Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

proceduri schimbare turbo w 221 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proceduri schimbare turbo w 221 320 cdi

    Salut,
    Am un W 221 320 CDI din 2007. La 180.000 km mi s-a dus turbina.Datorita pretului de 14.000 ron, am achizitionat de pe ebay o turbina noua cu 5300 de ron. Am montat-o la Tiriac . am mers cca 10.000 de km dupa care masina a inceput sa intrerupa, sa dea socuri in turatii mici si intra in avarie. Nu aveam turbo si acceleratiile erau jalnice. Totul s-a intamplat intre Valcea si Sebes. Am intrat la Casa Auto Sebes , unde dupa o diagnoza MI S-A CONFIRMAT CEL MAI NEGRU COSMAR. Iar s-a dus turbina.
    AS trebuit sa o cumpar si sa fac revizia , totul a fost 15.000 de ron si o cazare in Sebes.
    Am plecat de acolo , am ajuns acasa, urmand sa plec afara petru cca 4000 de km .
    Pe drum iar a inceput sa intrerupa, dar nu a intrat in avarie, asa ca am ajuns acasa iar. Datorita intreruperilor m-am dus iar la TiRIAC ( CASA AUTO) . Pe drum, la Casa Scanteii, masina a intrat iavarie, motorul nu se tura, turbina scotea un zgomot ciudat, intr-un cuvant, masina groazei.
    Diagnosticul a fost clar. A PICAT A TREIA OARA TURBINA.
    Dupa lungi discutii, mi s-a inlociut turbina in garantie, dar am mai platit 4000 de lei si pe evacuari.
    Acum am auzit ca trebuie sa spal si conductele de la intercooler , ca sa nu mai patesc si a 4 oara ca ma lasa undeva pe drum.

    Stie cineva daca mai exista proceduri necesare la schimbarea turbinei ?

  • #2
    Eu am reconditionat-o la E 200 CDI , preventiv pentru a nu intra in avarie, m-a costat 1500 de lei tot, si nicio alta procedura nu a fost cazul sa o urmez. Se pare ca in spatele visului de a detine un S 320 CDI, se ascunde cosmarul cu turbina.. Am asistat la schimbare de lant la S 320 CDI, si intinse unul langa celalalt, avea cu 5 cm mai mult cel uzat (masina cu pricina aveam cam 186.000 km, model 2007).

    Comment


    • #3
      Daca schimbai de la inceput evacuarile, poate scapau toate turbinele cu bine.

      La unele modele de 320CDI, se rupe o bucata de evacuare si se opreste in turbina. Ma gandesc ca ai fost instiintat cand ai montat prima turbina.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        am schimbat turbinele la service Mercedes atat in Bucuresti, cat si in Alba. Nimeni nu s-a uitat in tipsuri si nimeni nu a schimbat nimic in afara de turbina. Ma sperie faptul ca in aceste service-uri nu sunt decat "schimbatori de piese".
        Tocmai de aceea va intreb daca nu cumva acele corpuri straine se pot afla si acum in intercooler si trebuie sa scot intercoolerul pentru a-l spala.
        si intr-adevar in spatele unui s 320 cdi se ascund destule probleme. Din pacate la nici un service nu ti se recomanda sa schimbi convertorul la 150.000 km. In consecinta, te costa peste 4000 de E reparatia cutiei.
        undeva la 170.000 km am schimbat admisiile , tot V-ul, inclusiv supapa egr, cost estimativ 10.000 ron.
        ASa ca nu este simplu sa fii proprietar de S.
        In schimb, este cea mai mare placere de a conduce masina.
        Poate stiti garaje, unde lucreaza mecanici care fac meseria cu pasiune si in cazul unei probleme, stiu sa elimine eficient cauza.....

        Va multumesc
        Dragos

        Comment


        • #5
          Bucata care se rupe, se opreste in galerii sau intre turbina si gura tobei, nu pleaca mai departe, nici intr-un caz in tipsuri sau intercooler.

          V-ul se strica de obicei din cauza garniturii de etansare a turbinei care se tot demonteaza la reviziile ieftine. Din montaj incorect al garniturii si mai ales din cauza varstei, se scurge ulei pe motorasul ce guverneaza galeriile de admisie si de aici incepe totul.

          Chiar daca pui galerii noi si lasi garnitura montata incorect, cu silicon sau cine stie ce nebunie pe-acolo uleiul se prelinge la fel si minunea se intampla din nou, cam cum s-a intamplat cu turbinele.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF