Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare de milioane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare de milioane

    Deci. E mai mult un off-topic ceea ce am sa intreb si oarecum putin nebunesc(oarecum mai mult). Tin sa precizez ca un S-Klasse mi-as permite doar daca ar avea pe langa ABC...si APC(Active Pocket Control), sistemul care permite impozitului, asigurarii si consumului sa se adapteze in functie de venitul posesorului(asta ca o mica gluma sa ma recompenseze pentru intrebarea usor stupida pe care am s-o pun acum). Ma gandeam la ora 4 dimineata, caci numai la asemenea ora pot sa-mi vina asemenea idei, daca vreun constructor de masini din lumea asta poate sa faca un motor putin mai diferit, ca suspensiile sport-comford.Motorul sa fie spre exemplu de 6 litrii, V12, si sa ai posibilitatea sa setezi motorul sa-ti folosesca V6 si o capacitate de 3 litrii.Cred ca multa lume si-ar dori sa aiba sub caroserie un monstru, care cand nu are bani sa comute pe o putere mai mica, iar atunci cand isi permite, sa dea drumul fiarei.Ce ziceti?Se poate construi asa ceva?

  • #2
    Exista de mult......mi se pare ca pe la Cadillac a aprut un concept, Sixteen, care are 16 cilindrii si foloseste doar 8 daca nu e nevoie. Nu mai stiu acum ca n-am memoria lui Dok dar stiu sigur ca tehnica decuplarii cilindrilor este si in serie la o marca americana...nu mai stiu care.....oricum SIGUR s-a facut deja...

    P.S. Uite ceva : http://www.auto.ro/stiri/unda-verde-...12-la-cadillac
    Last edited by VLADD; 11-16-2008, 20:39 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by vladruse View Post
      Exista de mult......mi se pare ca pe la Cadillac a aprut un concept, Sixteen, care are 16 cilindrii si foloseste doar 8 daca nu e nevoie. Nu mai stiu acum ca n-am memoria lui Dok dar stiu sigur ca tehnica decuplarii cilidrilor este si in serie la o marca americana...nu mai stiu care.....oricum SIGUR s-a facut deja...

      P.S. Uite ceva : http://www.auto.ro/stiri/unda-verde-...12-la-cadillac
      Da intr`adevar exista pe Caddy Sixteen aceasta tehnica... si mi se pare ca mai este un model da` sincer nu mai stiu care... oricum la cum decurge treaba cu petrolul si criza financiara o sa ajunga sa faca motoarele in 4 sa mearga doar in 2 cilindrii

      Comment


      • #4
        Si la Veyron, am inteles ca mai poti lasa acasa din cei 1001 cai si sa folosesti doar 300 minim. Treaba asta am auzit-o si nu sunt sigur, dar cum se poate la Cadilac.....

        Comment


        • #5
          Eu stiu ca si mercedesul are asa ceva .Sper sa nu ma insel.

          Comment


          • #6
            Si io care credeam ca sunt nebun. In cazul asta, daca exista, pentru noi romanii, motoru asta ni se potriveste manusa.

            Comment


            • #7
              Corvetu' are de mult asa ceva ... doar ca e cam zgomotos sistemul cand e in functiune.
              Last edited by doktor4carz; 11-16-2008, 16:24 PM.
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #8
                La Mercedes incepand W220 este asa ceva. La rulajul in oras (de exemplu) din 12 cilindri, 4 iau pauza si motorul functioneaza in 8.

                Bineinteles, implicatiile sunt legate de consum, emisii de noxe, C02 la km...si nu are treaba cu impozitul si cu starea financiara a proprietarului. Aceea tre sa fie mereu HIGH.

                Comment


                • #9
                  Diesel are dreptate, chiar daca numele lui sugereaza o oarecare "alegere in functie de buget". E foarte tare treaba pentru ca ne putem permite si masini cu motor mare, dar care sa consume putin atunci cand suntem usor certati cu celuloza.

                  Comment


                  • #10
                    Si raposatul BMW seria 8 avea acest sistem parca: la motorul cu 12 cilindri, puteai folosi doar 6.
                    Mercedes CL 200 Kompressor
                    Mercedes C 180 Kompressor

                    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                    Comment


                    • #11
                      Incepand cu anul 1999 Mercedes (W220) S 500 de 5.0 litri V8 cu motor M113 , şi S 600 de 6.0 litri V12 cu motor M137 , au fost echipate cu; Dezactivare cilindru (Cylinder deactivation = Active Cylinder Control = ACC) (Zylinderabschaltung = ZAS) , si anume cu posibilitate de a dezactiva 4 cilindri pt. V8 , si respectiv 6 cilindri pt. V12.
                      In anul 2002 S 600 primeshte un motor V12 bi-turbocharging complet nou, iar varianta cu dezactivare de cilindru nu mai este disponibil.


                      AutoSpeed - Cylinder Deactivation Reborn - Part 1


                      AutoSpeed - Cylinder Deactivation Reborn - Part 2
                      Last edited by orca; 11-17-2008, 10:53 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Si pe You Tube la Top Gear zice de Bugatti Veyron cum poti opri o parte din cilindrii.

                        Comment


                        • #13
                          Stiti daca in momentul de fata exista vreun motor de Mb care sa fie echipat cu optiunea descrisa mai sus? Eo auzisem ceva de motoarele bluetech, dar nu toate. Poate ma insel.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF