Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Defectiune catastrofica pompa apa W220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectiune catastrofica pompa apa W220

    Sa va povestesc o mica intamplare...

    Masina: MB W220 S400CDI, 2002, 100.000km; mers linistit prin oras, la un moment dat, bang!, se aprinde becul de incarcare baterie, ABS (ESP), directia devine "de plumb"; tras pe dreapta, invartit volanul ca la un camion. Diagnostic probabil: cureaua de antrenare ... poate intinzatorul. Zgomote de patinaj (miau, miau, miau) nu sunt. La o privire rapida in motor, pe partea soferului se vede cu chiu cu vai unai din role, probabil pompa servo (este atata loc liber in compartimentul ala motor ca nici un soarece nu incape!). Stupoare: rola e goala, cureaua ioc!
    Din fericire masina e la foarte mica distanta de casa, se intoarce pe roti, fara tractare (motorul ajunge la 110grade dar nu se supraincalzeste).

    Cateva ore mai tarziu (dat jos scuturi, fan electric, scos antigel, scos intercooler cu chin imens) concluzia: fulia pompei de apa este blocata, cureaua a ros pe ea intens pana s-a topit efectiv si s-a rupt. Fulia pompei de apa e rosie/albastra de la temperatura, intinzatorul abia mai misca si rola de ghidaj (din plastic) e topita complet. Cureaua, "despletita" total, este imprastiata prin motor in fasii subtiri (o parte) si infasurata violent (cea mai mare parte din ea) in jurul fuliei arborelui principal.

    O ora mai tarziu (iarasi chin cumplit cu niste pozitii la maini si chei de-ti vine sa innebunesti, parca astia de la MB au maini de guma!) pompa e data jos, termostatul la fel.
    Concluzie finala: rulmentul pompei a cedat, forta de antrenare a curelei (care atunge fulia doar pe suprafata mica, asa, intr-o doara) a impins axul pompei in pozitie oblica, palele s-au infipt in carcasa pompei si asa au ramas.
    De mentionat ca masina nu a scos niciodata sunete anormale de la motor (care sa prevesteasca boala rulmentului) si nici cureaua nu ar fi putut fi stransa prea tare (ca sa sparga vreo bila din rulment) deoarece intinzatorul este automat.

    2000lei mai tarziu (si inca trei zile pana au venit piesele si am reusit sa punem totul la loc) si masina zburda vesela din nou pe sosele... (sau cel putin sper ca e vesela)

    Acum intrebarile: ce parere aveti de problema asta? Mie imi suna a defectiune de reno sau pejo, in nici un caz MB, mai ales S-Klass. Pompa era originala. Cureua era Conti. Intinzatorul si el original.
    Chiar nu stiu ce sa zic: la capitolul fiabilitate, dezamagire profunda.

  • #2
    Cu tot respectul pentru tine dar NU, nu e defectiune de peugeot sau renault ci mod de intretinere tip renault sau peugeot.

    Comment


    • #3
      Originally posted by coolshark View Post
      Acum intrebarile: ce parere aveti de problema asta? Mie imi suna a defectiune de reno sau pejo, in nici un caz MB, mai ales S-Klass. Pompa era originala. Cureua era Conti. Intinzatorul si el original.
      Chiar nu stiu ce sa zic: la capitolul fiabilitate, dezamagire profunda.
      Ai dreptate,fiabilitate 0 (sa nu spun marca de rahat).Este S classe.Nu mi se pare logic la 100.000 km sa se intample cele descrise de tine mai sus.Si NU e A classe.

      Si eu am schimbat de curand la 133.000km alternatorul.(W210).Sau poate e si ala "consumabil" si nu stiu eu.Gunoaie de masini...Scuze de offtopic.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by coolshark View Post
        2000lei mai tarziu.
        Tare asta.
        Acuma o sa sara unii cu replici de genu' "ia-ti cobra, e tanc!"
        O ai de noua ? Esti sigur ca aia 100 de mii de km sunt ai masinii?
        La faza cu intretinere de peugeot nu m-am prins.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Amicu meu de la MB,mecanic acolo,mi-a spus ca sunt mari probleme de fiabilitate la motorul ce ai descris...Mai departe ii dau dreptate lui MORTU140,rominache vrea sa aiba masina de smecher dar intretinere facuta pe genunchi sau deloc daca se poate.....

          Comment


          • #6
            Masina este cumparata s/h, are parcursi "in familie" doar vreo 5000km.

            Originally posted by mortu140 View Post
            Cu tot respectul pentru tine dar NU, nu e defectiune de peugeot sau renault ci mod de intretinere tip renault sau peugeot.
            Nu-i problema mortu140, nu ma supar , este un topic de probleme tehnice si toti ne aflam aici pentru a invata. Numai ca nu imi dau seama despre ce intretinere vorbesti la pompa de apa.

            Originally posted by mircea600sel View Post
            Si eu am schimbat de curand la 133.000km alternatorul.(W210).Sau poate e si ala "consumabil" si nu stiu eu.Gunoaie de masini...Scuze de offtopic.
            Ah, da, am uitat asta. Vechiul proprietar a zis ca a schimbat alternatorul. Nu a mintit, cu ocazia asta am verificat, alternatorul de pe masina este nou. Este insa foarte complicat, m-am uitat atent la el, are racire cu apa, conducte, blablabla... Oare de ce MB a apelat la varianta asta, unul pe aer s-ar fi incalzit prea tare?
            Practic asta a fost singura mea explicatie: omul care a schimbat alternatorul a fost un taran care a lucrat cu picioarele si la montarea curelei, cumva, a bulit rulmetul pompei de apa (desi pare cam SF figura asta... Doar daca a batut in fulie cu un ciocan... Si nu vad nici un motiv pt care sa o fi facut.)

            Originally posted by carmine View Post
            Tare asta.
            Acuma o sa sara unii cu replici de genu' "ia-ti cobra, e tanc!"
            O ai de noua ? Esti sigur ca aia 100 de mii de km sunt ai masinii?
            La faza cu intretinere de peugeot nu m-am prins.
            Sunt sigur de aia 100k ai masinii.

            Originally posted by DMIHNEA View Post
            Amicu meu de la MB,mecanic acolo,mi-a spus ca sunt mari probleme de fiabilitate la motorul ce ai descris...Mai departe ii dau dreptate lui MORTU140,rominache vrea sa aiba masina de smecher dar intretinere facuta pe genunchi sau deloc daca se poate.....
            Interesant ce spui... Ai putea sa-mi mai dai exemple de alte probleme comune la motorul asta? M-ar ajuta poate sa le diagnostichez din timp.

            Cu intretinerea, na', nu stiu ce sa zic. Am schimbat ceva curele la viata mea, pe toate corect si la timp. La primul semn de mieunat (dimineata, cand e mai frig si masina a stat peste noapte) verific uzura curelei si de obicei o shimb cu tot cu role si intinzator. Atata tot. Ce naiba sa-i mai fac? Sa demontez de fiecare data pompa de apa sa vad cum arata? E prea de tot. Pot doar sa invart cu mana fulia si sa verific (tot la mana, asa, in general) jocul de la rulment. De obicei nu ajuta la nimic. Am avut doua pompe pana acum care au avut scor impecabil la verificarea asta si au decedat amandoua fara preaviz: la una s-au dus palele ca erau din plasic iar la cealalta au inceput sa se invarta palele pe ax. Piese proaste, banuiesc. Rulmentii insa n-au avut niciodata nimic.

            Comment


            • #7
              Masini s-au facu t pana in 1995.SIMPLU. Chiar tu ai spus...rola de plastic. De aceea am un Carrera 2008 si un S w140 1994.

              Comment


              • #8
                Originally posted by priest View Post
                Masini s-au facu t pana in 1995.SIMPLU. Chiar tu ai spus...rola de plastic. De aceea am un Carrera 2008 si un S w140 1994.
                Carrera cu motorul de la profil de 220cdi?

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mortu140 View Post
                  Cu tot respectul pentru tine dar NU, nu e defectiune de peugeot sau renault ci mod de intretinere tip renault sau peugeot.
                  EPIC
                  '90 G300 TD - W460
                  '01 C220 CDI - W203
                  '08 SLK 350 - R171
                  '06 S320 CDI - W221
                  '08 ML320 CDI - W164

                  Comment


                  • #10
                    Nu , Carrera din garaj...eu am spus ce masini Mercedes am. 220cdi merge sotia, eu cu balenozauru' si cu porschele (vara).

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF