Salutare tuturor:
Vin in intampinarea voastra cu o problema ( dilema ) :
Scurta istorioara : Indicatorul presiunii de ulei nu imi functiona in perioada cand alternatorul mergea. Alternatorul se strica ( nu imi mai incarca bateria ) iar indicatorul presiunii la ulei functioneaza ( culmea ! ) . Schimb puntea la alternator si indicatorul iar nu mai arata pres.
In 2 sapt mi se strica electromotorul . Ma duc la service mi'l schimba . Pana acum toate bune si frumoase.... Iau masina de la service incepe sa mi se aprinda doar la turatii de peste 1500 ture becul rosu de sub acul indicatorului de presiune. Acum sunt 2 posibilitati ( pe care le banuiesc ) ori e ceva electric ori e posibil sa fie pompa de ulei ( ma ingrozeste ideea ... ).
Precizez ca uleiul e schimbat iar nivelul e aproape de maxim.
Masina are 92 000 KM an fab '92 . Kilometrii sunt mai mult ca siguri reali pt ca masina a fost mai mult statuta decat plimbata. ( am cump. cu gume de iarna fabricate in 2004 care sunt noi la " carne " si scobite spre jante ) , pedalele sunt ca noi nu sunt roase de asemenea volanul e impecabil + pielea din masina .... in concluzie sper sa nu ma mai arda la buzunar ( deja am investit enorm in ea )
Astept niste pareri ... ( poate ale celor patiti ) .. Spor tuturor !
Vin in intampinarea voastra cu o problema ( dilema ) :
Scurta istorioara : Indicatorul presiunii de ulei nu imi functiona in perioada cand alternatorul mergea. Alternatorul se strica ( nu imi mai incarca bateria ) iar indicatorul presiunii la ulei functioneaza ( culmea ! ) . Schimb puntea la alternator si indicatorul iar nu mai arata pres.
In 2 sapt mi se strica electromotorul . Ma duc la service mi'l schimba . Pana acum toate bune si frumoase.... Iau masina de la service incepe sa mi se aprinda doar la turatii de peste 1500 ture becul rosu de sub acul indicatorului de presiune. Acum sunt 2 posibilitati ( pe care le banuiesc ) ori e ceva electric ori e posibil sa fie pompa de ulei ( ma ingrozeste ideea ... ).
Precizez ca uleiul e schimbat iar nivelul e aproape de maxim.
Masina are 92 000 KM an fab '92 . Kilometrii sunt mai mult ca siguri reali pt ca masina a fost mai mult statuta decat plimbata. ( am cump. cu gume de iarna fabricate in 2004 care sunt noi la " carne " si scobite spre jante ) , pedalele sunt ca noi nu sunt roase de asemenea volanul e impecabil + pielea din masina .... in concluzie sper sa nu ma mai arda la buzunar ( deja am investit enorm in ea )
Astept niste pareri ... ( poate ale celor patiti ) .. Spor tuturor !
Comment