Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie descarcata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by rokar View Post
    Ai rezolvat problema ????
    Da. Dupa ce am scos toate sigurantele, toate alimentarile Sam-urilor, am constatat ca nu sunt de vina circuitele respective. Am purces la verificarea alternatorului (am crezut ca a curs ulei pe el si da un pic la masa). Am desfacut cablul de plus permanent, am masurat daca da alternatorul la masa. Nici un pic. Am verificat diodele...nimic. De unde crezi ca era defectiunea: am verificat bateria, incarcand-o 24 ore. I-am pus un bec de 5W si ce crezi? In 15 ore era praf (8 Volti). Am simtit ca innebunesc. Am desfacut capacul la acidul de baterie. Am ramas uluit. Avea jumatate din nivel. Se vedeau placile. Am pus apa distilata si acum o incarc cu un redresor performant. Deci la mine era de la bateria de acumulatoare. Tu ar trebui sa incerci treaba cu alternatorul. Eu am avut un consum static de 200 mA/h. Daca nu sti cum, iti pot explica. Bafta!
    Last edited by priest; 12-21-2012, 17:12 PM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by pricope26 View Post
      Va rog sa ma DIN suflet ajutati si PE a mea ca am o Gramada de Probleme la balena mea!
      Am Fost La reprezentanta si au gasit NIMIC Nu, am masurat acasa cu ampermetru si am consumatori de aproape 3 amperi
      1.am descoperit ca motorasul Sau, inter culeru de la Navigatie DIN bord merge în continuu cum ar fi o treapta de CLIMATIZARE porita.
      2.am SCO-uri TOATE releile si sigurantele de la motor de consum si am Acelasi!
      3.imi Arata SA completez cu Ulei de completare 1l Ulei ... am puroi 2 si tot la FEL. VA ROG SA MI SPUNETI CE POT SA FAC SA MAI SU UNDE CAUT CA AM INGHETAT 2 Zile Langa EA.
      Nu inteleg ce scri. Scrie te rog mai clar. Ventilatorul de navigatie???

      Comment


      • #33
        Originally posted by priest View Post
        Da. Dupa ce am scos toate sigurantele, toate alimentarile Sam-urilor, am constatat ca nu sunt de vina circuitele respective. Am purces la verificarea alternatorului (am crezut ca a curs ulei pe el si da un pic la masa). Am desfacut cablul de plus permanent, am masurat daca da alternatorul la masa. Nici un pic. Am verificat diodele...nimic. De unde crezi ca era defectiunea: am verificat bateria, incarcand-o 24 ore. I-am pus un bec de 5W si ce crezi? In 15 ore era praf (8 Volti). Am simtit ca innebunesc. Am desfacut capacul la acidul de baterie. Am ramas uluit. Avea jumatate din nivel. Se vedeau placile. Am pus apa distilata si acum o incarc cu un redresor performant. Deci la mine era de la bateria de acumulatoare. Tu ar trebui sa incerci treaba cu alternatorul. Eu am avut un consum static de 200 mA/h. Daca nu sti cum, iti pot explica. Bafta!
        La mine Bateria e noua.

        Comment


        • #34
          Originally posted by rokar View Post
          La mine Bateria e noua.
          Am inteles. Verifica alternatorul. Scoate plusul permanent de pe alternator (bateria sa fie decuplata) si masoara intre surubul de la alternator (unde venea cablul) si masa punand multimetrul pe dioda. Prima oara masori cu banana rosie pe surub si cu cea neagra pe masa. Vezi daca iti da vreo valoare. Daca da, schimba bananele intre ele adica cea neagra pe surub si cea rosie pe masa. Daca nu iti da nici o valoare (adica infinit) este ok. Daca iti da vreo valoare rezulta ca diodele sunt impuscate. De asemenea ar trebui sa verifici si rezistenta dintre cablul care vine de la baterie la alternator. Daca iti da vreo valoare, inseamna ca atinge undeva.

          Comment


          • #35
            Rezolvat cu ajutorul testerului de Marian. Problema: releu baterie auxiliara. Schimbat releu si baterie auxiliara (Bosch AGM). Dupa 8 zile de stationare, totul este ok.

            Comment


            • #36
              Am rezolvat cu ceasurile. Am inlocuit neoanele cu leduri. Un electrician care chiar se pricepe a facut lucrarea. Sper sa nu imi mai consume bateria. Sunt de 2 zile in probe si vad ca nu o consuma. Ne-am inspirat de aici: http://www.youtube.com/watch?v=vJrKaPJTiSg

              Comment


              • #37
                Originally posted by vegeftw View Post
                Salut. Sunt amabil.
                Inca nu am masurat nimic. In schimb am setat Heater booster-ul la Off, de la Automatic si am oprit de tot clima inainte de a opri motorul. La noapte am sa ma trezesc sa merg sa verific daca iar mi-o descarca. Am citit pe alte forumuri ca asta s-ar putea sa fie problema.
                Te anunt maine ce urmari are "panda" din seara asta
                Salut! Voiam sa stiu daca oprind booster si clima inainte de oprirea motorului te-a ajutat cu ceva !

                Multam

                Comment


                • #38
                  Salutare.nu vrea nimeni un s class 320 w220.ma baga la nebuni masina asta.in urma cu 4 ani ma lasa fara curent in baterie o data pe an acum in fiecare seara.am verificat tot ce se poate verifica.de la samuri la alternator ceasuri de bord etc si nimic.mai am putin si o sa fac un filmulet cum ii dau foc sa nu mai aud de mert..daca aveti o informatie utila pentru al salva va rog sa mi scrieti.multumesc

                  Comment


                  • #39
                    Trebui sa verifici daca ai heater booster setat pe automat,ala iti poate descarca bateria pe fiece noapte
                    Fa o proba si scote-i mufa intr-o seara care intra in el si vezi dimineata daca poti porni si asa iti vei da seama,asta daca nu ai posibilitatea verificarii cu un STAR

                    Comment


                    • #40
                      Crezi ca are HB si la benzinar?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Crezi ca are HB si la benzinar?
                        La MB nu stiu ca nu am gasit, dar la volvo au sigur!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #42
                          Ne poti spune ce vechime are bateria? Sa inteleg ca mergi zilnic cu masina, oare alternatorul functioneaza in parametri (incarca). Iarna, multi avem probleme cu bateria, datorita consumului marit: ventilator caldura, incalzire scaune, oglinzi si luneta, lumini.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #43
                            am un s400 din 2002 si cand trec de 2500 de ture imi opreste automat motorul, si imi apare pe bord EPC , electronic power control. Sa fie oare de la bateria slaba ? Intreb si eu peste tot k deja nu stiu ce sa mai fac cu ea , o iau razna...

                            Citeste regulile de postare ale casei si aplica-le!
                            Last edited by cutaresku; 01-04-2014, 22:53 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Fa-i o diagnoza. Nu cred sa fie de la baterie.
                              Daca ai nevoie, stiu cativa cu star4 in Tm, pentru diagnoza

                              Comment


                              • #45
                                Buna ziua nu de mult mi am achizionat si eu un mercedes c 180 compresor 2005 si ieri a venit prietena mea dupa mine si ma asteptat vreo 20 de minute cu cheia in contact dar cu motorul oprit.Iar dupa aia nu mia mai pornit motoru pana nu iam dat umpik curent.e posibil sa fie bateria deja moarta?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF