Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu sistemul de racire ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by DMIHNEA View Post
    E deajuns sa privesti faptul ca e la jumatea distantei intre 80 si 120,deci?
    La celelalte ceasuri de pe bord ( vitezometru, turometru ) liniile intermediare oare nu indica tot valori fixe ?! Cum oare au gandit nemtii astia, domnule DMIHNEA?

    Comment


    • #17
      Pentru linistea ta, iti sugerez sa verifici sub farul din stanga,in partea cu volanul, acolo e o sonda de temperatura. Sonda aia porneste termocupla. Vezi sa fie functionala. Asta ca un sfat.
      Spor!
      Last edited by hannymax; 03-30-2009, 10:55 AM.
      pasiunea NU cunoaste limite !
      My project - click! MBUNIVERSE

      Comment


      • #18
        Super liniutza inseamna 100 de grade...100 la 100, mie la mie etc.
        Despre partea cu presiunea de ulei da un search ca este documentatie cat cuprinde. Oricum valoarea e in limitele normalului.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Am curatat si radiatorul ,mai nou ,iar temperatura sta putin peste 80 grade iar in momentul in care o fortez apa ajunge maxim la 98 grade iar eu sunt de parere ca asta ar fi temperatura normala ,tinand cont ca masina mea are termostat Wahler nou ,cumparat de la Mercedes ,vascocuplaj Sachs nou ,radiatorul abia curatat si capac nou la vasul de expansiune.
          Deci daca mai exista alte pareri le astept !
          Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
          Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
          ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

          Comment


          • #20
            Eu am o intrebare: cum se curata radiatorul...adica i-ai facut ceva special, l-ai dat jos si spalat ca pe un calorifer sau numai l-ai "suflat" cu ceva compresor? Ai folosit ceva substante? Cred ca ar trebui sa fac si eu asta.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              L-am dat jos ,l-am spalat la exterior cu jet de apa si a iesit namol dintre elementi iar la interior l-am clatit bine dupa care i-am bagat 2 litri de otet si l-am lasat asa cam 15 min dupa care iar l-am miscat in toate directiile cu apa in el dupa care am introdus o solutie speciala de curatat radiatorul care nu ataca aluminiul si l-am lasat iar 15 minute dupa care iar l-am clatit si am bagat presiune cu pistolul de la spalatorie in el .
              Am spalat la exterior si radiatorul de aer conditionat ptr ca si el era imbacsit de praf si par .
              In radiatorul de apa am gasit multe gunoaie ,pietricele de calcar si bucatele de garnitura (de la robinetii de caldura ca acolo am gasit garniturile conurilor rupte) .
              Dupa ce am curatat radiatorul am bagat apa cu furtunul si pe radiatorul din interior ,anuland robinetul si pe circuitul din motor .
              Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
              Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
              ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

              Comment


              • #22
                Multumesc de "reteta".
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #23
                  Sa va spun ce am patit astazi ...am lasat aerul conditionat pornit si am coborat din masina ptr 10 min ,cand m-am intors surpriza ,apa era la 110 grade iar ventilatoarele nu pornisera !
                  Imi venea sa-i trag un ciocan in capota dar m-am calmat ,am deschis capota si cu o manusa in mana am oprit vascocuplajul Sachs tocmai sostituit ,deci nu e bun ,am pus ventilatoarele pe direct si am coborat apa pana la 80 si ceva de grade ca nici jegul ala de termocupla de pe chiulasa ,schimbata fiind ,nu functioneaza !
                  Am dat fuga la Mercedes ca eram la Ruse in Bulgaria si am comandat termocupla care imi ajunge maine (36 euro) si mi-a mai ramas sa ma duc luni la aia de la care am luat termocupla (ATP EXODUS) sa le zic ca nu e buna si sa mai astept iar 2 saptamani sa mi-o aduca .
                  Nu stiu ce se intampla cu vascocuplajele astea ca eu am schimbat 3 noi ,2TruckTek si asta Sachs si sincer le-am cam luat frica !
                  Last edited by Mercedes-Benz; 04-10-2009, 23:58 PM.
                  Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                  Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                  ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                  Comment


                  • #24
                    Vezi ca termocuplele (ventilatoarele) alea tre sa aiba niste sonde pe undeva care sa le porneasca. Ma gandesc ca degeaba schimbi tot , daca nimic nu le zice sa porneasca... asta ca o parere.Spor
                    pasiunea NU cunoaste limite !
                    My project - click! MBUNIVERSE

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by hannymax View Post
                      Vezi ca termocuplele (ventilatoarele) alea tre sa aiba niste sonde pe undeva care sa le porneasca. Ma gandesc ca degeaba schimbi tot , daca nimic nu le zice sa porneasca... asta ca o parere.Spor
                      Termocupla este sonda care porneste ventilatoarele si la masina mea se afla pe chiulasa .Tocmai am schimbat-o astazi ,este Behr made in Germany si are stanta de Mercedes pe ea = 36euro .
                      Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                      Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                      ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                      Comment


                      • #26
                        Scuze pentru valmaseala exprimarii. Eu cand mi'am schimbat farurile am gasit sub farul din dreptul soferului o sonda ( rupta) iar sub ea o "gura" de conducta cu ulei hidraulic. Am mers la magazin cu sonda busita , dar dupa ce au dat search la codul de pe ea mi-au spus ca porneste nush ce ventilator (sau radiator) pentru racire. ( ceva electric ).
                        Eu ma gandeam la problema ta sa nu fie ceva asemanator ceva sa nu dea " start " racirii, dar daca spui ca ai schimbat mai tot ... nu stiu de la ce ar putea fi. Tine-ne la curent cu ce mai descoperi ca e bine de stiut. Bafta!
                        pasiunea NU cunoaste limite !
                        My project - click! MBUNIVERSE

                        Comment


                        • #27
                          Acea sonda porneste radiatorul de racire ulei !La mine sonda care comanda acel ventilator electric ce raceste radiatorul de ulei pe care il am in bara ,sub farul stang se afla pe ciulasa si este aceeasi care imi porneste ventilatoarele din fata radiatorului de aer si pe care am schimbat-o azi ,aia de 36 euro !
                          Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                          Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                          ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                          Comment


                          • #28
                            V-am povestit mai sus ca intr-o zi am lasat masina cu aerul conditionat in functiune si apa imi ajunsese la 110 grade fara sa-mi porneasca ventilatoarele .Am schimbat termocupla ,am lasat masina cu aerul pornit iar temperatura nu a mai vrut sa creasca ,m-am enervat si am forjat-o pana cand apa a ajuns aproape de 100 grade dupa care am incercat sa opresc elicea de la vascocuplaj cu mana si surpriza ,nu am putut !
                            Este posibil ca apa sa fi crescut anterior intrucat sistemul nu a fost aerisit sau sonda care imi citeste temperatura apei si o transmite la bord sa dea erori ?Eu cred ultima varianta intrucat nici vascocuplajul nu mergea si nici ventilatoarele nu mi-au pornit cu toate ca aveam o sonda "Behr" abia schimbata (ulterior am schimbat-o tot cu una "Behr" dar cumparata de la Mercedes cu steluta pe ea !
                            Mentionez ca apa nu pierd din vas ,nivelul fiind acelasi .
                            Ma obsedeaza chestia asta cu temperatura apei !
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment


                            • #29
                              Am inceput sa ma sictiresc. Ai doua optziuni... ori cautzi o muiere, sa te obsedeze tot restul vietzii, ori ma cautzi personal, si tot la aia ajungi... Cum vrei.

                              Comment


                              • #30
                                La temperaturi de peste 90 de grade se face presiune in vasul de expansiune cand deschizi capacul? Pompa de apa ai verificat-o?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF