Deci. E mai mult un off-topic ceea ce am sa intreb si oarecum putin nebunesc(oarecum mai mult). Tin sa precizez ca un S-Klasse mi-as permite doar daca ar avea pe langa ABC...si APC(Active Pocket Control), sistemul care permite impozitului, asigurarii si consumului sa se adapteze in functie de venitul posesorului(asta ca o mica gluma sa ma recompenseze pentru intrebarea usor stupida pe care am s-o pun acum). Ma gandeam la ora 4 dimineata, caci numai la asemenea ora pot sa-mi vina asemenea idei, daca vreun constructor de masini din lumea asta poate sa faca un motor putin mai diferit, ca suspensiile sport-comford.Motorul sa fie spre exemplu de 6 litrii, V12, si sa ai posibilitatea sa setezi motorul sa-ti folosesca V6 si o capacitate de 3 litrii.Cred ca multa lume si-ar dori sa aiba sub caroserie un monstru, care cand nu are bani sa comute pe o putere mai mica, iar atunci cand isi permite, sa dea drumul fiarei.Ce ziceti?Se poate construi asa ceva?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Intrebare de milioane
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Exista de mult......mi se pare ca pe la Cadillac a aprut un concept, Sixteen, care are 16 cilindrii si foloseste doar 8 daca nu e nevoie. Nu mai stiu acum ca n-am memoria lui Dok dar stiu sigur ca tehnica decuplarii cilindrilor este si in serie la o marca americana...nu mai stiu care.....oricum SIGUR s-a facut deja...
P.S. Uite ceva : http://www.auto.ro/stiri/unda-verde-...12-la-cadillacLast edited by VLADD; 11-16-2008, 20:39 PM.
-
Da intr`adevar exista pe Caddy Sixteen aceasta tehnica... si mi se pare ca mai este un model da` sincer nu mai stiu care... oricum la cum decurge treaba cu petrolul si criza financiara o sa ajunga sa faca motoarele in 4 sa mearga doar in 2 cilindriiOriginally posted by vladruse View PostExista de mult......mi se pare ca pe la Cadillac a aprut un concept, Sixteen, care are 16 cilindrii si foloseste doar 8 daca nu e nevoie. Nu mai stiu acum ca n-am memoria lui Dok dar stiu sigur ca tehnica decuplarii cilidrilor este si in serie la o marca americana...nu mai stiu care.....oricum SIGUR s-a facut deja...
P.S. Uite ceva : http://www.auto.ro/stiri/unda-verde-...12-la-cadillac
Comment
-
Corvetu' are de mult asa ceva ... doar ca e cam zgomotos sistemul cand e in functiune.Last edited by doktor4carz; 11-16-2008, 16:24 PM.1991 R129 300SL-24
1991 w124 300CE-24
1993 w202 C280
1978 w116 450SEL 6.9
1987 w201 190E 2.0
1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari
Comment
-
La Mercedes incepand W220 este asa ceva. La rulajul in oras (de exemplu) din 12 cilindri, 4 iau pauza si motorul functioneaza in 8.
Bineinteles, implicatiile sunt legate de consum, emisii de noxe, C02 la km...si nu are treaba cu impozitul si cu starea financiara a proprietarului. Aceea tre sa fie mereu HIGH.
Comment
-
Incepand cu anul 1999 Mercedes (W220) S 500 de 5.0 litri V8 cu motor M113 , şi S 600 de 6.0 litri V12 cu motor M137 , au fost echipate cu; Dezactivare cilindru (Cylinder deactivation = Active Cylinder Control = ACC) (Zylinderabschaltung = ZAS) , si anume cu posibilitate de a dezactiva 4 cilindri pt. V8 , si respectiv 6 cilindri pt. V12.
In anul 2002 S 600 primeshte un motor V12 bi-turbocharging complet nou, iar varianta cu dezactivare de cilindru nu mai este disponibil.
AutoSpeed - Cylinder Deactivation Reborn - Part 1
AutoSpeed - Cylinder Deactivation Reborn - Part 2Last edited by orca; 11-17-2008, 10:53 AM... ________ ..
o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
(Oo\==/oO)
..U...............U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
Comment

Comment