Am o problema la un w220, 320CDI, an 2001.
Dimineatza, la pornirea la rece (dar numai daca a fost friguroasa), se creeaza un firicel de motorina pe langa o piesa prinsa in fatza motorului. Aceasta duce la picaturi ce cad pe cureaua de auxiliare, stropind toata partea frontala a motorului.
Nu shtiu la ce serveshte acea piesa, dar in ea, din stanga intra doua cabluri shi in cealalta parte o conducta de inalta presiune. Este prinsa chiar pe mijloc, in partea de sus, sub capacul motor.
Este cumva un preincalzitor de motorina ce lucreaza doar la anumite temperaturi?
Capacul acestei piese este prins cu shuruburi, care sunt bine stranse.
Dau aceste detalii... cam neclare, deoarece mashina e a unui prieten, iar eu cam asha am vazut. Nu am avut timp sa desfac mai nimic.
Deaceea ash vrea sa aflu cat mai multe informatzii despre asta, inainte de a ma apuca de demontat.
Dimineatza, la pornirea la rece (dar numai daca a fost friguroasa), se creeaza un firicel de motorina pe langa o piesa prinsa in fatza motorului. Aceasta duce la picaturi ce cad pe cureaua de auxiliare, stropind toata partea frontala a motorului.
Nu shtiu la ce serveshte acea piesa, dar in ea, din stanga intra doua cabluri shi in cealalta parte o conducta de inalta presiune. Este prinsa chiar pe mijloc, in partea de sus, sub capacul motor.
Este cumva un preincalzitor de motorina ce lucreaza doar la anumite temperaturi?
Capacul acestei piese este prins cu shuruburi, care sunt bine stranse.
Dau aceste detalii... cam neclare, deoarece mashina e a unui prieten, iar eu cam asha am vazut. Nu am avut timp sa desfac mai nimic.
Deaceea ash vrea sa aflu cat mai multe informatzii despre asta, inainte de a ma apuca de demontat.
Comment