Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie descarcata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie descarcata

    Am achizitionat de curand un S 320 CDI w220. Stiam cam ce probleme are pentru ca l-am cumparat de la un cunoscut. Problema principala este ca nu ii mai functioneaza luminile la bord si computerul de bord. De vreo saptamana, dimineata gasesc bateria moarta complet. Prima data am crezut ca este de la baterie si am cumparat una noua. Am mers la tester si nu se identifica eraorea. Am mai fost la un electrician auto care chiar se pricepe si a masurat cam tot ce era de masurat si tot nu a gasit consumatorul. Din discutiile cu cei de la reprezentanta problema ar fi tot ceasurile la bord. Dupa cum stiti sunt cam scumpe si nu vreau sa platesc inainte sa ma informez. Mai nou seara declupez borna de la baterie iar dimineata nu mai am probleme. Dupa ce a pornit o data, masina porneste toata ziua fa ra probleme. Este jenant la un S. Poate ca ati avut aceiasi problema si imi puteti sa cateva sfaturi.

  • #2
    Chiar e singura masina cu problema asta??????

    Comment


    • #3
      In mod sigur e un scurt circuit pe undeva care iti seaca bateria peste noapte.Daca banui ca ar fi ceasurile,ma gandesc ca o solutie ar fi sa lasi bateria pusa pe masina peste noapte dar sa scoti mufele ceasurilor.A doua zi pui mufele la loc si vezi daca porneste.Daca o ia inseamna ca ceasurile sunt problematice,daca nu,scurtul este in alta parte.O defectiune de genul asta e destul de greu de remediat ca iti trebuie un electrician meserias care sa aiba multa rabdare si sa verifice instalatia electrica milimetru cu milimetru.
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Iti spun ceva mai in gluma mai in serios dar cred ca ar merge ca ultima varianta, cand se face frig cu o camera cu termoviziune vei gasi unde e problema, deoarece la descarcarea bateriei in halul ala, va trebui sa se "incalzeasca" zona care consuma atata curent. Sa fii cu motorul rece, iei bateria de pe redresor sa fie incarcata complet, o pui pe masina si scanezi masina interior exterior si pe la capota si inauntru si in portbagaj, dupa 1 ora repeti si vei gasi sursa problemei
        Alta varianta ar fi sa te documentezi care siguranta ce face si sa te apuci sa scoti in fiecare seara cate una dar nu oricare pe rand ca poti face rau masinii, ma refer la cele de la linia audio, ceasuri bord daca tot nu merg pana te prinzi de unde e buba.
        Oricum sa iti manance bateria peste noapte trebuie sa fie consum destul de mare, e aproape imposibil sa nu fie detectat de un electrician bun, numai ca e cam de desfacut si masurat de la baterie pana...gaseste...

        Comment


        • #5
          Electricianul meu a avut o metotoda destul de simpla dar eficienta. A montat la baterie un bec pe nu stiu ce faza, care in mod normal ar fi trebuit doar sa palpaie, la consumul normal al masinii, in schimb becul statea aprins puternic. a scos pe rând sigurantele, si la un moment dat becul a scazut in intensitate la unele. Iniţial am crezut ca am rezolvat problema, dar aceasta a revenit. O sa incerc si cu ceasurile sa scot mufa din spate, sa vad. Cu o termocamera nu stiu de unde asi putea face rost. Si cand am scos mufa la webasto becul a scazut in intensitate, dar dupa aceia iar s-a aprins puternic. S -ul are o gramada de relee si de computere si de ETC. La reprezentanta mi-au spus ca trebuie sa las masina acolo cateva zile, sa puna nu stiu ce testere sau ceva de genul asta. Masina imi este indispensabila si chiar nu ma pot lipsi de ea. Multumesc pentru mesaje. O sa va tin la curent.

          Comment


          • #6
            Ceasurile se pot repara.Se inlocuiesc cele 3 tranzistoare de putere BUZ102S .Sunt produse de Infineon.Poti cauta piesa pe siteuri , apoi mergi cu piesa si bord la un electronist.
            Asta e varianta cea mai ieftina , cele din dezemembrari tot asta vor pati.Este o problema comuna.
            Cred ca daca rezolvi asta , rezolvi astfel si bateria descarcata.
            Last edited by grigorean; 09-28-2012, 08:16 AM.

            Comment


            • #7
              Mersi pentru sfat. Problema la mine e ca nici computerul de bord nu merge. Nu stiu daca tranzistorii sunt de ajuns sa ii schimb.

              Comment


              • #8
                Astea dau iluminatul , e posibil sa rezolve si problema computerului.Costa 60 eur 10 tranzistoare.
                Asta asa , ca sa iti faci o parere.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rokar View Post
                  Mersi pentru sfat. Problema la mine e ca nici computerul de bord nu merge. Nu stiu daca tranzistorii sunt de ajuns sa ii schimb.
                  Am aceeasi problema la SL. De seara pana dimineata mi se consuma bateria. Am masurat consumul pumamd un ampere-metru in serie cu bateria. A rezultat un consum de 200mA. Mult. La fel ca si tine scot borna dupa ce merg cu masina (bine ca circul rar cu ea). Am scos siguranta cu siguranta...nimic. Marturisesc (fiind inginer si pricepandu-ma la electrica) ca nu mai stiu ce sa fac!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by priest View Post
                    Am aceeasi problema la SL. De seara pana dimineata mi se consuma bateria. Am masurat consumul pumamd un ampere-metru in serie cu bateria. A rezultat un consum de 200mA. Mult. La fel ca si tine scot borna dupa ce merg cu masina (bine ca circul rar cu ea). Am scos siguranta cu siguranta...nimic. Marturisesc (fiind inginer si pricepandu-ma la electrica) ca nu mai stiu ce sa fac!
                    Nu am avut timp dar ceea ce spune Grigorean este cel mai probabil. Am sa ma ocup sa schimb cei trei tranzistori la ceasuri. Cunosc un electronist. Nu stiu daca la tine iti merg cesurile la bord.

                    Comment


                    • #11
                      La aceasta masina trebuie facut un test de consum in stationare ,adica se pune un ampermetru in serie pe borna minus a bateriei si se vede consumul in stationare daca acesta depaseste 0.05A dupa 30 min cu masina inchisa(armata) este o problema.Daca se scot sigurantele si consumul persista acesta poate proveni de la incalzitorul auxiliar al motorului.Cazurile cele mai uzuale de consumatori la S220 sunt bord,plafoniera,incalzitor auxiliar,sam spate,modul butoane schimbator.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ionutbuzdugan View Post
                        La aceasta masina trebuie facut un test de consum in stationare ,adica se pune un ampermetru in serie pe borna minus a bateriei si se vede consumul in stationare daca acesta depaseste 0.05A dupa 30 min cu masina inchisa(armata) este o problema.Daca se scot sigurantele si consumul persista acesta poate proveni de la incalzitorul auxiliar al motorului.Cazurile cele mai uzuale de consumatori la S220 sunt bord,plafoniera,incalzitor auxiliar,sam spate,modul butoane schimbator.
                        Initial am crezut ca este de la incalzitorul auxiliar si electricianul a scos releul care ducea curentul acolo. Fare rezultat insa, a doua zi era tot descarcata. Pe tester imi indica doar ceasurile la bord ca nu ar functiona.

                        Comment


                        • #13
                          Acu` 2 zile au fost -4 grade. DImineata, baterie goala. Nici centralu nu mi-a mai mers. Am fost, am cumparat baterie ieri, azi iar nu am curent nici in bateria noua. E clar ca ceva consuma, dar de ce asa se brusc? Nu am problema cu niciun bec, ceasurile din bord si ce zic colegii pe aici ca ar putea fi cauza, totul merge perfect. Azi ma duc la electrician sa se uite ce are. va tin la curent

                          Comment


                          • #14
                            Nici daca pun cablurile sa-i dau curent la baterie nu porneste masina. Trebuie sa scot bateria de pe alta masina si sa o pun pe a mea. Asa porneste

                            Comment


                            • #15
                              Sal.Daca esti amabil.Ai masurat tensiunea dupa ce ai incercat sa pornesti masina si nu a mers?Daca ai tensiune si nu porneste, ia borna vreo 2 minute si pune-o iara, vezi daca porneste.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF