Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema S 600-V12-W220

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Compresia a luat-o cineva la cilindrul ala ? Asta ca sa va lamuriti daca e din supape . . . mai exista si varinata unei uzuri a camelor de la cil 7. Demontati si voi capacul de pe partea aia si verificati axa , pastilele de reglaj, tachetii etc . . . Fara macar o demontare de capac pe partea aia nu aveti mari sanse sa ajungeti la o concluzie bafta.
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #32
      V12

      Noutati?

      Am si eu cam aceleasi simptome cu CL-ul meu.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #33
        Ori si-a revenit ori . . . a murit de tot si acum se pune de o dauna totala
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #34
          Rezolvare problema

          Salutare.

          Masina a fost reparata in cel mai profesionist mod posibil la Casa Auto Tiriac Constanta. I s-au inlocuit (din nou) toate bujiile, niste garnituri (parca) ce tin de bujii, pompa de benzina care se pare ca facea probleme, s-au curatat injectoarele (la autoklass nu se putea, ei trebuiau sa le schimbe, idiotii, si apoi sa constate ca de fapt problema e alta dar ca oricum ar fi trebuit schimbate si injectoarele o data si o data), si sper ca nu imi mai scapa nimic. Nici nu stiu mai multe detalii. Pur si simplu au reparat-o. Dupa cosmarul pe care l-am avut cu autoklass constanta, o cheltuiala totala de aprox 40.000 ron (peste 70% din bani au fost cheltuiti in mod nejustificat), in sfarsit, masina merge impecabil, si are si multe piese noi... Nici macar nu a avut vreo problema deosebita. Pur si simplu s-a diagnosticat prost de la inceput, s-au tot schimbat piese pe banii, timpul si nervii mei, si cred ca s-a profitat si de lipsa mea de experienta, dar si de amabilitate.

          Fara sa exagerez, Casa Auto Tiriac merita nota 10+ din toate punctele de vedere. Extrem de amabili, serviabili, atenti cu detalii pe care le-am observat abia dupa ce am luat masina de la ei si pe care nu erau obligati sa le rezolve, ci le-au facut din respect, autosesizandu-se. Am vrut sa distribui si cateva ,,atentii" dupa aceasta experienta dar am fost refuzat 100%, spunandu-mi-se ca au facut exact ceea ce sunt platiti sa faca, si ca filosofia lor nu permite asa ceva. Chiar as fi bonusat anumiti oameni (cu care am intrat in contact, ca probabil mai erau multi altii de ,,bonusat") cu toata placerea, pentru ca meritau, DAR NU AU VRUT. Nu pot sa zic decat ca sunt niste super profesionisti.

          Masina e de vanzare. Nu o mai suport sub nici o forma. O sa fac o pauza de Mercedes pana la vremea pensionarii probabil. Pana atunci, chiar daca saraca masina nu are nici o vina, o sa trec oricum pe masini mai ,,tineresti" si mai compacte. A fost o experienta foarte proasta, dar continui sa vad partea buna a lucrurilor.

          Referitor la ,,dauna totala", puteam sa fac demult asa ceva, dar nu imi sta in fire, si oricum tineam prea mult la masina. Am continuat si am facut tot posibilul sa duc aceasta problema la capat, la un moment dat din ambitie si curiozitate. Probabil cheltuiala de 40.000 de ron putea fi evitata daca cei de la autoklass aveau un minim de bun simt si decenta (nu m-ar mira sa fi fost de la inceput pompa de benzina si nimic mai mult, sau garniturile acelor bujii... deja se ajunsese la teorii gen defectiune mecanica, de desfacut motorul etc). Am crezut de la inceput ca o astfel de masina nu poate sa cada intr-un asemenea hal, si am exclus problemele mecanice. Asta e, avem in romania ,,doctori" de masini prosti, si cu cat masina e mai sofisticata si mai scumpa, cu atat gradul de prostie si nesimtire creste.

          In continuare tot respectul pentru asfalttango care a incercat sa ma ajute intr-un moment in care nu mai gaseam nici o solutie. Imi pare rau ca nu a avut la dispozitie instrumentele si conditiile necesare, altfel sunt sigur ca s-ar fi descurcat fara probleme.

          Comment


          • #35
            Bine ca i-au dat de cap, rau ca s-a cheltuit aiurea o poala de bani pe incompetentza. Din ce s-a inshirat aicea, primordial ar fi vinovate injectoarele (mai exact unul...), bujiile erau noi si au denevit tot noi, deci se exclud, la garnituri probabil ca este vorba de o-ringurile de se afla in jurul fiecarei bujii, cu rol de etanshare a capacului chiulasei (cind se paradesc da cu ulei pe la ele si scinteie pauza...), iarashi o cauza posibila, o bujie inundata la partea fishei cu ulei nu prea mai lucreaza, fura curent prin zeama aia bordeleza de zace tot timpul acolo... dar asta e ushor de depistat cu ochiul, ca doar se vedea baltoaca... Una dintre pompe (ca are doua...) posibil sa fi fost mai slaba, dar nu e un motiv sa mearga cu un cilindru in minus... probabil ca pe StarDiag le-a ieshit valoare a presiunii mai mica, iar baietzii s-au conformat prompt, schimbind-o. De rezolvat, s-a rezolvat, e bine ca a venit si raspunsul, cam tardiv, ce e drept, dar a venit... Se inchide.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF