc pentru raspuns

        Comment


        • #19
          Originally posted by Sharky View Post
          E bine ca s-au postat specs pt baterie, cred ca e nevoie sa ai o stea pe eticheta sa poti vinde o baterie de 1kWh la pret de masina intreaga. O fi de mega calitate si te tine o viata, de aia se s-o fi stricat.
          Aviz colegilor care imi spun sa nu vorbesc marca de rau. )))

          Acu cred ca lipseau ghilimelele puse peste flex, ca ma gandesc ca dl coleg vb la figurat.
          E clar ca nu ai ce umbla cu flexul pe langa o baterie daca nu vrei sa provoci un incendiu sau macar un nor de fum.
          Chiar si niste baterii de laptop sunt al dracului de periculoase daca nu esti atent cand le incarci, dapoi o baterie de 6.5Ah care probabil da si 60A in impuls. Una doua incep sa se topeasca lucruri si de acolo efectul bulgarului de zapada.
          ================================================== ================================================== ===========================================


          Cred ca 1kwh este unitatea de masura pe o celula ...si bateria are peste 10-15 celule ....nu stiu exact ...voi vedea ....in ce priveste calitatea bateriilor Li-ion sunt mult mai sensibile decat bateriile Ni-Mh , baterii ce sunt pe toate masinile hybrid japoneze....
          Nu ma deranjeaza lipsa fiabilitatii la aceasta masina pentru ca imi place atit de mult masina incat diminueaza neplacerile pricinuite de defectiuni

          In ce priveste flexul nu a fost o figura de stil ci pur si simplu va trebui , pe sudura ...sa tai bateria pentru ca , in ansamblu,.. carcasa bateriei este din aluminiu si circula freon printre baterii ....o asemenea tampenie inginereasca eu nu am vazut la nici o alta masina hybrid si cred ca am vazut destule in 10 ani

          Stiu ca un incendiu la o baterie litiu ion este o chestiune diferita fata de orice incendiu ...cica nici cu apa nu s epoate stinge ....in fine .....va voi povesti ce experiente si peripeti voi avea pina voi reusi sa repar o baterie si implicit o masina Mercedes S400 hybrid ......ne auzim curand!

          Comment


          • #20
            Din fericire, legislația impune restricții privind manipularea, transportul, împachetarea, etc.

            Gratis, la noi înseamnă să trimiți pe cineva să o ia cu mânuțele și să se descurce . Noi nu o atingem...
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cl600 View Post
              Din fericire, legislația impune restricții privind manipularea, transportul, împachetarea, etc.

              Gratis, la noi înseamnă să trimiți pe cineva să o ia cu mânuțele și să se descurce . Noi nu o atingem...
              Ok , incerc sa dau de numarul tau de telefon sau o adresa si vin eu si o iau . Nu aveam pretentia sa mi o trimiti. Ne auzim curand

              Comment


              • #22
                In Cluj este cineva care "revergoreaza" baterii de genul. Se schimba doar elementul defect si nu trebuie sa schimbi totul. Si in Brasov stiu ca este ceva de genul, poti sa faci schimb de experienta

                Comment


                • #23
                  Originally posted by grizzlee View Post
                  In Cluj este cineva care "revergoreaza" baterii de genul. Se schimba doar elementul defect si nu trebuie sa schimbi totul. Si in Brasov stiu ca este ceva de genul, poti sa faci schimb de experienta
                  Regenerarea bateriilor hybrid este o frectie la un picior de lemn ...am facut ceva vreme si nu tine nici 3 luni ...doar daca vrei sa vinzi masina cu probleme ....daca schimbi un element va da aceiasi eroare mai devreme sau mai tarziu pe celelate celule ramase....si iarsi o iei de la capat .....

                  Persoana din Brasov care face aceste operatiuni sunt chiar eu .....la masinile hybrid japoneze.....Toyota , Honda si Lexus......la Mercedes ....e naspa pt ca bateria este capsulata ca o butelie de aluminiu prin care circula freon sub presiune .....naspa rau ...in fine ....am ceva idee cum sa procedez dar trebuie sa ma ajute cineva .....trebuie sa sterga informatiile din calculatorul baterie hybrid , ce se afla in interiorul bateriei hybrid ...nu stiu cum sa explic dar nu poti lua o baterie de pe o alta masina si pune pe alta pt ca nu stiu ce .......nu o poate vedea ......si masina nu porneste ....complicat pt mine ...la hybridele japoneze nu este asa
                  Last edited by Florin_WES; 04-10-2019, 21:41 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Rezolva tu problemele HW, ca software îți fac eu, chiar și remote.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Rezolva tu problemele HW, ca software îți fac eu, chiar și remote.
                      nici nu stiu cum sa ti multumesc ....sunt convins ca universul te va rasplati pentru toate bunele care le faci

                      Comment


                      • #26
                        autohybride, ți-am scris și pe prima pagină.

                        Citește regulamentul și respectă regulile generale de postare!
                        În ritmul ăsta o să ajungi să primești avertismente. La al 3-lea avertisment, server-ul te va bana automat
                        Regulament general Club Mercedes.

                        Comment


                        • #27
                          Eu am un C300 hibrid din 2016. Sa înțeleg ca dacă se strica bateria, nu mai pornește?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vladmarcu View Post
                            Eu am un C300 hibrid din 2016. Sa înțeleg ca dacă se strica bateria, nu mai pornește?
                            Binenteles Mașina nu funcționează doar pe benzina

                            Comment


                            • #29
                              Cam care e durata de viața pentru bateriile astea? Bateria mea are 20kw.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vladmarcu View Post
                                Cam care e durata de viața pentru bateriile astea? Bateria mea are 20kw.
                                Nu se stie
                                Eu in 10 ani de experienta am inteles ca poate functiona si 1000000 km dar si 200000 .
                                La mercedes chiar nu stiu ce sa zic . Dupa 8 ani incep problemele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF