Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire motor

    E normal ca la pornirea A/C sa se incalzeasca motorul intre linia de peste 80 grd si cea de 120 grd? La fel mi se intampla cand opresc clima si ii dau pedala tare.

  • #2
    Nu stiu de ce nimeni nu-si da cu parerea...chiar neimportant?

    Comment


    • #3
      Pai daca nu dai niste poze sa ne exemplifici ce si cum... Plus ca S Klasse sunt multe. Eu de exemplu, m-am prins ca este vorba de un W140, S350 Turbodiesel, altii insa, nu stau sa caute. Pune datele problemei si vei avea parte de raspunsuri.

      Comment


      • #4
        Da, intr-adevar este un S350 td 1994. Azi am schimbat vascocuplajul deoarece conform verificarii era defect. Nu stiu insa care este plaja de temperatura in care motorul trebuie sa functioneze corect, fara efecte negative asupra uleiului etc. Mie, unul imi trece uneori temperatura (chiar si dupa schimbarea vascocuplajului) peste prima gradatie dupa 80. Ce temperatura reprezinta acea liniuta? Ce temperatura trebuie sa aiba efectiv in regim de functionare? Pana in prima liniuta de dupa 80, presiunea uleiului este de 1.5 bari. Dupa ce trece de prima liniuta de dupa 80, presiune scade la 1 bar.

        Comment


        • #5
          Cele doua ventilatoare electrice de clima functioneaza cand pornesti clima?
          Radiatorul tau nu e curatat, ori e obturat cu ceva ornamente???
          Trebuie sa dai ceva detalii...

          Comment


          • #6
            Pune un tester sa vezi temperatura exacta,ca ceasurile ca si la mine de altfel au o varsta si mai danseaza putin vreo 2 ace..cand se ridica acul dai o palma usoara deasupra bordului si vezi daca revine la locul lui.Oricum pe tester iti arata cel mai bine.

            Comment


            • #7
              Problema asta o am si eu,la un w202,dar cand trece indicatorul peste 80,cred ca la 100,m-am dus la elicea din fata si am bagat mana,ce sa vezi???s-a oprit!!!deci de vina e vasco cuplajul,iarna nu am belele,sta cam pe la 90 acul,ceea ce e f bine zic eu,doar nu e 90 temperatura de functionare a unui motor?si cand vreau sa mai scada acul de la apa,dau drumul si la caldura si se mai raceste,dar oricum,trebuie schimbat vasco cuplajul.

              Comment


              • #8
                Vasco cuplajul este de vine Priest,asta pateam si eu la al meu w124,dar niciodata nu a trecut de 95 de grade cam asa temperatura.Din cate stiu si cate w124 am vazut liniuta de la temperatura sta un pic peste cea care indica 80,nu este nici o problema . Si liniuta de la ulei ,trebuie sa stea la relantiu la jumatate,dar normal ca vara cand este cald afara,motorul incis ea v-a sta mai jos,nici aicea nu este o problema,incearca un ulei cu o densitate mai groasa,ce ulei ai acuma?

                Comment


                • #9
                  Toata treaba a fost generata de intreg sistemul de racire (fara radiator si pompa care sunt noi).Am schimbat prima data senzorul de pornire al ventilatoarelor auxiliare...buuun. Tot se ridica temperatura. Am verificat vascocuplajul...varza, l-am schimbat si pe ala. Tot nu racea ca lumea. M-am uitat eu pe net si am vazut ca trebuie pus un termostat care sa deschida la 80 grd. Am luat unul si iata ca merge perfect. In final am facut-o. Bine ca merge si inca foarte bine. Sincer, am innebunit. Oricum daca mergeam la mecanic ma chiruieta. Bine ca ma pricep si ca am orice scula imi trebuie. Ca ulei am Valvoline 15W 40. Acum acul presiunii sta aproape de 2 bari

                  Comment


                  • #10
                    Pentru ediskan: Vasco cuplajul il verifici cu un ziar facut sul (incearca sa opresti elicea cand e motorul cald). Daca se opreste, vasco e de vina. Ventilatoarele auxiliare sunt comandate de un senzor de pe circuitul de racire. Oricum cel mai bine e sa schimbi si termostatul (poate nu deschide cat trebuie sau e vechi) care costa 100 ron. Nu e mare investitia dar e mai sigur. Conteaza si concentratia de etilenglocol care trebuia sa fie 40% vara. Cel putin asa o am eu.

                    Comment


                    • #11
                      Aha,merci,eu credeam ca e vasco cuplajul,din moment ce se opreste si cand fierbe motorul practic,am avut o data acul si la 120,l-am tras pe dreapta,ma speriasem,dar nu a patit nimic masina,dar elicea tot se oprea! eu am masina de 3 ani,si nu stiu cum e cu termostatul,dar cred ca fac o incercare cu altul.

                      Comment


                      • #12
                        Cauta neaparat termostat care deschide la 80 grd. Am pus mai sus codul. Nu stiu daca se potriveste pe masina ta. Stiu ca merge pe 124. Este foarte important. Degeaba merge vasco cuplajul daca nu deschide termostatul. Corespunzator unei temperaturi mici vei avea o presiune mai mica a uleiului.

                        Comment


                        • #13
                          Verifica si etanseitatea sistemului (furtunul care intra in radiator sa fie tare (cand motorul este cald) altfel motorul v-a fierbe la 100 grd, vasco il verifici cum ti-am spus, termostatul sa deschida la 80 grd si concentratia de glicol sa fie corecta iar ventilatoarele auxiliare sa porneasca cand ai o presiune a refrigerantului din sistemul A/C de 16 bari.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc mult o sa ma apuc de masina,sa speram ca scap doar cu termostatul,si majoritatea pieselor de pe 124 merg la w202 deci se potriveste.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF