Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes S 320 lwb w140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca imi permiti doua mici observatii, sper sa nu fie cu suparare..

    1. Jantele ar trebui modelul care il avea Mertzanu pe balena, cel de S600, sau , ma rog, unele mult mai late si mai mari, pentru ca raportul dimensiunilor jante/caroserie sa fie mult mai echilibrat.

    2. Paravanturile nu mi se par potrivite pe asa limuzina, desi stiu ca sint utile, am avut si eu si-mi plac ca si accesoriu.

    In rest masina e practic maximul la W140 ca si dotari si culori caroserie/tapiterie.
    Am mirosit bine folia de pe parbriz....o ard si eu la a mea saptamana viitoare...

    Comment


    • #17
      "Sa ai parte de ea, este foarte frumoasa si dupa cum am mai zis''S-UL e S''!!!!Sigur copilul din poza e fiul tau,vreau sa zic ca si el o sa se bucure cu certitudine de ea la randul lui."

      Salut,
      Copilul din poza este fiica mea, Bianca - 3 ani, si ii plac foarte tare ...motocicletele. Spune tuturor ca atunci cand o sa creasca mare tata o sa ii cumpere un ... motociclist.

      Cu respect,
      w140 s320lwb
      "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

      http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
      http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

      Comment


      • #18
        "Cred ca se mai poate adauga la lipsuri si frigiderul din spatele cotierei de la bancheta spate. N-am vazut sa-l ai.
        In rest, intr-adevar nu vad ce i-ar mai lipsi din dotarile existente vreodata pe W140."

        Salut,
        Ai dreptate in legatura cu frigiderul.

        Cu respect,

        w140 s320lwb
        "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

        http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
        http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

        Comment


        • #19
          "O intrebare am si eu:ce functie are maneta din dreapta tempomatului ca n-am mai vazut pana acum?Multumesc."

          Salut,
          Cred ca este vorba despre maneta care preia, incheie apelurile telefonice.

          Cu respect,

          w140 s320lwb
          Attached Files
          "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

          http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
          http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

          Comment


          • #20
            "Daca imi permiti doua mici observatii, sper sa nu fie cu suparare..

            1. Jantele ar trebui modelul care il avea Mertzanu pe balena, cel de S600, sau , ma rog, unele mult mai late si mai mari, pentru ca raportul dimensiunilor jante/caroserie sa fie mult mai echilibrat.

            2. Paravanturile nu mi se par potrivite pe asa limuzina, desi stiu ca sint utile, am avut si eu si-mi plac ca si accesoriu."

            Salut!
            1. Mai am un complet de roti pe care le port vara cu discuri la 18.(vezi atasat)
            2. Foarte corecta observatia. In cazul asta, cel putin pentru mine, utilitatea vine innaintea esteticului.

            Cu respect,

            w140 s320lwb
            Attached Files
            "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

            http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
            http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

            Comment


            • #21
              salut

              Ca tot va minunati atit,nu are ESP,nu are suspensie adaptiva....sa continui?Dar are clima in spate,parca intreba careva de ce nu merge la a lui...Si treaba cu utilitatea mi-a placut..
              Last edited by DMIHNEA; 10-23-2009, 23:00 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                nu are suspensie adaptiva....
                Totusi in poza asta : http://www.clubmercedes.ro/attachmen...9&d=1256323226

                ....observ butonul de sub casetofon din dreapta ce are desenat pe el un amortizor. De la ce o fi ?

                Comment


                • #23
                  Pfai sa`mi trag palme... zici ca e noua abea scoasa pe usa din fabrica. Felicitari pt masina!

                  Comment


                  • #24
                    Dap

                    Conform pozei lui vladruse,cica ar fi,dar de ce nu l-am vazut pe VIN?Sa am deja nevoie de ochelari,asa tinar?

                    Comment


                    • #25
                      "Ca tot va minunati atit,nu are ESP,nu are suspensie adaptiva....sa continui?"

                      Salut,
                      In privinta ESP-ului ai dreptate. Masina este echipata cu ASR un sistem care mai tarziu a fost incorporat in ESP.
                      Descrierea acestor doua sisteme:
                      ESP (Electronic Stability Program sau Electronic Skid Prevention) Programul Electronic de Stabilitate.
                      ESP mareste controlul asupra automobilului in anumite situatii periculoase spre exemplu atunci cand apare pericolul de derapaj.
                      In timpul mersului computerul ESP compara permanent comportamentul real al autovehiculului cu valorile nominale calculate.
                      In cazul in cere comanda nu corespunde raspunsului automobilului programul electronic actioneaza corectand anomalia in cateva fractiuni de secunda.
                      Fie franeaza cuplul motor fie franeaza selectiv - in functie de necesitati, una respectiv mai multe roti.
                      ESP leaga functiile sistemului antiblocare ABS, sistemul de control al tractiunii ASR si sistemul de asistenta la franare BAS adaugand in acelasi timp si asistenta la stabilitatea de mers.
                      Atentie! ESP nu poate anula legile fizice legate de caracteristicile fizice ale masinii.In cazul in care un conducator auto depaseste limitele fizice, ESP nu poate impiedica producerea unui accident!

                      ASR (Antriebsschlupfregelung) = TCS (Traction Control System) Sistem de Control al Tractiunii
                      Aceasta face parte impreuna cu sistemul ABS, EBV, si BAS din programul electronic de stabilitate ESP.
                      In cazul in care se constata o crestere brusca a numarului de turatii la rotile motorice, sistemul ASR actioneaza asupra comenzii motorului, reduce puterea acestuia si impiedica prin franare rotirea rotii.
                      Astfel, sistemul permite procese de demaraj si accelerare fara rotirea pe loc a rotilor sau decalaj lateral, ceea ce mareste tractiunea si siguranta in special pe carosabil umed sau alunecos fiind cunoscut si ca sistemul de reglare pentru împiedicarea patinării deoarece impiedica rotirea rotilor de tractiune si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza: Traction Control: ETC, TC ori TCS."
                      - sursa


                      In privinta suspensiei adaptive cred ca gresesti:

                      ADS (Adaptatif Dampfung System) Suspensii cu amortizare controlata si corector de unghi (stabilitate).
                      - sursa


                      "214 electronically controlled damping system (ADS) (с 01.03.1994)"

                      Si poti continua...cred ca toata lumea va avea de castigat.

                      Cu respect,

                      w140 s320 lwb
                      "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                      http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                      http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                      Comment


                      • #26
                        Departe de mine intentia de a strica un topic de vinzari...dar am completat ca tot era completa masina,in viziunea voastra...Esp fuse disponibil dar era optional si costa o cifra...Bafta la vinzare,pina acum este cel mai echipat W140 de pe forum...parerea mea..

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Departe de mine intentia de a strica un topic de vinzari...dar am completat ca tot era completa masina,in viziunea voastra...Esp fuse disponibil dar era optional si costa o cifra...Bafta la vinzare,pina acum este cel mai echipat W140 de pe forum...parerea mea..
                          A, deci asta era topic de vanzari .....
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #28
                            "Ca tot va minunati atit,nu are ESP,nu are suspensie adaptiva....sa continui?"

                            Salut,
                            In privinta ESP-ului ai dreptate. Masina este echipata cu ASR un sistem care mai tarziu a fost incorporat in ESP.
                            Descrierea acestor doua sisteme:
                            ESP (Electronic Stability Program sau Electronic Skid Prevention) Programul Electronic de Stabilitate.
                            ESP mareste controlul asupra automobilului in anumite situatii periculoase spre exemplu atunci cand apare pericolul de derapaj.
                            In timpul mersului computerul ESP compara permanent comportamentul real al autovehiculului cu valorile nominale calculate.
                            In cazul in cere comanda nu corespunde raspunsului automobilului programul electronic actioneaza corectand anomalia in cateva fractiuni de secunda.
                            Fie franeaza cuplul motor fie franeaza selectiv - in functie de necesitati, una respectiv mai multe roti.
                            ESP leaga functiile sistemului antiblocare ABS, sistemul de control al tractiunii ASR si sistemul de asistenta la franare BAS adaugand in acelasi timp si asistenta la stabilitatea de mers.
                            Atentie! ESP nu poate anula legile fizice legate de caracteristicile fizice ale masinii.In cazul in care un conducator auto depaseste limitele fizice, ESP nu poate impiedica producerea unui accident!

                            ASR (Antriebsschlupfregelung) = TCS (Traction Control System) Sistem de Control al Tractiunii
                            Aceasta face parte impreuna cu sistemul ABS, EBV, si BAS din programul electronic de stabilitate ESP.
                            In cazul in care se constata o crestere brusca a numarului de turatii la rotile motorice, sistemul ASR actioneaza asupra comenzii motorului, reduce puterea acestuia si impiedica prin franare rotirea rotii.
                            Astfel, sistemul permite procese de demaraj si accelerare fara rotirea pe loc a rotilor sau decalaj lateral, ceea ce mareste tractiunea si siguranta in special pe carosabil umed sau alunecos fiind cunoscut si ca sistemul de reglare pentru împiedicarea patinării deoarece impiedica rotirea rotilor de tractiune si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza: Traction Control: ETC, TC ori TCS."
                            - sursa


                            In privinta suspensiei adaptive cred ca gresesti:

                            ADS (Adaptatif Dampfung System) Suspensii cu amortizare controlata si corector de unghi (stabilitate).
                            - sursa


                            "214 electronically controlled damping system (ADS) (с 01.03.1994)"

                            Si poti continua...cred ca toata lumea va avea de castigat. Te rog sa vii cu argumente in ceea ce priveste prezenta sistemului ESP la mercedes w140

                            Cu respect,

                            w140 s320 lwb
                            "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                            http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                            http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                            Comment


                            • #29
                              "Totusi in poza asta : http://www.clubmercedes.ro/attachmen...9&d=1256323226

                              ....observ butonul de sub casetofon din dreapta ce are desenat pe el un amortizor. De la ce o fi ?"

                              Salut,
                              Butonul respectiv este de la sistemul ADS. Cand este in functie suspensia devine rigida si masina are un comportament sportiv. Cand este dezactivat suspensia intra in modul "confort" iar suspensia este foarte moale iar masina parca se "leagana".

                              Cu respect,
                              w140 s320lwb
                              "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                              http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                              http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                              Comment


                              • #30
                                "Departe de mine intentia de a strica un topic de vinzari...dar am completat ca tot era completa masina,in viziunea voastra...Esp fuse disponibil dar era optional si costa o cifra...Bafta la vinzare,pina acum este cel mai echipat W140 de pe forum...parerea mea.."

                                Salut,
                                Topicul de vanzari este aici


                                Apropo de costuri-
                                Masina a costat 129.000 si ceva de marci germane la bucuresti, modelul de baza a costat 97.000 de marci germane restul pina la 129.000 de marci germane au costat extra optiunile. Am factura originala. Masina a avut doar doi proprietari inaintea mea si este in Romania din 1998.

                                Cu respect,

                                w140 s320lwb
                                Last edited by w140 s320l; 10-24-2009, 00:27 AM.
                                "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

                                http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
                                http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF