Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor S320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor S320 CDI

    Buna ziua, sunt cam nou pe aici si as avea ceva nelamuriri. In primul rand : am un mercedes s 320 diesel din 2001 si problema este legata de motor ! A patit cineva sa nu mai traga motorul cum trebuie in timpul mersului ? Daca opresc si il repornesc merge totul ok o perioada dupa care iarasi nu trage cum trebuie. Ce poate fi ?Astept o lamurire ,daca o poate da cineva
    mihai co

  • #2
    Hmm..

    Originally posted by mihaicostineanu View Post
    Buna ziua, sunt cam nou pe aici si as avea ceva nelamuriri. In primul rand : am un mercedes s 320 diesel din 2001 si problema este legata de motor ! A patit cineva sa nu mai traga motorul cum trebuie in timpul mersului ? Daca opresc si il repornesc merge totul ok o perioada dupa care iarasi nu trage cum trebuie. Ce poate fi ?Astept o lamurire ,daca o poate da cineva
    Nush ce sa zic...in principal ceva legat de alimentare. Poate fi pompa de mototrina...sau sa nu ai vreun gunoi prin filtru ceva....in principal problema e de la alimentare...cei mai in cunosinta de cauza sa posteze...
    Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

    Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

    + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
    si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
    si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

    Comment


    • #3
      Poate sa fie si vre-un furtun de la vacum spart sau lipsa (asta a fost cauza la mine) sau poate sa fie si vre-un senzor sau contact imperfect la debilimetru de aer.

      Comment


      • #4
        Conteaza si turatia motorului atunci cand acesta nu trage ? de ex peste 2000 de ture nu mai trage , se plafoneaza la 3000 de ture si nu merge mai mult de atat...Sau indiferent de turatie trage greu?

        Comment


        • #5
          Originally posted by mihaicostineanu View Post
          Buna ziua, sunt cam nou pe aici si as avea ceva nelamuriri. In primul rand : am un mercedes s 320 diesel din 2001 si problema este legata de motor ! A patit cineva sa nu mai traga motorul cum trebuie in timpul mersului ? Daca opresc si il repornesc merge totul ok o perioada dupa care iarasi nu trage cum trebuie. Ce poate fi ?Astept o lamurire ,daca o poate da cineva
          In primul rand pune-o pe un tester.In al doilea rand,mai mult ca sigur problema este de la debitmetru.Schimba-l si ai sa vezi diferenta...

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            multumesc ! da de la 3000 ture nu mai urca asa cum ar fi normal sa o faca; poti sa calci pedala la fund si nu are o reactie prompta cum ar trebui ci se ambaleaza si merge ca o masina cu motor foarte mic
            mihai co

            Comment


            • #7
              Originally posted by mircea600sel View Post
              In primul rand pune-o pe un tester.In al doilea rand,mai mult ca sigur problema este de la debitmetru.Schimba-l si ai sa vezi diferenta...
              am pus-o pe tester si mi-au zis ca este vorba de un sistem de incalzire auxiliara busit si de aceea nu merge, ii taie alimentarea electronic! se poate asa ceva ?
              mihai co

              Comment


              • #8
                Originally posted by grigorean View Post
                Conteaza si turatia motorului atunci cand acesta nu trage ? de ex peste 2000 de ture nu mai trage , se plafoneaza la 3000 de ture si nu merge mai mult de atat...Sau indiferent de turatie trage greu?
                dela 3000 ture nu mai are reactia prompta pe care trebuie sa o aiba si merge din inertie si greutate, cred. O pot ambala la maxim (pedala la podea) si nu trece de 3000 ture
                mihai co

                Comment


                • #9
                  Problema aceasta o am si eu cu un E270 din 2001, motor cdi. Din pacate nu am apucat sa o pun pe tester dar sper ca vineri sau cel tarziu saptamana viitoare sa ajung cu ea la mecanic. Din cate am aflat, din pe net articole (mai mult in engleza ca in ro n-am prea gasit mare lucru) sau de pe la prieteni cauzele pot fi urmatoarele:
                  • Debitmetru: din cate am inteles de la mecanic debitmetru nu face figur cand si cand, deci e putin probabil. Daca ai debitmetru dus iti merge prost tot timpul si nu are efect faza cu oprit si pornit din nou (pret debitmetru nou 70-140 euro)
                  • Valva EGR: trebuie curatata, si in cel mai rau caz inlocuita (sper sa nu pateasca cineva chesti asa grave, este vreo 300 euro din cate am inteles)


                  Problema ta poate fi insa alta, la fel si la mine. Cazurile de mai sus sunt cele prezentate de mecanicul cu care am vorbit ca fiind cele mai probabile, dar pentru o diagnoza corecta apeleaza neaparat la cineva cu tester, asta ca sa nu ai surpriza sa schimbi piese degeaba.

                  La mine "limitarea" apare la 2000 de ture, urca peste 2000 de ture dar foarte greu.
                  Last edited by Luxian; 01-12-2010, 19:43 PM.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Problema aceasta o am si eu cu un E270 din 2001, motor cdi. Din pacate nu am apucat sa o pun pe tester dar sper ca vineri sau cel tarziu saptamana viitoare sa ajung cu ea la mecanic. Din cate am aflat, din pe net articole (mai mult in engleza ca in ro n-am prea gasit mare lucru) sau de pe la prieteni cauzele pot fi urmatoarele:
                    • Debitmetru: din cate am inteles de la mecanic debitmetru nu face figur cand si cand, deci e putin probabil. Daca ai debitmetru dus iti merge prost tot timpul si nu are efect faza cu oprit si pornit din nou (pret debitmetru nou 70-140 euro)
                    • Valva EGR: trebuie curatata, si in cel mai rau caz inlocuita (sper sa nu pateasca cineva chesti asa grave, este vreo 300 euro din cate am inteles)


                    Problema ta poate fi insa alta, la fel si la mine. Cazurile de mai sus sunt cele prezentate de mecanicul cu care am vorbit ca fiind cele mai probabile, dar pentru o diagnoza corecta apeleaza neaparat la cineva cu tester, asta ca sa nu ai surpriza sa schimbi piese degeaba.

                    La mine "limitarea" apare la 2000 de ture, urca peste 2000 de ture dar foarte greu.
                    Am testat-o de cateva ori si nu da nici o eroare cu exceptia unei instalatii de incalzire auxiliare pe care, zice mecanicul meu, o are doar s klasse. Nu este clasica incalzire auxiliara ci un sistem de incalzire pus de ei pentru fite pe acest model si care cade cel mai des pentru ca este prost facut.Explicatia lui este ca acest fenomen(faptul ca nu mai trage) se produce ca urmare a faptului ca este o eroare si calculatorul taie automat alimentarea
                    mihai co

                    Comment


                    • #11
                      Depinde pe ce tip de tester ati pus masina. Sint unele care nu vad in totalitate defectele. Daca erati din zona, va ziceam exact de unde provine defectul si ulterior poate o si reparam.
                      Originally posted by mihaicostineanu View Post
                      Am testat-o de cateva ori si nu da nici o eroare cu exceptia unei instalatii de incalzire auxiliare pe care, zice mecanicul meu, o are doar s klasse. Nu este clasica incalzire auxiliara ci un sistem de incalzire pus de ei pentru fite pe acest model si care cade cel mai des pentru ca este prost facut.Explicatia lui este ca acest fenomen(faptul ca nu mai trage) se produce ca urmare a faptului ca este o eroare si calculatorul taie automat alimentarea

                      Comment


                      • #12
                        cheie s klasse

                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Depinde pe ce tip de tester ati pus masina. Sint unele care nu vad in totalitate defectele. Daca erati din zona, va ziceam exact de unde provine defectul si ulterior poate o si reparam.
                        Buna ziua, am nevoie de o cheie pentru masina ! Este vorba de un S klasse, 2001, cheia are pe ea deschiderea masinii si a portbagajului ! Cat poate costa si cum pot intra in posesia ei ? ce acte aveti nevoie ?
                        mihai co

                        Comment


                        • #13
                          Numai in cazul cind nu mai porneste deloc din cauza telecomenzii va pot ajuta cu o cheie noua. Ma ocup cu reparatii la ele, nu cu multiplicari. Imi trebuie serie de sasiu.

                          In caz ca nui dati de cap cu reparatia la masina, va pot ajuta.
                          Originally posted by mihaicostineanu View Post
                          Buna ziua, am nevoie de o cheie pentru masina ! Este vorba de un S klasse, 2001, cheia are pe ea deschiderea masinii si a portbagajului ! Cat poate costa si cum pot intra in posesia ei ? ce acte aveti nevoie ?

                          Comment


                          • #14
                            cd DX pentru navigatie la s 320 ! are cineva asa ceva ?
                            mihai co

                            Comment


                            • #15
                              S -320 cdi

                              Salut,
                              Ai in Cimpulung Moldovenesc un domn Irinel cu Star Diagnosis.Mergi la el

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF