Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S klasse Tips & Tricks

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa va zic si eu o smecherie.
    Pentru a sterge toate erorile din bord la W220: cu masina pe loc virati maxim la stanga, dupa maxim la dreapta si din nou maxim la stanga, si se vor sterge toate erorile din bord.

    Comment


    • #17
      Cine imi traduce si mie asta :
      "W126 parking brake light stays on: There was a recall for the parking brake cable on this car. It involves removing the entire cable from the pedal to the rear brakes, including a ton of labor. Here's the easy fix: Put a wire tie around the parking brake pedal arm (near the top) and clip one end of a spring (from Home Depot) to it. Clip the other end under the dash to keep the pedal pulled up. Everything works as normal, but the little bit of slack in the pedal is eliminated, so the light will stay off."
      Si ce inseamna "sub-frame mounts " si "sliding jaw".
      Optimus s-a straduit (laudabil) da' n-am inteles mare lucru, poate gaseste careva textu' in romana.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        Traducere :

        Exista o problema cu semnalul de frana de mana care ramane aprins la w126.
        A fost facuta o chemare in service pentru masinile w126 cu problema la frana de mana. Aceasta implica inlocuirea intrgului cablu de frana de mana de la peddala la franele spate (adica o tona de munca)

        Iti arata ala o rezolvare mai usoara : legi un cablu strans de corpul pedalei de frana (in partea de sus) si prinde la un capat un arc .
        Capatul il prinzi sub bord astfel incat sa tina pedala in sus.

        Totul va merge normal , dar moliciunea din pedala va fi eliminata si astfel lumina de la frana de mana se va stinge.

        ----------------------

        Ce inteleg eu : nenea ala zice ca da nu ti se ridica frana iti trebuie o viagra sub forma de cablu cu un arc la un capat.

        Cand apesi frana arcul se intinde si cand vrei sa eliberezi frana arcul va trage pedala de frana mai repede.

        ----------------------------------

        Pentru cele doua trebuie vazut contextul , ca asa nu imi dau seama ce vrea de la viata mea.

        sub-frame mounts - nu stiu la ce se refera ....

        sliding jaw - maxilar care gliseaza - din ce scrie acolo o fi ceva de la bratul de la macaraua care ridica geamul ..... dar Dumnezeu stie ..... ca ala zice sa cauti aia intr-un alt topic de al lui .......


        Originally posted by carmine View Post
        Cine imi traduce si mie asta :
        "W126 parking brake light stays on: There was a recall for the parking brake cable on this car. It involves removing the entire cable from the pedal to the rear brakes, including a ton of labor. Here's the easy fix: Put a wire tie around the parking brake pedal arm (near the top) and clip one end of a spring (from Home Depot) to it. Clip the other end under the dash to keep the pedal pulled up. Everything works as normal, but the little bit of slack in the pedal is eliminated, so the light will stay off."
        Si ce inseamna "sub-frame mounts " si "sliding jaw".
        Optimus s-a straduit (laudabil) da' n-am inteles mare lucru, poate gaseste careva textu' in romana.
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #19
          http://translate.google.com/ --- e pentru a traduce cuvinte fraze.Nu este prea exact dar e bun ..decat deloc. Poti instala toolbarul de la google si iti va traduce din orice limba vrei in romania direct tot site-ul/ Aici

          Cam asta e traducerea bruta ..nu stie sa faca acorduri dar sper sa te ajute. Banuiesc ca tot asta a folosit si "optimus"..numai ca eu deja citisem in engleza si dupa am vazut ca a si tradus...oricum multumesc.


          "Lumina de frână de staţionare W126 stă aprinsa: Nu a fost o retragere pentru cablul de frână de staţionare pe această maşină. Aceasta implică eliminarea întregului cablu de la pedala la frânele spate, inclusiv o tona de munca. Iată rezolvarea simplu: Pune-o sârmă în jurul braţului pedală de frână de staţionare (în partea de sus) şi un clip un capăt al unui arc (de prin casa), la ea. clipului celălalt capăt în conformitate cu liniuta de a păstra pedala tras în sus. totul merge ca de obicei, dar pic de "moale" pe pedala este eliminat, astfel încât lumina va rămâne off. "

          "sub-cadru se montează" si "falca alunecare".

          Ceva de genu sa legi un arc in care sa tina pedala trasa sus. Adica cand o eliberezi acel arc sa o traga fortat in sus.Cred ca englezu e roman ca pomeneste si depre ceva colier romanesc de Turda
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Vad ca s-a blocat forumul si canci editare , ca VBulletin imi zicea sa revin la anu ...

            Originally posted by w124researcher View Post
            Traducere :
            .........
            Pentru cele doua trebuie vazut contextul , ca asa nu imi dau seama ce vrea de la viata mea.

            sliding jaw - maxilar care gliseaza - din ce scrie acolo o fi ceva de la bratul de la macaraua care ridica geamul ..... dar Dumnezeu stie ..... ca ala zice sa cauti aia intr-un alt topic de al lui .......
            ....

            Cred ca la asta se refera. Ca zice acolo ca daca geamul nu se misca , dar motorul merge este de la bratul de macara. Si ca asta se poate inlocui . Trebuie sa dai jos fata de usa, iar in loc de niturile in care este prins poti folosi surub cu piulita.
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #21
              Originally posted by w124researcher View Post
              Traducere :
              Iti arata ala o rezolvare mai usoara : legi un cablu strans de corpul pedalei de frana (in partea de sus) si prinde la un capat un arc .
              Capatul il prinzi sub bord astfel incat sa tina pedala in sus.

              Totul va merge normal , dar moliciunea din pedala va fi eliminata si astfel lumina de la frana de mana se va stinge.

              Ce inteleg eu : nenea ala zice ca da nu ti se ridica frana iti trebuie o viagra sub forma de cablu cu un arc la un capat.

              Cand apesi frana arcul se intinde si cand vrei sa eliberezi frana arcul va trage pedala de frana mai repede.

              ..
              Mersi baieti, de tradus tradusesem si eu, dar faza cu legatu' cablului si cu arcu' n-o intelesesem.... ma rog.
              La sub-frame mounts am cautat si am gasit poza asta si topicul asta:

              There are two W126s in our family - a 1981 300SD and a 1990 300SE. I am suspecting they are long overdue for subframe mount replacements as well as
              Attached Files
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF