Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la sistemul vacumatic de inchiderea usilor! w140.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la sistemul vacumatic de inchiderea usilor! w140.

    Am si eu o problema la w140 cu sistemul de inchiderea usilor si a portbagajului automat(daca nu inchizi bine usa o trage singura). Nu functioneaza de fiecare data. Ca sa isi revina trebuie sa scot siguranta (din portbagaj) sa o pun la loc si isi revine.
    Si mai am o problema care cred ca e de la aceeasi buba cu sistemul de sigurantare a usilor. Pe bord am un buton care pot siguranta usile sau sa le deschid. Merge decat sa le inchid dar la inchiderea din telecomanda merge si siguranteaza toate usile si le si deschide. Ma poate ajuta cineva sa imi zica ce e stricat ? Vre-un releu, compresorul.....?

  • #2
    Originally posted by rommy20005 View Post
    Am si eu o problema la w140 cu sistemul de inchiderea usilor si a portbagajului automat(daca nu inchizi bine usa o trage singura). Nu functioneaza de fiecare data. Ca sa isi revina trebuie sa scot siguranta (din portbagaj) sa o pun la loc si isi revine.
    Aceasi problema o am si eu. Absolut la fel. Am fost la un electrician care se ocupa mai mult de Mercedesuri si zicea ca e o problema pe care o au mai toate W140 cu vacuum. Dupa cativa ani se strica nustiu ce componenta la pompa de vacuum si se manifesta cum ai decris tu mai sus. Solutia data de el: inlocuirea pompei de vaccum (se afla in portgabaj in partea stanga).

    Comment


    • #3
      Banuiam si eu ca aia ar fi dar costa ceva si nu prea as vrea sa ''incerc'' ci sa fiu sigur ca e de acolo.

      Comment


      • #4
        Originally posted by rommy20005 View Post
        Banuiam si eu ca aia ar fi dar costa ceva si nu prea as vrea sa ''incerc'' ci sa fiu sigur ca e de acolo.
        Daca nu ar fi aia de la reprezentanta asa cum sunt, m-as duce si le-as zice ca am problema asta cu vacuumu, si sa o repare ei... nu as comanda eu pompa de vacuum si nimic. Sa vada ei ce e in neregula si sa comande ei peisa care trebuie... si as plati si constatarea in plus. Dar la ce experti lucreaza la reprezenanta, sunt in stare sa imi inlocuiasca jumate din piesele de pe masina, pe banii mei evident, si tot sa nu o rezolve... trist.

        Si partea cea mai deranjanta la vacuumu asta, ca mai bine nu il avea deloc, e la portbagaj, ca daca nu il trage vacuumu, ramane oarecum intredeschis (dar incuiat, evident), nu il etanseaza perfect. La tine tot la fel e?

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema e si la mine dar se poate ''rezolva'' asta. Are chiar in dreptul incuietorii in partea de jos un buton '' la mine e galben'' care trebuie sa-l lasi in jos si anulezi sistemul vacumatic. '' Mai bine nu-l avea !'' Sistemul e ingenios si destept, dar tanand cont ca au trecut niste multi ani peste el ar mai trebuii schimbat si la el cate ceva. Maruntisurile astea ii da farmec unei masini .Ca traim noi intr-o tara de ingineri si intelectuali, nu au cei de la Mercedes nici o vina. BMW au adoptat sistemul asta prin 2005...

          Comment


          • #6
            Aceeasi problema o am si eu de cand am cumparat masina. Doar ca la mine fostul proprietar a montat alarma la niste meseriasi care au mai descopletat si pompa de vacum ( probabil se defectase si au incercat sa o anuleze ) . Eu cand inchid portiera aud un fasait in portiere cum ar fi instalatia " sparta " pe undeva. SI problema maxima e ca trebuie sa trantesc portierele sa se inchida calumea . Pe ebay in State e 400$ pompa noua, dar plus taxe vamale si curier ajunge ceva.. Sunt in dubii poate vine vreun om stralucit de pe aici cu vreo idee ce nu implica inlocuirea.

            Spor tuturor !
            pasiunea NU cunoaste limite !
            My project - click! MBUNIVERSE

            Comment


            • #7
              Dupa indelungi studii se pare ca nu o sa aflam exact de la ce e dar se pare ca ar fi de la pierderile de vaccum pe instalatie si ar mai fi de la ''a doua '' alarma montata pe masina care nu isi coordoneaza comenzile cu cea a masinii.
              La mine, alarma pusa, da comanda sa inchida usile dupa 10 sec. de la pornirea motorului si o tine activa 30 de sec. In tot intervalul asta compresorul baga de nebun aer in instalatie sa imi deschida usa ca nu a primit comanda de inchidere si de aici cam toate problemele cu sistemul de sigurantare. ''Descoperirea lui Nea Doktoru''
              Aia cu portbagajul inca se studiaza dar se pare ca e de la pierderile de vaccum.

              Comment


              • #8
                Eu am primit de la un bun prieten niste ponturi ce tin de reglaje. Nu le pot atasa aici (sunt in acrobat reader ) asa ca cei interesati ma pot contacta cumva si le vom da pe messenger mai departe. Sau cum propuneti voi ! Spor
                pasiunea NU cunoaste limite !
                My project - click! MBUNIVERSE

                Comment


                • #9
                  Buna domnilor, sunt si eu un nou posesor de Mercedes si rasfoind aci aceste posturi am descoperit acest subiect cu inchiderea usilor. Si pe mine ma deranjeaza acesta problema in special usa de portbagaj care nu se deschide automat. Prieteni care au comentat acest subiect nu au scris care a fost pana la urma remedierea, lucru care pe mine ma face curios. A fost compresorul de vacum sau ceva siguranta arsa sau cum?
                  Are cineva ceva documentatie pentru acesta problema ?
                  Pentru colegul care spunea ca are ceva pdf-uri dela un prieten il rog sa le publice aci sa vada tot romanul cate ceva despre Mercedes. Su poate imi poate trimite la o adresa de mail particulara ?
                  O zi buna tuturor !

                  Comment


                  • #10
                    Aici http://v12uberalles.com/Closing_Assist_Pump.htm
                    gasiti toata documentatia cu privire la pompa de soft close ( pompa care trage usile si portbagajul ) la modelul w140. Este in engleza dar se poate traduce cu google.
                    Spor tuturor!

                    (P.S In cazul meu pompa avea motorashul ars topit si am inlocuit'o. )
                    pasiunea NU cunoaste limite !
                    My project - click! MBUNIVERSE

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF