Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema releu electroventilator W140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema releu electroventilator W140

    Sal all,

    Am o problema la W140 s350 din 1995. Cand am iesit din iarna si s-a mai incalzit am observat ca electroventilatorul(de fpat electroventilatoarele merg aiurea). Respectiv, porneau dar nu se mai opreau, dar porneau direct pe treapta 2, si asta pe la 85 de grade. Mi s-a spus ca ar fi de vina releul de la electroventilatoare, am inteles ca termostatul da comanda la releu care mai departe la electroventilatoare, si ca ar avea 2 trepte de viteza.
    Nu am gasit atunci releu bun si am lasat masina asa ca nu era cald si nu dadeam drumul la aer, dar acum cand am dat drumul,. am alta problema - electroventilatoarele pornesc f tarziu, si merg maxim 5 sec apoi se opresc, si ajung la temperaturi destul de mari la motor.
    Am nevoie de o parere - e corect ce mi s-a spus ca e releul, si daca da, aveti idee unde se poate gasi unul la un pret normal ?

    Merci,

  • #2
    Salut ! Si la mine pornesc tarziu si f rar.. in oras in trafic cand dai acceleratie/frana la interval de 2 secunde cu clima pornita imi ajunge la 98-100grade. Dar cand incep sa ma misc si mai prind portiuni libere coboara pe la 90... la jum intre 80-100.Daca nu iti trece de 97-100 de grade cand sunt 50 de grade afara la asfalt poti sta linisttit ca nu pateste nimic. Oricum daca afli noutati anunta'ma si pe mine! Spor
    pasiunea NU cunoaste limite !
    My project - click! MBUNIVERSE

    Comment


    • #3
      Nu e nici un releu e termocupla care trebui sa o iei doar de la Mercedes originala ca sa fi sigur, pt ca w140 le are mai speciale '' are mai multe trepte de viteza '' O termocupla normala deschide si inchide un circuit la o anumita temperatura iar astea de W140 au mai multe deschideri si inchideri. Eu am dat pe ea 40 de euro adusa din germania.
      Inainte am pus cu DOK una de pe un ochios si imi porneau vantilatoarele la 100'c si nu se mai opreau, pe viteza maxima de ziceai ca sunt elicopter si nu mai urca temperatura mai mult de 80'c.
      Daca nu depaseste 100'c nu iti fa probleme.

      Comment


      • #4
        Ok, merci pt raspunsuri, intre timp am facut diagnoza si am rezolvat problema.

        Acum pentru cei interesati, ca a venit caldura mare si e un subiect mai delicat sa va explic ce am aflat:

        Sistemul electric de racire de pe w140 este format din : termocupla, releu, electroventilatoare.
        electroventilatoarele pornesc in 2 situatii disticte si independent unul de altul: pornesc odata comandata de termocupla de la aerul conditionat(freon) - nu are nici o legatura cu temperatura apei indicata in bord, si ar trebui sa porneasca pe caldura destul de des si sa invarta cam 5 secunde la turatie mare.
        Apoi electroventilatoarele pornesc independent de aerul conditionat comandate de termocupla de la motor - temperatura apei. Temperatura nominala de pornire la apa este de 95 grade C, pe ceasul indicator avem gradatie 80, intermediara si apoi 120 C. Cea intermediara am aflat este de 90 C, nu de 100 cum credeam eu, deci electroventilatoarele ar trebui sa plece cand acum trece cu cativa milimetri peste acea gradatie.
        Acum toate comenzile din aceste 2 surse independente trec printr-un releu cu 2 bobine si 2 randuri de contacti (turatie mica si mare la ventilatoare).
        Ca sa nu mai amintim ca din acest sistem face parte si o rezistenta destul de mare, pe care o puteti identifica intre cele 2 electoventilatoare, este un tub de metal mdestul de mare ca dimensiuni, cam un marker, in care intra 2 fire. Ce face aceasta rezistenta este sa coboare voltajul de la 12 pe la 9 V pentru a se obtine turatia mai scazuta la electroventilatoare. Din ce am inteles aceasta rezistenta este cunoscuta a se strica la W140, o solutie rapida ar fi sa uniti cele 2 fire care intra in ea, electroventilatoarele vor functiona normal dar pe turatie maxima in loc de turatie redusa.

        Ce se intamplase la mine: termocupla de la apa se defectase, comanda electroventilatoarel sa porneasca la 80 C, nu mai dadea comanda de oprire, fapt ce a dus si la defectarea releului care a fost suprasolicitat. Reparatia a constat in : inlocuire termocupla, inlocuire releu, unire fire la rezistenta de care am vb mai devreme.

        Sper ca informatiile sa fie de folos si sa nu fi batut campii pe alocuri,

        salutare all,

        Comment


        • #5
          Corect ! Termocupla la S600 v12 e doar pt v12 si nu se potriveste cu nici un alt tip !
          PS. Liniutza intermediara e de 100'C. SIGUR !
          Last edited by rommy20005; 05-20-2009, 15:49 PM.

          Comment


          • #6
            Mai am si eu o rugaminte.Imi poti spune unde e releul acela de care spui?

            Comment


            • #7
              Salut, scuze de intarziere, releul este in partea dreapta cum te uiti la motor, dupa cutia de sigurante, se scot niste plastice(carcase) ca sa ai acces, practic e un pic mai in spate in a 2-a cutie de relee, e un releu negru lung, are inauntru 2 bobine. imi pare rau ca nu pot fi mai explicit este ceea ce imi aduc aminte cand am asistat la reparatie.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF