Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

S320CDI W221 OM642 - Consum ulei excesiv

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S320CDI W221 OM642 - Consum ulei excesiv

    Dupa numeroase probleme pe care le-am intampinat cu aceasta masina am o nelamurire de ceva timp. Masina a inceput sa consume dupa vreo 200 mii km , undeva la 1,5 L ulei la un interval de 15000km. In momentul actual cu 257000 km consuma un litru pe 5000 km . Garniturile in general sunt toate schimbate , intercoolerul a fost cumparat nou acum 20 mii km ... reviziile le fac intre 13-15 mii km , toate piesele originale MB , uleiul folosit a fost Mobil 1 ESP Formula 5W-30 si la ultimele 2 revizii am pus MB original. Am schimbat diverse garnituri , epurator de gaze , oringuri , etc la sfatul mecanicilor dar nici o schimbare . Nu da fum alb , gri , nu miroase a ulei ars. Racitorul de ulei e schimbat , exclus sa piarda ... poate doar la clapeta de acceleratie vad ca este murdara de ulei in rest nimic. Sfaturi sugestii , trebuie segmentat motorul ? Daca da , de ce asa repede tinand cont de ingrijirea excesiva a masinii de care a avut parte ( revizii la 13-15k km doar cu piese originale , combustibil doar premium ) ?

  • #2
    Nu segmenta nimic.
    La cum scrii masina aia e sac fara fund. Uleiul e ieftin, se completeaza si gata. Probabil va merge mult si bine.

    Comment


    • #3
      Răcitorul de ulei e schimbat, sigur? Sau doar garniturile?

      Scoate scutul motor și vezi ce e acolo. Uleiul nou, băgat Intr-una peste cel vechi se va transforma in vestita marmelada...

      Dacă vezi urme de ulei pe la clapeta de accelerație, înseamnă că mai trebuie schimbate 2-3 garnituri. Sistemul ne-etans, pe lângă pierderea presiunii, deranjează epurarea uleiului.

      Last edited by cl600; 01-29-2019, 21:14 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Schimbat sigur si racitorul ( unde duc masina la reparat stau langa ea si vad ce piese schimba indiferent de cat dureaza ) Inainte arunca 1 litru de ulei pe saptamana afara cu racitorul defect , acum nu vad picatura de ulei sub masina in locul unde o parchez . Am luat un oring de la clapeta de acceleratie pe care-l schimb maine . N-am idee de ce a ajuns sa manance ulei ... poate este necesar un ulei 5W40?

        Comment


        • #5
          Baga 5w40, are vascozitate mai mare si nu o sa mai manance atata.

          Comment


          • #6
            Doar că 5w40 cu norma 229.51, e cam rar.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Vezi cu epuratorul de gaze cum sta treaba. Bine zice colegul nostru.
              Dupa atata vreme nu strica o curatare si sa te asiguri ca traseul nu e infundat. Curat nu are cum sa fie.

              La consum de 1L la 5mii nu are cum sa scoata fum negru/alb sau altele.
              Eventual scoate fum alb sau inecacios dimineata la pornire, cel putin asa e la benzina cand sunt duse semeringurile de supape.
              In opinia mea 1L la 5k e decent, completezi si tu de 2 ori si a 3-a oara nu mai completezi ca faci schimbul.

              Comment


              • #8
                Am inlocuit epuratorul de gaze acum 2 luni .Nu scoate fum alb dimineata, nici in sarcina .. Atunci o las asa si completez 1L la 5k km

                Comment


                • #9
                  Mai am o nelamurire in legatura cu uleiul de motor. Cumparam de la un magazin online cunoscut ptr piese auto ulei mercedes original cu 25lei /L. De data asta am vrut sa cumpar de la autoklass iar preteul per litru era de 58 lei cu discount 10%. Am cautat codul oferit de ei si gasesc cu 70lei litru de ulei de motor 5w30 . Care sa fie diferenta intre cel de 25 lei si cel de 58 lei?

                  Comment


                  • #10
                    DAca schimbi la 13k, cred ca nu conteaza asa mult. Baga codurile si cred ca poti cauta dupa ele pe net.
                    Pana la urma motorul e jegos de depuneri pe dinauntru?
                    Probabil ca nu, deci nu te agita degeaba.

                    Comment


                    • #11
                      Fugi de uleiul original Mercedes. Nu mai este ce a fost. Am citit multe pareri negative despre el de la colegi aici pe forum.
                      Fugi si de orice ulei produs in Italia, indiferent de marca.
                      La cum spui ca este ingrijita masina si s-au inlocuit toate piesele respective, vad doar doua posibile cauze:
                      - segmentul de pe piston care curata pelicula de ulei cand pistonul coboara este blocat cu mazga /lacuri etc. si nu mai curata eficient rezultand la aparitia si arderea uleiului in camera de ardere.
                      Poti folosi un aditiv de curatare Motor Flush de la Liqui Moly sau Wynn's. Se pune in uleiul de motor uzat inainte de schimbul de ulei. Se lasa 10 minute motorul pornit la ralanti nu se merge deloc cu masina, apoi se da drumul la uleiul de motor vechi pe la busonul de golire (nu se scoate cu pompa) si se lasa sa se scurga minim 15-20 de minute. Acest aditiv subtiaza uleiul de motor si curata segmentii, depunerile de lacuri, partile superioare ale chiulasei si axelor cu came, etc. cu cat sta sa se scurga mai mult, cu atat este mai bine.

                      - pot fi pierderi pe la oringurile de la supape care nu mai etanseaza perfect si scapa ulei in camera de ardere. Exista si aici aditiv pentru tacheti hidraulici de la Liqui Moly sau Wynn's care se toarna in uleiul de motor intre schimburi si in unele cazuri rezolva sau atenueaza scurgerea uleiului in camera de ardere. Depinde daca exista uzura acolo si cat de mare este aceasta.

                      Este doar opinia mea, nu sunt expert in motoare diesel. Din ceea ce au spus colegii, chiar daca iti arde ulei nu vei vedea pe teava de esapament funingine sau fum datorita filtrului de particule.
                      Sper sa rezolvi problema.
                      Stima.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Din pacate cand semeringurile de la supape sunt coapte nu prea ai ce aditiv sa mai pui.
                        LA benzina fumul alb inecacios dimineata la pornire tradeaza asta, probabil si la diesel.
                        Evident nu stiu daca e cazul aici.
                        Sunt aditivi care mai umfla/inmoaie garniturile dar cine stie ce efecte adverse au si ce alte garnituri pot afecta si sa sari din lac in putz.

                        Poate te poti uita cu un endoscop sa vezi cum arata cilindri, daca se mai vad urmele de honuire dar e cam mult de lucru.
                        Nu e ca la benzina unde scoti o bujie si gata.
                        Daca urmele de honuire sunt duse in directia transversala motorului probabil nici segmentii nu sunt ce au fost si e normal sa pape ulei indiferenti cat aditiv vei pune.

                        DAR pt 1L la 5mii km, ce mare lucru e sa completezi de 2 ori?
                        Motorul va merge mult si bine. Te saturi de masina pana atunci. Incearca alt ulei, vezi ce iese, sansele sa strici ceva in felul asta sunt minime.

                        Atat cat te-ai uitat in motor, daca nu sunt urme de jeg in locurile unde circula uleiul atunci nu ai probleme cu depunerile.
                        Nu te stresa unde nu e cazul.

                        Vezi de clapeta aia, vezi tot sistemul de ventilatie carter sa fie ok si in rest circula cu masina.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF