Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor S320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In general simptomul ce-l spui este clar pobleme pe sisitemul de asistenta turbina.Adica turbina se intepeneste datorita combustibilului (asta bun care este) Verifica daca nu agata turbina la cald! (cu un tester) naspa dar fara testere foarte greu de depistat.Simptomul e clar de TURBO!!

    Comment


    • #17
      Daca si dupa aceea nui dati de cap, ne auzim.
      Originally posted by Bazil_mb View Post
      Salut,
      Ai in Cimpulung Moldovenesc un domn Irinel cu Star Diagnosis.Mergi la el

      Comment


      • #18
        Am achizitionat mercedes s 320 cdi 4matic in aprilie 2009 de la reprezentanta din cluj. Dupa aproximativ 10.000 de km, in momentul in care masina era in "drive" si oprita la semafor(de ex), se simteau vibratii in volan si in caroserie, care atunci cand schimbatorul era in pozitia "n" dispareau. Deoarece macina nu facea tot timpul asa, mi-a fost f greu sa le explic celor de la mercedes despre aceasta problema. Cand totusi am reusit sa le explic situatia(luandu-l pe seful de la service la o plimbare prin oras pana cand a inceput masina sa faca urat)au inceput si problemele.
        In prima faza mi-au spus ca ar putea fi vb despre tamponul de la motor si ca atare, au si schimbat tamponul din dreapta (desi nu era cazul). Bineinteles ca nu au vrut sa consemneze in caietul service motivul schimbarii tamponului. Vibratia desigur ca nu a disparut.
        Au hotarat sa-mi inlocuiasca convertizorul cutiti de viteze automata, care de altfel a fost stipulat si in caietul service, dar vibratiile nu au disparut nici de aceasta data.
        Am fost trimis la bucuresti, precizandu-mi-se ca cei de la Cluj sunt depasiti de situatie, fiind necesara pregatirea unui dosar pentru informarea celor din Germania. Eram pentru a 12-a oara in service...
        Dupa pregatirea dosarului, la indicatiile producatorului, mi-au fost inlocite planetarele stanga si dreapta in 10.09.2009, stipulate si in caietul service, bineinteles fara a fi precizat motivul schimbarii.
        Concluzia: NU AU DISPARUT VIBRATIILE.
        In 13.10.2009, s-au inlocuit DIN NOU cele 2 planetare cu altele trimise de producator, dupa care SURPRIZA: dispare vibratia(am discutat cu n ingineri mecanici si nimeni nu si-a putut explica de ce au schimbat producatorii planetarele).
        1 martie 2010 - incredibil, dar au reaparut vibratiile!
        Daca ma poate ajuta cineva pentru bataia de joc la care am fost supus de catre reprezentantii firmei Mercedes, in conditiile in care mi s-a dat de inteles ca as putea fi o persoana prea pretentioasa, as dori sa aflu cum as putea sa ii determin sa-mi schimbe masina, aceasta fiind inca in garantie sau sa ajung sa port o corespondenta cu cei direct din Germania(sau sa o repar in Germania)... pentru ca sub nicio forma nu doresc sa mai schimb ceva pe masina asta, pentru ca am ajuns la concluzia ca habar nu au cei de aici despre ce este vorba!!!
        Astept un raspuns!

        Comment


        • #19
          Salut

          Bogosian, iti dau un sfat....ia legatura direct cu reprezentanta mercedes din germania si explicale lor ce ai explicat aici, si presupun ca vor fi mai colaboratori, eventual explicale din start ca nu doresti sa mai ai deaface cu reprezentanta din romania, pe moivul care il ai.....eu am discutat cu germanii, bine pe alt motiv in legatura cu totul altceva si am colaborat direct cu ei, chiar mau trimis la reprezentanta mama....deci succes
          Last edited by shakale; 03-11-2010, 13:16 PM. Reason: Greseli in text
          Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

          Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

          + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
          si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
          si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

          Comment


          • #20
            pt mihai costineanu!!in legatura cu problema cu motorul care nu se mai tureaza peste 3000 de ture.In mod sigur este vorba de motorasul de la galeria de admisie si eu am avut aceasi problema doar ca la tine este blocat pe inchis iar la mine am avut norocul sa se blocheze pe deschis si nu a trebuit sa al schimb si merg perfect si acum cu el defect dar pe deschis. ))))) daca vrei iti pot da numarul de telefon al unui baiat din Arad ce lucreaza la Mercedes dar e departe cel mai expert si capabil electricean si mecanic pe care eu l-am cunoscut vreodata!!!

            Comment


            • #21
              Multumesc mult, de cand am postat problema am schimbat debitmetrul, i-au facut testul de vacum si au ajuns la concluzia ca este egr-ul varza ! Cica pe acolo scapa ceva si de asta nu este valoarea de vacum in parametrii si automat nu functioneaza !!! Sunt satul de service-ul din tara asta !!! Nimeni nu stie mare lucru cu tot cu tester si mama testerului, sunt praf si pulbere !Daca ai un numar de tel. al cuiva autorizat mai incerc si asta si dupa aceea ma duc direct in Germania !!!!!!
              mihai co

              Comment


              • #22
                Salut...Ma numesc Ovidiu ,sunt nou pe acest forum..in cazul in care nu s-a rezolvat problema cu motorul care nu se tureaza mai mult de 3000 rot/min as vrea sa precizez ca si eu am avut aceasta problema tot la un S 320 cdi si am rezolvat-o prin curatirea EGR.

                Comment


                • #23
                  Stie cineva de unde pot face rost de un manual (scheme) de reparatie ptr motorul de pe W140 (350td), OM603
                  Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mihaicostineanu View Post
                    Multumesc mult, de cand am postat problema am schimbat debitmetrul, i-au facut testul de vacum si au ajuns la concluzia ca este egr-ul varza ! Cica pe acolo scapa ceva si de asta nu este valoarea de vacum in parametrii si automat nu functioneaza !!! Sunt satul de service-ul din tara asta !!! Nimeni nu stie mare lucru cu tot cu tester si mama testerului, sunt praf si pulbere !Daca ai un numar de tel. al cuiva autorizat mai incerc si asta si dupa aceea ma duc direct in Germania !!!!!!
                    clapeta de acceleratie nu da nici o eroare? eu am avut aceeasi problema la s 400 cdisi vazand ca nu ii da nimeni de cap am mers la autoklass pentru tester .Am inlocuit clapeta de acceleratie si s-a rezolvat

                    Comment


                    • #25
                      Nui vorba de aceeasi clapeta el are cu totul alt motor si nu are asa ceva este diferit. Dar probabil ca masina deja sa reparat.
                      Originally posted by zurli View Post
                      clapeta de acceleratie nu da nici o eroare? eu am avut aceeasi problema la s 400 cdisi vazand ca nu ii da nimeni de cap am mers la autoklass pentru tester .Am inlocuit clapeta de acceleratie si s-a rezolvat

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by picuarad View Post
                        pt mihai costineanu!!in legatura cu problema cu motorul care nu se mai tureaza peste 3000 de ture.In mod sigur este vorba de motorasul de la galeria de admisie si eu am avut aceasi problema doar ca la tine este blocat pe inchis iar la mine am avut norocul sa se blocheze pe deschis si nu a trebuit sa al schimb si merg perfect si acum cu el defect dar pe deschis. ))))) daca vrei iti pot da numarul de telefon al unui baiat din Arad ce lucreaza la Mercedes dar e departe cel mai expert si capabil electricean si mecanic pe care eu l-am cunoscut vreodata!!!
                        Am acceiasi problema la un s320 cdi din 2002.Nu se tureaza peste 2000rtm..
                        poate fi si debitmeru?
                        Acel motoras de la galerie se poate demonta usor,se poate vedea(pentru serie)?
                        Sunt cam departe de Arad.Sunt din Sinaia.Daca poate cineva sa rezolve il gazduiesc cu placere(am pensiune)si platesc bine.

                        Comment


                        • #27
                          si eu am avut problema cu turatu peste 3000.... si am pus testaru si mia dat electrovalvele..... am schimbat si tot asea pateam peste 3000 abia daca se mai tura.....am mers la mecanic si am constatat ca un furtun de vacum avea o mufa rupta am facut ceva improvizatie cu un mecanic bun din arad si acuma merge brichi masina......mai poate fi si butelia de vacum fisurata..... bafta

                          Comment


                          • #28
                            si eu am incalzitoru ala auxiliar busit si am avut problema cu aceleratu peste 3000 si problema a venit de la un furtun spart care venia de la butelia de vacum.... la tn mai poate fi electrovalvele sau debitmetru de aier..... cu incalzitoru ala merg si acuma asea atata ca se incalzeste mai greu iarna si nu creste apa numa pana la vrio 60 grade c.... baiatu ala din arat e foarte ok si eu il stiu.....

                            Comment


                            • #29
                              Posturi agramate si neconforme regulilor acestui forum.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF