Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

proceduri schimbare turbo w 221 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proceduri schimbare turbo w 221 320 cdi

    Salut,
    Am un W 221 320 CDI din 2007. La 180.000 km mi s-a dus turbina.Datorita pretului de 14.000 ron, am achizitionat de pe ebay o turbina noua cu 5300 de ron. Am montat-o la Tiriac . am mers cca 10.000 de km dupa care masina a inceput sa intrerupa, sa dea socuri in turatii mici si intra in avarie. Nu aveam turbo si acceleratiile erau jalnice. Totul s-a intamplat intre Valcea si Sebes. Am intrat la Casa Auto Sebes , unde dupa o diagnoza MI S-A CONFIRMAT CEL MAI NEGRU COSMAR. Iar s-a dus turbina.
    AS trebuit sa o cumpar si sa fac revizia , totul a fost 15.000 de ron si o cazare in Sebes.
    Am plecat de acolo , am ajuns acasa, urmand sa plec afara petru cca 4000 de km .
    Pe drum iar a inceput sa intrerupa, dar nu a intrat in avarie, asa ca am ajuns acasa iar. Datorita intreruperilor m-am dus iar la TiRIAC ( CASA AUTO) . Pe drum, la Casa Scanteii, masina a intrat iavarie, motorul nu se tura, turbina scotea un zgomot ciudat, intr-un cuvant, masina groazei.
    Diagnosticul a fost clar. A PICAT A TREIA OARA TURBINA.
    Dupa lungi discutii, mi s-a inlociut turbina in garantie, dar am mai platit 4000 de lei si pe evacuari.
    Acum am auzit ca trebuie sa spal si conductele de la intercooler , ca sa nu mai patesc si a 4 oara ca ma lasa undeva pe drum.

    Stie cineva daca mai exista proceduri necesare la schimbarea turbinei ?

  • #2
    Eu am reconditionat-o la E 200 CDI , preventiv pentru a nu intra in avarie, m-a costat 1500 de lei tot, si nicio alta procedura nu a fost cazul sa o urmez. Se pare ca in spatele visului de a detine un S 320 CDI, se ascunde cosmarul cu turbina.. Am asistat la schimbare de lant la S 320 CDI, si intinse unul langa celalalt, avea cu 5 cm mai mult cel uzat (masina cu pricina aveam cam 186.000 km, model 2007).

    Comment


    • #3
      Daca schimbai de la inceput evacuarile, poate scapau toate turbinele cu bine.

      La unele modele de 320CDI, se rupe o bucata de evacuare si se opreste in turbina. Ma gandesc ca ai fost instiintat cand ai montat prima turbina.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        am schimbat turbinele la service Mercedes atat in Bucuresti, cat si in Alba. Nimeni nu s-a uitat in tipsuri si nimeni nu a schimbat nimic in afara de turbina. Ma sperie faptul ca in aceste service-uri nu sunt decat "schimbatori de piese".
        Tocmai de aceea va intreb daca nu cumva acele corpuri straine se pot afla si acum in intercooler si trebuie sa scot intercoolerul pentru a-l spala.
        si intr-adevar in spatele unui s 320 cdi se ascund destule probleme. Din pacate la nici un service nu ti se recomanda sa schimbi convertorul la 150.000 km. In consecinta, te costa peste 4000 de E reparatia cutiei.
        undeva la 170.000 km am schimbat admisiile , tot V-ul, inclusiv supapa egr, cost estimativ 10.000 ron.
        ASa ca nu este simplu sa fii proprietar de S.
        In schimb, este cea mai mare placere de a conduce masina.
        Poate stiti garaje, unde lucreaza mecanici care fac meseria cu pasiune si in cazul unei probleme, stiu sa elimine eficient cauza.....

        Va multumesc
        Dragos

        Comment


        • #5
          Bucata care se rupe, se opreste in galerii sau intre turbina si gura tobei, nu pleaca mai departe, nici intr-un caz in tipsuri sau intercooler.

          V-ul se strica de obicei din cauza garniturii de etansare a turbinei care se tot demonteaza la reviziile ieftine. Din montaj incorect al garniturii si mai ales din cauza varstei, se scurge ulei pe motorasul ce guverneaza galeriile de admisie si de aici incepe totul.

          Chiar daca pui galerii noi si lasi garnitura montata incorect, cu silicon sau cine stie ce nebunie pe-acolo uleiul se prelinge la fel si minunea se intampla din nou, cam cum s-a intamplat cu turbinele.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF