Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W140 - S350 Doar aer rece pe consola din spate - mijoc?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si la mine la fel, dar cica este inauntru un robinet pe vacuum, care se strica ... Trebui demontata "juma`" de masina ca sa se ajunga la acel robinet. Si de unde il iei ??? Si eu am blocat acea gura de aer.

    Comment


    • #17
      Bravo, exact, colegu greku.
      Si la mine la fel baga, doar aer rece pe consola din spate. Din cate vad la majoritatea balenelor de pana acum.

      La fel mi-a explicat si mie un baiat de la Mercedes, undeva sub cotiera din mijloc (mi-a aratat doar zona) este un robinet vacuumatic (aproximativ la fel ca toti ceilalti de pe masina) care trebuie inlocuit. Nu l-am intrebat cat de complicat e sa ajungi la el, dar cert e ca ala este buba. In mod sigur iese din calcul varianta sh pentru ca poate fi la fel de stricat. Trebuie comandat unul nou, care am vaga presimtire ca vine doar pe original, bineinteles la pret de Mercedes.

      Solutia baieti, un carton din ala, ca si la dacie la radiator (neaparat sa fie mult mai mare decat orificiul)... glumeam.

      Vine vara, si merge asa pentru moment.
      Last edited by claudiu.g; 03-05-2009, 20:22 PM.

      Comment


      • #18
        Nu cred ca ar fi de la ''robinet'' pt ca ala, la mine cel putin, functioneaza. Cand e selectata din bord sa bage rece , baga un volum mai mare de aer decat cand e selectata sa bage cald. Cand e pe cald abia sufla, ce e adevarat numai rece. Ar trebuii sa ne zica vre-un coleg daca la el baga cald sau cel putin daca a vazut la vre-una sa bage. Sunt curios la modelele mai noi baga cald si daca e asa cu siguranta e o problema din fabrica la w140.

        Comment


        • #19
          Salut!
          Masina pe care o conduc are aceasta optiune de sufla aer cald pe consola spate. Cu toate acestea nu toate masinile Mercedes s320 w140 au optiunea de a sufla aer cald pe consola spate. Cred ca primul pas in rezolvarea acestei probleme este verificarea dupa codul VIN daca masina respectiva a avut aceasta optiune cand a iesit din uzina. Daca masina a avut aceasta optiune dar nu mai functioneaza un mecanic care poseda cunostintele necesare si are dorinta de a rezolva problema o rezolva fara probleme in max. 4 ore (daca are tot ce ii trebuie la dispozitie). Numai un mecanic care nu cunoaste si nu il duce capul cum sa rezolve o problema spune ca trebuie sa demonteze "juma" de masina sau altele de acest gen. Aceasta situatie este absolut obiectiva pt. ca mecanicii din Romania nu cunosc aceste masini (w140) si le repara pe cale experimentala. In Moldova, Ucraina, Rusia, mecanicii cunosc aceste masini si pot rezolva aproape orice gen de problema dar acest lucru se datoreaza exclusiv faptului ca aceste masini, in aceste tari erau si sunt detinute de banditi mai mici sau mai mari care nu tolerau raspunsuri de genul : "peste 2 saptamani, trebuie dat jos tot motorul, schimbam cutia cu totul etc." si multi mecanici au invatat sa repare aceste masini cu pistolul la cap la propriu.

          Cu respect,
          w140 s320lwb
          "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

          http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
          http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

          Comment


          • #20
            Originally posted by w140 s320l
            Salut!
            in moldova, ucraina, rusia, mecanicii cunosc aceste masini si pot rezolva aproape orice gen de problema dar acest lucru se datoreaza exclusiv faptului ca aceste masini, in aceste tari erau si sunt detinute de banditi mai mici sau mai mari care nu tolerau raspunsuri de genul : "peste 2 saptamani, trebuie dat jos tot motorul, schimbam cutia cu totul etc." si multi mecanici au invatat sa repare aceste masini cu pistolul la cap la propriu.

            cu respect,
            w140 s320lwb
            Off topic : I'm going to make him an offer he can't refuse !!!

            Comment


            • #21
              Deci am gasit rezolvarea ! Maine imi iau mitraliera ! O sa le umplu rampa de sange ! Buhahaha...!

              Comment


              • #22
                Salut!
                Din pacate situatiile la care m-am referit se intamplau in anii 90. Partea buna este ca din aceste situatii acei mecanici si altii de la ei, au invatat cate ceva, "deontologic" vorbind (frica este cel mai eficient profesor).

                Cu respect,
                w140 s320lwb

                Scuze pt. "off topic"
                "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                Comment


                • #23
                  Eu cred ca toate sunt setate sa bage si aer cald ... Doar ca asta o fi o buba mai deasa la ele. Dar nu ca nu s-ar pricepe mecanicul, dar banuiesc ca este multa munca, si nu-i convine sa se chinuie juma de zi ptr asa ceva, cand el, mecanicul, in juma de zi, poate ar face 3-4 masini. Cred ca asta este chestia. Dar cert e ca buba este un robinet vacuumatic.

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Inca o data repet :"Nu toate masinile mercedes w140 au ca optiune sa sufle aer cald pe consola spate". Masina pe care o conduc are aceasta optiune. Masina colegului arhitect cu siguranta nu are aceasta optiune, acest lucru se vede clar din fotografie. Ma explic: daca masina avea aceasta optiune deasupra gurilor pe unde sufla aer trebuiau sa fie rotitele selectoare din care se regleaza temperatura aerului cald suflat. Pentru ca la masinile w140 care au aceasta optiune temperatura aerului cald se regleaza de pe consola spate si nu din unitatea centrala. Temperatura aerului rece care este suflat prin consola spate se regleaza din unitatea centrala. Iar mecanicului nu ii trebuie decat cunostinte si dorinta de a rezolva problema, nu e relevant cat de complicata este reparatia pt. ca tu oricum platesti cat vrea el si nu il impiedica nimic sa puna un pret care sa ii acopere o jumatate de zi din timpul de lucru.

                    Cu respect,

                    w140 s320lwb
                    "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                    http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                    http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Aceasta nu este masina mea, dar are optiunea de a sufla aer cald pe consola spate.

                      Cu respect,

                      w140 s320lwb
                      Attached Files
                      "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                      http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                      http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                      Comment


                      • #26
                        Scuze ca te intreb , nu stii cumva daca se poate face o inlocuire de ceva piese ca sa mearga si la cele care nu au aceasta optiune ?
                        Mi`ar prinde bine daca ar sufla aer cald si acolo.
                        BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

                        Comment


                        • #27
                          Salut!
                          la acest model, mercedes w140, nu am auzit pe nimeni sa fi facut o asemenea transformare, asta deoarece este destul de complicat.
                          Aceasta optiunea era inclusa pe masina numai la comanda, de aceea nu sunt foarte multe masini, mercedes w140, care sa aiba clima bizonala.

                          Cu respect,

                          w140 s320lwb
                          "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                          http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                          http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by w140 s320l View Post
                            Salut!
                            la acest model, mercedes w140, nu am auzit pe nimeni sa fi facut o asemenea transformare, asta deoarece este destul de complicat.
                            Aceasta optiunea era inclusa pe masina numai la comanda, de aceea nu sunt foarte multe masini, mercedes w140, care sa aiba clima bizonala.

                            Cu respect,

                            w140 s320lwb
                            Clima bizonala sau "bizonica" cum ar zice unii (hahahahaha) au toate W140. Adica stanga-dreapta fatza. Aia in spate este a treia zona.

                            Comment


                            • #29
                              Posibil sa ai dreptate. Am cautat pe net informatie in privinta data (impartirea pe zone), dar nu am gasit nimic.

                              Cu respect,

                              w140 s320lwb
                              "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                              http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                              http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                              Comment


                              • #30
                                "Dual-zone climate control maintains the individually selected interior temperatures at a desired level for both driver and front passenger. An ambient light sensor on the dashboard also adjusts the system based on the sun’s intensity. In addition, the air conditioner’s ability to dehumidify incoming air prevents the windows from fogging throughout the year. The temperature and blower speed selected by the driver are stored as an individual user profile on the respective ignition key when the ignition is switched off."
                                Cu alte cuvinte ai perfecta dreptate.
                                Am verificat la masina mea iar aceasta optiune este prezentata astfel:
                                "228 auxiliary heater
                                auxiliary heater (с 01.11.1974)
                                auxiliary heater (only provision for installation in w 210)
                                230 remote control for auxiliary heater (с 01.01.1990)
                                rear axle ratio 1:3.69"

                                Cu respect,

                                w140 s320lwb
                                "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                                http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                                http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF