Bun gasit dragilor cu o noua problema!
Zilele astea am petrecut ceva timp cu balena mea. Doar eu si cu ea pe lungul , frumosul si deosebitul drum spre service.
Problema consta intr-un tremurici la relanti ce se simte in podea si care vine odata la aprox 4sec.
Acul de la turometru mentionez ca nu danseaza deloc ,ci sta constant la locul lui la aprox.500ture.
Primul pas a fost sa schimb toate cele 12 bujii deoarece le avea pe cele originale din 1992 , neajungand la o solutie.
Al doilea pas a fost scoaterea furtunasului de pe partea dreapta ce are legatura cu aerul. In momentul in care il astupam cu degetul motorul mergea rotund si cand il destupam dadea semne de dezechilibru. Am scos fisele (cu motorul in mers) si atunci am observat ca "scanteia " fiselor de la 2 pistoane (de pe partea dreapta) era putin intarziata fata de celelalte. Parerile prietenilor mei tinichigii , mecanici , dulgheri si manari... de pe acolo au fost impartite. Unii spun ca ar avea legatura cu vacumul , altii spun ca ar fi de la debitmetrul de aer , iar eu ma gandeam ca ar fi de la capacele de delco. Precizez ca nu vrea nimeni sa'si prinda urechile la masina mea chiar si pe bani Sper ca am explicat corect fenomenul si astept si din partea voastra niste pareri.
Multumesc!
P.S Toata lumea spune ca trebuie pusa pe tester. Buba e alta.. nu are nimeni softul, iar cei de prin Iasi care se ocupa in special cu diagnoze spun ca nu isi complica viata cu vechitura mea pt ca provoaca doar nervi.
Completare: turatia sta la 700 de ture iar cand incerc sa o tin constant la 950-1000 de ture , turometrul variaza sus jos desi pedala e tzapana intr'un punct....
Zilele astea am petrecut ceva timp cu balena mea. Doar eu si cu ea pe lungul , frumosul si deosebitul drum spre service.
Problema consta intr-un tremurici la relanti ce se simte in podea si care vine odata la aprox 4sec.
Acul de la turometru mentionez ca nu danseaza deloc ,ci sta constant la locul lui la aprox.500ture.
Primul pas a fost sa schimb toate cele 12 bujii deoarece le avea pe cele originale din 1992 , neajungand la o solutie.
Al doilea pas a fost scoaterea furtunasului de pe partea dreapta ce are legatura cu aerul. In momentul in care il astupam cu degetul motorul mergea rotund si cand il destupam dadea semne de dezechilibru. Am scos fisele (cu motorul in mers) si atunci am observat ca "scanteia " fiselor de la 2 pistoane (de pe partea dreapta) era putin intarziata fata de celelalte. Parerile prietenilor mei tinichigii , mecanici , dulgheri si manari... de pe acolo au fost impartite. Unii spun ca ar avea legatura cu vacumul , altii spun ca ar fi de la debitmetrul de aer , iar eu ma gandeam ca ar fi de la capacele de delco. Precizez ca nu vrea nimeni sa'si prinda urechile la masina mea chiar si pe bani Sper ca am explicat corect fenomenul si astept si din partea voastra niste pareri.
Multumesc!
P.S Toata lumea spune ca trebuie pusa pe tester. Buba e alta.. nu are nimeni softul, iar cei de prin Iasi care se ocupa in special cu diagnoze spun ca nu isi complica viata cu vechitura mea pt ca provoaca doar nervi.
Completare: turatia sta la 700 de ture iar cand incerc sa o tin constant la 950-1000 de ture , turometrul variaza sus jos desi pedala e tzapana intr'un punct....
Comment